One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-10-2020

22. 10 Fliep flap

 




Sigurd Barrett - Pilfingerdansen



Ik  waarschuw maar  vast  hΓ© :-)


Zeg  niet...

ik wist het niet,

want  ik vertel het je nu...


Dat je me niet  morgen  achterna komt met een  stok :-)


of met een  mandje  tomaten...


of  andere  dingen om  mee te gooien,

zo'n buisje  waar sneeuwbessen in passen  en  dan  

PFFFFFFFFFFT   PATS  raak,


OH  boy,  waar  beginnen  we aan,

nu ja,  het is ook maar  eens in de zoveel tijd,

beetje  lachen  

beetje  dom  doen.....


De onnozele uithangen..

kom  maar  op...

ik  lust  jullie allemaal  rauw,


en ...

ik heb het er voor  over  om  weer eens heerlijk te  lachen..


* mouwen oprol* 


* in  handen  spuug* 


* vuisten  bal* 



Nou  wie ......???


Oh  okΓ©,



luister  eerst  maar  naar  het  liedje  dan  :-) 


Hier




whaaaaaaaaa

πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ


πŸ’œ



Ohhhh  erg  hΓ©,


ik zei het  toch :-)


Blijft  de hΓ©le dag  hangen :-)



Maar  leukkkkkkkkkkk.


( morgen  weer normaal  je ) 


 weer  vriendjes ??



* sprintje  trek * 


doeiiiiii


πŸ’œ






29 opmerkingen:

  1. owh nee.. dit meen je niet Klapper..

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draai zodirect gewoon wat anders en dan ben ik het kwijt :) Hoop ik :)) Zal vast wel. Het is niet dat je niet waarschuwde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahahaha... gek mens!
    Je moest me nu zien zitten.

    hophophophop..

    heerlijk!
    πŸ’œ

    πŸ’œ

    πŸ’œ

    πŸ’œ

    πŸ’œ

    Oh jeeeee... helleloejaaaa
    (Iemand schrijft dat het in de top 2000 moet. DOEN!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, zotteke
    nog nooit gehoord, leuk deuntje
    eens benieuwd of het blijft hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klaproosje.

    Dat liedje blijft inderdaad in je hoofd zitten.
    Je foto is prachtig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahaha, geweldig hoor, heerlijk om af en toe gek te doen toen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gek doen is gezond, dus doe maar rustig verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet echt mijn ding :-)
    Een beetje te druk voor mij om er echt van te kunnen genieten of zelfs maar gek te doen πŸ™„
    Maar, gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde :-)
    Dus, vandaag dan terug vriendjes πŸ˜‚

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) gelukkig Olivia,

      maar bleef het hangen of ehh was je het meteen weer kwijt :-)

      Verwijderen
  9. Whoehahahaha :-)
    Als je lekker knotsgek uit de bol wil gaan dan is dit hΓ©t nummertje bij uitstek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk liedje? Dien, ga je mond spoelen! En neem meteen je toetsenbord ook mee (-: (-: Wat een geluk dat m'n geluid zacht staat...
    Gek doen kan ook zonder geluid. Wedden van wel!
    Baai baai darling ♥ Wat was waaibomendag fijn, hΓ¨?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je had weer bezoek van je blogmaatje...altijd leuk
    Ja klikte op de fliepflap ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥