One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-10-2020

29.10.waakhond











LOL  wat  denk je.....

zou ik  een  waakhond  kunnen  worden :-)







Zo een  die  écht "alles"
in de smiezen heeft..






Deze jongen  stond  boven me,  
toen ik hier wat  foto's aan het  maken  was.

en ik had  het even niet  in de gaten







Maar  toen ineens :-)







keek ik omhoog en  zag  dit,

* klik* maar nét té laat,

foto's ietsje moet verscherpen  *  ahum*



 
ietsje  dien????





Wat  een gave kop hé 

❤️






 

18 opmerkingen:

  1. Dit is toch geweldig?! Dán maar een beetje bewogen foto; ik had 'm voor geen goud willen missen.
    Geen terreinwagen maar een terreinhond (-:
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ziet andere dingen weer heel scherp en daar zijn dan weer blij mee.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag niet eens dat het niet helemaal scherp is. Wat een geweldig mooie foto's... dát zag ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahaha erg leuk, vooral de laatste foto, en who cares dat je hem wat moest verscherpen, moet ik ook met regelmaat, gek genoeg gaat het dan ook vaak om dieren of vogels, als ze nu eens stil bleven zitten he ;-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook een bewogen foto kan perfect zijn, Dien. En dit beest, geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Dientje,

    enig!!
    En wat staat-ie daar mooi de boel te bewaken...
    Die blauwe lucht erachter maakt het zo heerlijk warm en vrij...

    Dagdag!
    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach ja, Doris Day, wij spaarden de foto's van haar die je bij de kauwgom kreeg.
    Wat een leuke foto's, de laatste is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Leuke hond en hij had je in de smiezen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vreselijk leuke reeks is dit geworden van je `waakhond`
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vooral die laatste is prachtig. Zo'n foto hoeft technisch niet perfect te zijn, het gaat om het moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Over pixel piepen of foto bit neukerij hebben we het hier nu niet...
    Maar de laatste foto is heel bijzonder, heel grappig ook !
    Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er een leuke hond uit. Die zal wel heel erg waakzaam zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig om z,on mooi moment te kunnen pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super foto's! Wat leuk dat je het nog net op tijd zag! Schitterend zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥