One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












29-10-2020

30.10. Medeleven tonen



PALO! "Al Monte" • Musica Cubana Salsa



Lieve webbies....


Vandaag  vraag ik  weer eens om  jullie hulp,


een  van  onze webbies,

zit hélemaal niet  lekker in zijn vel,

is ziek  zwak  misselijk en eenzaam..


Ik kan  geen  naam hier noemen,

maar als je me  mailt,


krijg je het adres,

en wil ik je vragen,

om  een kaartje te  sturen...


met  iets aardigs erop, 

om te lezen, om  zich aan  vast  te  houden,

om  kracht uit te  putten op momenten dat het 

hélemaal niet  gaat..






                                                         Een  postzegel en een kaart....

en  wat  woorden,

om een mens  gelukkig  te maken..


Doe je mee ??


Mail je me op klaprooske@gmail.com 



❤️


 

34 opmerkingen:

  1. Wat lief van je Dien, hartjes strooi je over deze persoon.
    Ik heb gehuild toen ik het las, mensen zoals jij verdienen een ere plaats in de hemel.
    Wat ben je toch een prachtige vrouw, ik hou van je. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klapper..

    je hebt mail... ;-)

    Love as always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat siert jou dit weer... zo hartverwarmend!!!
    Hopelijk kunnen we allen een verschil maken...
    Count me in :-)

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik het ook gewoon hier aangeven, Dien? :) Ik weet om wie het gaat en weet ook dat hij er heel blij mee zal zijn. Ik app 'm af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha lieve Dientje,

    wat ben je toch een schat!!! Wat zeg ik?? Een SCHAT!
    ja... ik heb inmiddels het adres en de kaart gaat op de bus.
    Ik hoop echt dat-ie er van opkikkert.

    Woonden we maar dichterbij, dan konden we even een bakkie met hem doen.

    Dikke pakkerd!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet of ik de persoon ken, stuur me de gegevens maar, want een kaartje moet kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lief van jou Dien!
    meer en meer mensen voelen de eenzaamheid
    een kaartje van iemand die je kent doet altijd deugd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik stuur je een mailtje. Als ik iemand kan opbeuren dan doe ik dat.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt een heel mooi gebaar Dien !
    'k heb je gemaild...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk doen we dat, wat lief van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je gemaild.

    Fijn weekend Dien.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief van je Dien, je geeft me licht in de duisternis. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb geen idee om wie het gaat en waar hij of zij mee te kampen heeft, maar stuur maar een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stuur me het adres maar, als iemand er blij van wordt is het een kleine moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een hartverwarmend idee! Zo lief van je...
    Ik stuur je een appje.
    Baai baai darling ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥