One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-10-2020

28.10. Wobbelie

 




LaTasha Lee - My Dearest Darling





Mooi hé,

dien zit te  genieten tegen  210 aan :-)

geluk kan je  zómaar overvallen:-)









mooie blaadjes van mijn  boom op tafel,

Kaarsje aan,

lekker muziekje  erbij ...










Kleine verstekeling  kwam  tussen  de blaadjes uit,

zo zie je maar meteen  hét belang
  van  blaadjes te laten  liggen,
er vinden  veel beestjes beschutting.







een  sabelsprinkhaan ,
dit is het  vrouwtje,
dat zie je aan de legboor,  waarmee ze eitjes legt 






En dan  webbies,


voel ik me hélemaal  gelukkig rozelig, wobbelie,  en 


zou  een  ding  het leven  nóg  fijner  maken.....




ik  krijg ineens zin  om  bubbels te  schilderen :-)


bubbels  bubbels....

evveriewheir bubbels 



whoop whoop...


wat ligt er  bij jou  op tafel ?



💜



17 opmerkingen:

  1. Vooral die eerste foto vind ik betoverend mooi.
    Met de lichtjes erbij heb je een prachtige herfsttafel gecreëerd. Zo kom jij de donkere dagen wel door. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks al het negatieve in mijn leven, vind ik altijd weer een klaproos.
    Lieve Dien, wat mooi zoals je je leven invulling geeft en mij daar ook door doet verwarmen.
    Elke dag weer een lichtpuntje om bij je langs te komen, ik hoor in de achtergrond het snurken van de vriendjes. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier mogen alle blaadjes blijven liggen, Dien. Alleen die op het gras hark ik aan de kant, maar pas laat in het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk stukje muziek, jouw geluk lezen, wat wil een mens nog meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wobbelie wobbelie Dientje,

    ik zie je genieten...
    Heel gezellig om te zien.

    Bij mij op tafel staat in ieder geval een grote pot thee en een groot glas en 3 brillen... en allerlei papieren. En mijn grote schrift, waar ik mijn dagelijkse taken in schrijf en (afvink) en waar ik mooie teksten in overschrijf...
    Geen lege tafel dus.
    Lekker bezig.

    En die bubbels!! Ik heb een fles hier en als die niet met Oude en Nieuw opgaat, dan neem ik 'm de volgende keer mee. BUBBELS!

    Dagdag...
    heb het goed vandaag!
    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, het blad in de tuin laat ik liggen, als er erg veel op het gras ligt, dan hark ik het wel naar de borders, maar verder nee, dat blad zit nog vol voedingsstoffen voor de planten. Op mijn tafel staat de fruitschaal er ligt een schrijfmap(die ik al lang op had kunnen ruimen) en verder natuurlijk het kleed, maar dat telt niet mee zeker ;)
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellige tafel
    door die oranje blaadjes was ik met oranje beginnen schilderen :-)
    maar je blauwe bubbels zijn heel rustgevend
    willen de jongens niet met de blaasjes spelen? straks lopen ze met een takje weg om jou te plagen :-)
    momenteel is de tafel eens opgeruimd hier en ligt alles in de bureaukamer,
    daar is het een stort en er moet nodig eens orde in komen maar k zie er geen beginnen aan :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Een heerlijk rustgevend plekje om te vertoeven en bezig te zijn met je schilderen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tafel is eindelijk leeg, meestal ligt er knutselspul van s... Overal trouwens.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De gevallen bladeren hark ik onder mijn struiken. Daar liggen ze goed tot volgende lente.
    Mijn lege koffiekop staat nog op tafel. Ga ik even vullen.
    Fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste foto is voor mij ook het "topstuk" Dien.
    Bij mij staan op tafel een paar mineralen, waar ik altijd weer van kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op zich goed nieuws, hoewel ik gedachten wel weer lastig beïnvloedbaar vind vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij liggen drie vers ontvangen kaarten (Postcrossing) op tafel, m'n eetwie, m'n schrijfschrift, pen en m'n laptop. Kortom: een rommeltje, net als de binnenkant van mijn hoofd.
    Rosa ligt onder mijn voeten en slaak regelmatig dieieiepe zuchten. Van genot dat is (-: Logisch wanneer je aan mijn voeten ligt :-D
    Wat heeft je tafelkleed een mooie kleur! Daar zou ik best een kledingstuk van willen; echt waar.
    Ik zie je verfdoosje liggen en je blauwe bubbels...Blijf gelukkig, liefie *smak*
    Dikke liefs ♥
    Blijf

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij mij staat een beeld van David, wat fotogerief, een doos met tekengerief, enkele boeken en de laptop... Een gezellig rommeltje vind ik. Jouw knusse teken / schilder tafel mag ook gezien worden ! :-)
    Laat je creativiteit maar stromen Dien !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de buurmeiden kwamen even langs (gelukkig hielpen ze mij van de boterkoek en de cake af) en heel de kamer was gevuld heerlijk om hun belevenissen te mogen delen,dat is ook genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kunstig mooi Klappertje Een beeld van mijn tafel wil ik Je besparen Peins dat Je zou huilen en dat wil ik je zeker besparen Vandaar no picture

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha zoiets als bij jou: verfgerief, een schildersezel staat erop.
    Helaas niet die mooie natuur, kaarsjes en muziekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥