One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-10-2020

23.10 Samen sterk

 



JustSomeMotion - Jamie Berry Feat. Octavia Rose - Delight








Kijk eens hoe mooi  de bomen in  onze straat
elke  auto versieren,
overladen met aandacht,
en liefde :-)



aai  aai  auto  

i love you,


hoor je de blaadjes zingen :-)


wowwww, 

ik  geniet me een  slag  in de rondte  hier :-)


raap er elke  dag  wel een  paar op,

die mogen  dan op mijn tafel liggen, :-)





Gisteren in de regen wind,
was het  feest,
de wind geselde de bomen
om  hun  blad los te laten 





en veel  ging,
maar  ook  héél  veel  nog  niet :-)

gelukkig,
want  als de zon  dan  weer  gaat  schijnen is  het  feest  hé.





 



Fantastische  zoals de vliegenzwammen erbij staan,

ze zijn  de ster van  het  moment :-)






en dat  mogen ze weten ook.. :-)








De panther amanooit niet :-)

pantheramaniet is  beter :-)





En het  rossig  buiskussen,

(Tubulifera arachnoidea )


zo'n naam verzin je  niet  hé...... toch..


Webbies,

we moeten  met  elkaar  maar  positief  blijven hé,

er is  al  zóveel  negativiteit om ons heen..

Wij  samen  kunnen  het  tij  wel keren..


daar  geloof ik in..


en  ook  in een  winter die er aan  zit te  komen...

dus ik ben me aan het  voorbereiden :-)





Tomaatjes in het  zoetzuur  maken :-)



Lekker als ze in de aanbieding  zijn
zoals  nu :-)

Bij  de A.ldi   💓








Lekker,

en  leuke  kadootjes...



wie het  recept  wil hebben...


die  weet waar  ik  zit hé.



Heb het  goed, 

heb het  fijn en  blijf  GEZOND 


💚





35 opmerkingen:

  1. zoetzure tomaten, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar het zal wel lekker zijn. Gezond blijven doen we zeker en ook met elkaar.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een mooie kleur hebben de blaadjes, ze zou er je auto mee kunnen beplakken.
    Wat kijkt Damian dromerig op de foto.
    Dit stuk van de herfst mis ik best wel.
    Dien weet wel wat lekker smaakt. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker hans.....
      misschien niet allemaal even gezond maar wel lekker :-)

      Verwijderen
  3. Jemig de pemig, wat heb je er weer een fijn logje van gemaakt.
    Beginnen met de schoonheid van herfstbladeren en sprookjesachtig mooie paddenstoelen, en dan eindigen met tomaatjes in het zoetzuur ... dan kan alleen bij ons aller Klappertje.
    Dat virus heb ik maar even overgeslagen, daar bemoei ik me niet meer mee. Voorlopig blijf ik lekker op mijn veilige virtuele vakantie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je zo de schoonheid kunt zien Dien, vind je elke dag een cadeautje.

    Dankjewel voor je positiviteit die je deelt!

    x voor jou en een knuffel voor de viervoeters:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet vergeten de goot in je auto schoon te houden van blaadjes (vooral de hoeken)
    HEt is prachtig al die kleuren. En positief zijn is een must.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi herfstig log, gezelligheid ten top
    het rossig buiskussen, nog nooit van gehoord
    de vliegenzwam laat zich in mijn omgeving zelden zien
    maar wat blijft dat toch een beauty hé
    Mooi weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, je weet het positief te brengen, maar we hadden hier gisteren een hoosbui, een complete overstroming. Uren bezig geweest om alles weer droog te krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, da's dan weer andere koek hé sjoerd, dat maken we hier niet zo snel mee

      Verwijderen
  8. Goede morgen Roos, prachtig toch die herfstkleuren en wat regen laat ze gewoon nog beter uitkomen. Het recept hoef ik niet hoor, ik heb nog het kookboek van mijn grootmoeder waar veel inmaakrecepten in staan. Tja vroeger kon met alleen de boel inmaken in glazen potten om in de winter nog van de oogst te genieten. IK heb ook een tijd mijn groene tomaten ingemaakt daar was ook een recept voor en lekker dat die waren, mjammie. Nu heb ik de laatste jaren geen tomatenplanten meer neergezet, dus geen inmaak dit jaar. Misschien dat ik volgend jaar weer eens tomatenplanten neerzet. Fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. chutney van groene tomaten heb ik wel eens gelezen mmmmm lekker haba

      Verwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's met de mooie Paddenstoelen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke honden en natuurlijk de fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer iets nieuws : zoetzure tomaten. Lijkt me lekker.
    Altijd leuk om de honden te zien.
    Geniet van deze herfstige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijne invalshoek om de herfstblaadjes op de auto's te zien als versiering in plaats van als 'vervelend'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. absoluut nicole, ik hou van vallende blaadjes :-) zeker als ze rood zijn

      Verwijderen
  13. Geweldig Die, je bent goed bezig hoor, juist in de winter moet je veel vitamientjes hebben hè?
    Je foto's zijn weer prachtig en kleurrijk.
    De foto van je 2 schatten is zó mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ''Tel geen stappen, geld of calorieën. Tel je zegeningen.''
    Lisa Heckman

    En wat voor zegeningen spreid je hier weer tentoon Dien...
    Zoveel moois en waarschijnlijk ook lekkers ( ken tomaten op zulke wijze ook niet ) maar ik ben fan :-)

    Dat doet me Fliep Flap onmiddellijk vergeten :-)

    Samen sterk: zeker weten!

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fliep flap... als je dit leest zit je er weer in zeker:-)
      mooi hé, recept ligt onder je deurmat :-)

      Verwijderen
  15. Ik vind de bladkleur in deze tijd, en op jouw foto's, zó mooi! Ook je rood-met-witte stippen is een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De herfstkleuren spatten hier van het scherm !
    Waarvoor mijn dank :-)
    Wat gezondheid betreft... we doen er hier alles aan om gezond te blijven.
    Maar of dat zo zal blijven ?? 1 Belg op honderd is nu reeds besmet.
    Vandaag meer dan 14 duizend nieuwe besmettingen geregistreerd !
    Het wordt heftig denk ik, als de hospitalen vol liggen en ze gaan moeten triëren wij wel en wie niet...
    enfin soit... "Wait and see" zeggen ze in Engeland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja dirk, je moet goed zorg voor je zelf en je naasten dragen...
      we wachten maar af, maar kniezen helpt zeker niet

      Verwijderen
  17. Ja prachtig! en het zoetzuur, ik neem mij al jaren en jaren voor om eens de recepten van mijn oma te maken, pittige komkommers dus bijv. ook in zuur... of pompoen had ze zelfs geschreven in mijn schriftje, en in brieven. Indische oma's, zoveel recepten, maar nog nooit uitgevoerd.

    Dat ziet er in elk geval super leuk uit!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De mooiste cadeautjes zijn handgemaakte én de raapsels van Moeder Natuur. Die blijft er een feestje van maken, net als jij! Pouwurr woemun!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥