One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-10-2020

05.10. Sing a song


 




The Carpenters - Sing a Song







Vanmorgen  zat ik in de auto

en  hoorde Eric  Scherder op de radio,


die  vertelde dat zingen zo  goed is  voor je,


je maakt een  stofje aan,  een gelukshormoon,

in je  hersenen Oxitocine,

Nou  dacht ik....


Dat is  toch  geweldig :-)

Ik  zing  graag,  luidkeels en  vals..

samen met m'n  jongens in  de auto...


of  soms in het  bos, maar dan  niet  zó luid :-)


enne ik vind het  geweldig  om te horen van hem,

dat het je  zo  blij maakt,


dussssss webbies.. wat  let je,


ik heb een  mooi liedje genomen....

een  lieverdje...

dat  kent vást  iedereen...


komt íe.....


Sing, sing a song
Sing out loud, sing out strong
Sing of good things not bad
Sing of happy not sad
Sing, sing a song
Make it simple to last your whole life long
Don't worry that it's not good enough
For anyone else to hear
Just sing, sing a song
Let the world sing along
Sing of love there could be
Sing for you and for me
Make it simple to last your whole life long
Don't worry that it's not good enough
For anyone else to hear
Just sing, sing a song

Geniet van je dag hé

❤️
xxx






18 opmerkingen:

  1. Sing a Song, dat doe je wel als je Ace en Damian ziet.
    Endorfine staat het gelukshormoon en Oxitocine, voor het verbinden van sociale contacten met gevoelens van plezier.
    Het speelt een centrale rol bij moederbinding, vriendschappen en romantische interacties, evenals bij seksualiteit.
    Maar wat ze ook doen, van zingen word je blij en dat lees ik bij je. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Klapperdingseltje!! jaaa... sing a song.
    Ohohoh... wat ben ik blij met alles hier: de Frida Kahlo kleurtjes van natural life...
    En het liedje...
    ja endorfine occitane jubilarieeee

    Sing of good things not bad
    Sing of happy not sad

    De bolletjes! Lalalala...
    ❤️

    Xxx, Marlou



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zing veel, en graag. Het geeft inderdaad een goed gevoel en dat komt door dat stofje ja. EN dat maak je ook aan met sporten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In mijn hoofd zing ik het meest:) word je ook blij van.

    Lieve schatten zijn het toch jouw jongens!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The Carpenters, als een engel klonk zij, klinkt ze nog als ik een cd op zet, heerlijk, ik zing ook graag, elke dag? Ja vast, en vals... en dat is het nu net, meestal ben ik niet alleen, hahaha

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit ook vaak in de auto keihard te zingen, niemand die dat hoort dus of het vals id of niet dat maakt dan niet uit. Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms heb ik zo een deuntje wat de gehele dag wel in het hoofd blijft zitten en ik dan ook steeds weer zing. Zingen is heel erg goed en maakt je ook wat vrolijker. Ace en Damian zien er heel vrolijk uit en ik wens je hierbij ook weer een gezellige dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Luid zingen doe ik best niet wil ik geen ruzie met de buren.
    Nu en dan hoor ik een lied die dan de rest van de dag door mijn hoofd speelt. Best leuk.
    Ik wens je een fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook heel goed zingen als er niemand in de buurt is... Ik heb ooit eens in een kerk moeten zingen als kleine jongen. Daarna was de kerk nooit meer zo vol...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben nooit zo'n zanger geweest, mijn muziekdocent op de P.A. heeft daar jarenlang nachtmerries van gehad, vertelde hij me later eens. Dus zingen nee, laat maar. Maar ik neurie of fluit wel graag een deuntje mee, helpt dat ook voor het aanmaken van dat stofje?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zing mee met Rainy Day & Mondays. Nadat ik met deze heb meegezongen uiteraard. De buren weggejaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wanneer ik zing, raken de buren een hoop gelukshormonen kwijt Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Zingen maakt inderdaad blij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zet een keer aan... komt er een hoofd om te deur... Ehhh, ik ben aan het werk hier he... oke... dan niet vandaag.

    Love AS Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zie die twee knapperds daar eens liggen, wat een leuke foto
    zingen, goh, in m'n hoofd, want k ben helemaal niet muzikaal, k zou oordopjes moeten in steken zodat ik mezelf niet hoor haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Best wel een leuk liedje van The Carpenters, voor nu en dan eens,
    want het voelt me ietwat te zoet van smaak... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zong vanavond hardop tijdens mijn ommetje. Niemand in de buurt, dat wel natuurlijk :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥