One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-10-2020

06.10 Love comes






 


Barbara Streisand - Love Comes From Unexpected Places






Ik ken niets van de liefde,
en  toch... weet ik er alles over.





Ze overkomt me in  vlagen,
en  soms denk ik dat het  liefde is.






Maar begint het me te  dagen,
dat  het verpakt gemis is,






Het  dichten van een leegte
 die niet op te vullen valt.







Een  mislukte poging, 
om  maar weer eens te krijgen...




Daar  waar geen  geven is..



Soekie






  Mooi hé 😊





💜

20 opmerkingen:

  1. Liefde heeft vele gezichten, dat is wat ik weet.
    Mooi geschreven, Dien, en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Dien van mij krijg je een virtuele dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha lieve Klappert,

    wat een pracht gedicht van Soeki...
    💜
    Maar nóg mooier vind ik de foto's... dat tere.
    Echt ontroerend mooi...

    Dagdag!
    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaproosje.

    Mooi en waar.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker mooi Dien, ik ben echt onder de indruk van jou prachtige foto's!
    De eerste opname van de vlinder, is gewoon kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's en een erg mooi, stemmig gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat MOOI toepasselijk foto's en gedicht van soeki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geschreven met passende foto's erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hier zijn verder weinig woorden voor nodig:gewoon prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat me in dit mooie logje vooral opvalt is dat supermooie bloemetje dat je zo mooi hebt geschilderd !
    Je hebt echt wel talent voor aquarel hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Dien!
    En de foto's, wauw! Hoe heb je dat vlindertje op je beschilderde steen gelokt? Prachtig!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O die lieve snuit.
    Liefde heeft veel kanten.

    Mooie aquarel Dien!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥