One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-10-2020

27.10. Fuente


 


Paco De Lucía Fuente Y Caudal






                                                  

We rijden naar het  bos,


want ehhhhh volgens  goed ingelichte  bronnen.

( moeder natuur) 





wordt het er  per uur mooier:-)


Maar eerst even  stoppen  voor  koeien in  de mist,

een  titel voor een  boek...


Kunnen  we best  samen een gaan schrijven,

we doen al  zó lang  mee :-)




Hazen in de wei,
en ohhhhhh jee,  het  jachtseizoen gaat weer open,
ik hou m'n  hart vast,

wat  een onzinnig  gedoe,
om dat beetje wild  dat er nog  zit





genadeloos  af te  knallen,

door een  stelletje testosteron boys..


blehhhhh,  ik hoop dat  ze allemaal misschieten...

of anders in eigen voet  :-) 


Haasjes...

 maak  dat je  als de wiedeweerga het  bos in  komt.





Als ik een blaadje was.....
dan ....
zou ik  zó rood willen  worden....





en zo  willen  shinen  als  deze:-)


god mejaar  wat  mooi hé..



Jongens  kom eens hier...






Even mooi afliggen en  bibberen,

anders  vanavond ....

met  blote  billen naar bed...


:-)


Lieve schatten




Bai  bai  horsie,


we gaan weer  naar  huis...


blij  blijer  blijsterderre,

m'n lieve  vriendinneke, heeft een  goeie  uitslag gehad..


reden  te meer om  feest te vieren vandaag :-)




Joepie..


in  ieder geval  tot morgen ziens


dán  zijn we weer van de partij..


habsielebabsie, en  aufwiedersehen




💚



25 opmerkingen:

  1. Lieve Dien, soms voel ik me een boom in het bos.
    God wat mis ik nu het wandelen, het buiten zijn het genieten wat jij me laat zien.
    Zo geef je me toch iets meer van de herfst, je hartjes dwarrelen neer op me. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fijn Hans, ben je er tóch een beetje bij hé,

      daar zijn we webbies voor on elkaar te helpen
      xxx

      Verwijderen
    2. Inderdaad, je hartjes dwarlen over me heen.
      Knuffel aan Ace en Damian zeg maar dat ik ze lief heb.

      Verwijderen
  2. Als jij ze met de blote billen naar de mand stuurt, dan komen ze maar bij mij een nachtje slapen. Ik weet zeker dat Y en S er voor zullen zorgen dat ze weinig slapen . ;-)

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jagers hier zijn een stel mongolen die allemaal in een busje zitten. Dan rondrijden tot ze een beest zien, en er dan masaal op afgaan. Het is niet meer van deze tijd, en hier in Zeeland past het helemaal niet meer. Als we nu een groot bosrijk land zouden zijn met heel veel wild, maar dat zijn we niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend dat bovenste stuk over die bomen... Daar hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat liggen Ace en Damian daar knap te zijn, al kijken ze wat verbaasd :-)
    rode blaadjes, oranje/oker blaadjes, ze zijn om ter mooist
    blij dat vriendinnetje een goede uitslag had, gezondheid, t is zo belangrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Dientje,

    wat een kleurtjes... ja... die wil ik ook wel verzamelen. Ben er druk mee bezig.
    En dan op tafel leggen...
    En verder... gaan we de jagers, de lafbekken opjagen. Samen met de jongs en dan gaan we keihard en ontieglijk vals voor ze zingen, dat ze zo schrikken, dat ze de benen nemen en zeggen: we zullen het noooooooit meer doen.
    Zo gaan we dat doen.

    Dagdag! Dikke pakkerd van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het toch een mooi jaargetijde hè Dien... Genieten met een hoofdletter en helemaal met al die 'fotomodellen' die jij overal tegenkomt (en hebt :-)). Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een feestje is het de herfst.
    Wat staan ze mooi op het beeld jouw jongens.

    Geniet Dien van alle moois!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je vriendinneke, een goede uitslag heeft gekregen Dien, dat moet gevierd worden hoor!
    Zoals we van jou gewend zijn weer prachtige foto's de tweede kan zó aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalige foto's alweer Dien. Dankjewel om dit telkens met ons te delen.
    Ik hef het glas mee op je lieve vriendinneke en haar goede uitslag :-)
    Niets zo waardevol als je gezondheid ♥♥♥

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaprooosje.

    Mooie foto's in de mist.
    Wat leuk de Hazen.


    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijn en goed nieuws voor je vriendinnetje, dat is zeker iets om op te proosten
    Daarbij heb je weer treffend de mooie herfst vast weten te leggen, jouw honden zijn ook prachtig!
    groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede middag Roos, heerlijk die goede uitslag dan kan ze er weer even tegen. Hopelijk zij die hazen straks niet het haasje door een jager. Een prettige voortzetting van de dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn, een goede uitslag, kun je nog meer genieten van alles, wat zeg ik, kun je samen genieten en dat is dubbel genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met een goede uitslag en zulke beelden !! Wat kan het leven toch mooi zijn he ! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor die koeien in de mist. Klinkt inderdaad als de titel van een boek.
    Ook gaaf dat vriendin een goede uitslag heeft.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne dingen dus allemaal. Van een groen blaadje naar een knalrood.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De mist in je eerste foto's geeft het landschap bijna een patine tintje...
    ochtendnevels... een mooi geschenk voor iedere fotograaf :-)
    Gisteren heb ik nog 3 jagers een dikke peer gestoofd...
    Ik zag ze over de velden lopen met hun spuit schietensklaar. Ik stopte mijn auto en heb zeker 30 seconden lang mijn klaxon laten toeteren. Die kerels waren razend op mij en scholden me uit voor alles wat lelijk is. Ik deed er gewoon nog een halve minuut claxon lawaai er bovenop :-) :-) Alle wild was toen al lang weg hoopte ik. En weet je... het gaf me een warm gevoel om die schietgrage barbaren eens flink te pesten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat had jij een prachtige dag die mistfoto,s oh wat een heerlijke sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo is de herfst toch wel erg mooi, hè. Ik kan er alleen niet echt toe komen om erop uit te gaan.
    Nadat ik vanmorgen de griepprik had gehaald, had ik gepland naar het bos te gaan. En ik ben er ook daadwerkelijk naar toe gereden ... Maar het bleef maar regenen, en dus ben ik maar weer op huis aan gegaan om me maar weer onder te dompelen in mijn virtuele vakantie. Daar was het veel mooier weer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met de goede uitslag van je vriendin. Wat fijn voor haar...Vandaar dat de mist op je blog verdwenen is!
    Amerikaans eikenblad, hoeveel mooier wil je het hebben? Bij mijn schoonmoeder stond zo'n eik. Ieder jaar knipte ik takken af en wikkelde er een krans van. Ik bedankte wel altijd de boom voor de blaadjes, want die had ze gemaakt.
    Ja, laten die jagers in hun eigen voet schieten in plaats van schieten op dieren die zichzelf niet kunnen verdedigen.
    Je jongens in hun blote billen naar bed, hahaha. Ik denk eerder jij (-:
    Ik heb even lekker naast je gewandeld. Wat hebben we gekletst, hè? We zijn zo goed in ouwehoeren...
    Baai baai darling Dien, haai faaif!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze moeten het gewoon verbieden, en alleen wanneer echt nodig knallen door de boswachters bijv. of de pro jagers dan, die weten wat ze doen! Maar goed...

    Wat fijn voor vriendin dat de uitslag negatief is, dan valt er zeker wat te vieren!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥