One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-03-2014

06.03 How Could Anyone





*KLIK How could anyone*
Openen in nieuw venster en klein maken


Hele lieve webbies heb ik,
ze reiken me pareltjes van muziek aan,:-)
dit is er weer zo een, :-)
"dank je wel Els"



Soms hé,
dan zitten je tranen zómaar heel hoog



hoeft er maar dát te gebeuren
of ze springen uit je ogen...

Baasje gaat op de hond lijken zegt ze doodleuk....
alléz dan,van jou kan ik 't hebben:-)



Heeft 't misschien met ouder worden te maken,?
of niet....
wie het weet mag het zeggen :-)

xxx

tot morgen



56 opmerkingen:

  1. op Ace lijken dat lijkt mij niet zo slecht hé :-)
    en het andere, herkenbaar, met ouder worden denk ik, onze traankanaaltjes geraken versleten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't is een eer op op ace te lijken ann, want liever komen ze niet : -)

      Verwijderen
  2. Of het met ouder worden te maken heeft, weet ik niet. Ik denk toch meer met de lichamelijke en geestelijke gesteldheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ach ja, ik ben een watje:-) hanny, laten we het daar maar op houden hé:-)

      Verwijderen
  3. De hormoontjes vieren hoogtij, ja dat kun je zo hebben.
    Het zal de lente zijn Dien, niets meer of minder.
    Geniet er volop van..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wees blij dat je nog tot tranen bewogen wordt bij alles wat mooi is, dat betekent dat je nog volop leeft en van het leven geniet mijn lieve Klapper!
    En wij? Wij genieten dan weer van de manier waarop jij het allemaal verwoord en in beeld zet, bedankt meid dat jij en je blog er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volgens mij maakt het helemaal niet uit waar het door komt komt Dien, en ben je idd net zo lief als Ace, of Ace net zo lief als .... :-) Wens je mooie dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zou glad niet zo verkeerd zijn hoor. Lekker op vier poten rond kunnen rennen, schavotten in het zand, het water, en op het gras :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, wat een prachtige foto's van die katjes.
    En op Ace lijken is misschien alleen maar een voordeel.
    Ouder worden en nog steeds emoties hebben is toch juist goed?
    Mensen die geen tranen in hun ogen krijgen kunnen vaak de sleutel
    van hun hart ook niet meer vinden.
    Hoe dan ook, ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh Haba, maar ik ben zó trots en zó gelukkig met m'n ace, ik wil graag op 'm lijken qua leven en qua karakter:-)
      't is een heerlijk ding:-)
      xxx

      Verwijderen
  8. Goedemorgen lieve Klappert,

    ja... dat van die traantjes herken ik wel!
    Dat is gewoon het grote sentiment.
    Of het kleine, dat kan ook.

    Ik snotter om de kleinste leuke verhaaltjes of gewoon om een mooi beeld.
    Zoals die katjes van jou hierboven...

    snik...

    Maar de lach zit er bovenop.

    Hihi...

    C 'est la vie!
    Bonjour et a bientôt!
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk loutjelief in heb er ook geen last van hoor, toch 'n teken dat dat hart van mij niet helemaal stuk is gegaan :-)

      Verwijderen
  9. .....maakt niet uit, maar 't is soms wel heerlijk gewoon je tranen te laten gaan. Lucht lekker op ! Veel groetjes en laat het zonneke vandaag je tranen maar drogen . liefs !! .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
    En tranen schieten in je ogen zomaar van, verdriet, emotie, pijn, gemis, blijheid, lachen, lekker laten komen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel herkenbaar hoor Dien, soms zijn er van die dagen dan zitten de traantjes gewoon hoog.
    Maar dat mag ook best, het hoort er bij!
    Meestal gaat het de volgende dag weer beter.
    Schitterende foto's met die traantjes op de katjes ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach wel ja, ik weet waar ze vandaan komen Petra:-)
      geen nood hoor, het zijn blije tranen :-)

      Verwijderen
  12. Tranen van ontroering, maar soms ook van gelach
    bij deze mooie beelden drogen ze op slag
    en ik geniet van het uitzicht ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JIj oud. Klapper, je bent nog zo jong, je komt net kijken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. di mario,
      heb ik vandaag al gezegd, dat ik jou een héle leuke jongen vind:-)
      dat jij de leukste bent: -)
      niet verder vertellen hoor:-)
      xxx

      Verwijderen
    2. Ehhhh, moet je het dan hier zo uitgebreid neerzetten. Volgens mij leest iedereen dit ;-)

      Verwijderen
    3. zou je denken :-)
      nu dan, de waarheid mag gezegd worden mario:-)

      Verwijderen
  14. op Ace lijken...

    wat zou daar nu verkeerd aan zijn...

    fijne dag Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat mag hoor Dien.
    Herkenbaar hoor
    De traantjes zijn nu vast al gedroogd op de katjes.
    Ik weet niet waarom ………...laat maar gaan……..
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor aly, de zon maakt dat alles er anders uitziet:-)
      xxx

      Verwijderen
  16. Zo effe een troostrijke uitspraak van mij: het komt door het ouder worden Klapperdeklappertje, dat de tranen makkelijk vloeien. Ondertussen ben ik zóóóóó emo, dat ik om van alles en nog wat snotter, terwijl ik vroeger een stoere meid was......!! BTW wat zijn je behuilde katjes mooooooiiii. Heel fraai gefliepst Nog een BTW leuk dat je op Ace lijkt, kunnen jullie lekker samen achter een bal aan, toch! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel marjolein, dat is echt een troostrijke uitspraak:-)
      daar trek ik me aan op :-)
      een heerlijk weekend gewenst.
      xxx

      Verwijderen
  17. Ach ja, je hebt van die dagen ...
    Maar als je dan de natuur ziet ontluiken, dan drogen ook de natste tranen weer op in het voorjaarszonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gewoon laten gaan die tranen, Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat tranen er voor bedoeld zijn om emoties te tonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liefde is inderdaad een universele sleutel naar harten.
    En met de jaren wordt de mildheid groter, en heb je meer zakdoeken nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie woorden. mooie muziek waar je van moet huilen en natuurlijk zijn je tranen foto's prachtig lieve Klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lijkt mij dat tranen niets met ouderdom te maken hebben. Bij de tekst waarmee je begint moest ik sterk denken aan een oud liedje: Ik wou je hart een kast was met een deurtje, dat ik kon kijken in het interieurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die tranen heb je nu eenmaal Roos :) En wat je hebt moet je gebruiken.
    Prachtig je foto's met bevroren traantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dien hoe kan je zo iets moois maken, je bent een kunstenaar, PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Han :-)
      moeder natuur levert het aan, ik maak de foto's:-)
      dank je wel voor je compliment

      Verwijderen
  25. Emoties moeten uit je lichaam lieve Dien. En als je dan even huilt daar is zeker niets mis mee.

    Prachtige foto van de katjes, daar geniet ik echt van.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Laat je tranen maar gewoon rollen zoals het komt. Je bent een gevoelsmens en daar is niets mis mee :-0
    Prachtig, pachtig weer die katjes. Juist door de uit te vergroten wordt mijn liefde ervoor ook groter.
    Klinkt misschien een beetje raar, maar ze zijn zo zacht en ze zijn de voorbode van de Lente.
    Hoe kun je daar niet van houden?
    Jij is lief, Roos!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik herken het lieve Dien, maar tranen hebben niets met de ouderdom te maken.
    Tranen zijn van alle leeftijden en van alle en voor alle momenten waarmee tranen zijn gemoeid.
    Het kan van alles zijn, vreugde en verdriet zijn de bekendste maar ook wanhoop, liefde,
    vermoeidheid, angst en vele andere momenten kunnen tranen geven.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥