One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-07-2015

02.07. Woooooooooow









*KLIK*
Ingrid Michaelson - Everybody
Openen in nieuw venster en klein maken




Woow, wat was
Ace errrrrg jarig:-)
*KLIK*




Het eerste kadootje stond al voor de deur
op de vroege morgen




het andere was al opgegeten:-)




en het volgende werd vol liefde gebracht




en ook Damian werd niet vergeten




ach wat een lieverd ben je toch:-)




Zie eens hoe blij ze zijn met je lekkers:-)




Dan zal ik jou nu in de watten gaan leggen.
Hondenmoederke van me

xxx









23 opmerkingen:

  1. Ik zie kwaliteitsspul. Dat zal smullen worden.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkerrrrrr...!
    Geweldig om ze te zien genieten hè.
    Ook dankje! Haha, ja Lucia ziet er ook op toe dat iedereen hier tot zijn en haar recht komt :) Die is daar streng in, piew...
    Niet te veel poetsen en zo hè, deze dagen!
    Zomerroosjes van hierzo ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om ze zo te zien liggen te genieten, daar blijf je van genieten Dien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha de kadootjes konden duidelijk niet vlug genoeg uitgepakt zijn, en zo hoort het op een verjaardag hé :-)
    leuk om zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O lekkerrrrr, die zijn hier ook favoriet!!
    Dat wordt smullen.
    Ik heb net hondenijsjes gemaakt, ze staan nu in de vriezer. Ben heel benieuwd hoe ze dat vinden morgen!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blijft een beetje in de feest sfeer, en de jongens hebben het goed naar hun zin
    Dien heb het goed en hou de jongens cool zet ze in bad misschien nog plaats voor jou voetjes.
    liefs een groetje Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij een verjaardag horen kadootjes, en vandaag misschien wel lekkere hondenijsjes...!
    Keep it cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ja cadeaus uitpakken is toch een
    prachtige bezigheid, dat doen ze met veel plezier zie je
    wel. Fijne donderdag, hou het koel vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik eventjes ben weggeweest,
    en ik kom dan weer naar huis.
    Dan lijkt het wel een heel groot feest,
    en denk ik, ik ben weer thuis!

    Er wordt geknuffeld en gelikt,
    de een geeft mij een poot,
    de andere, of mij nu schikt,
    die kruipt bij mij op schoot.

    Ze voelen altijd met mij mee,
    in vreugde en verdriet.
    Ze geven me liefde, ze zij te vree,
    met al wat ik hen ook biedt.

    Wat geeft mij zoveel vreugde,
    liefde en hoop?
    Dat zijn mijn twee vagebonden.
    Ze zijn voor geen miljoen te koop,
    mijn twee lieve kleine trouwe honden.
    © Sonja Vissers

    Schitterende serie van de al even schitterende verjaardag die jouw lievelingen mochten vieren lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het ongelooflijk dat hij alzo.n grote kerel is. En dat uitpakken lukt prima 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je jongens zien het wel zitten Dien..

    hopelijk hebben ze niet te veel last van de hitte..

    leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben ze genoten.....maar dat kanook niet anders met zo'n Baasje...eh..eh..baasinneke... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owww wat lief van Ace dat ie deelt met Damian. Wat een zalige hondenbeesten heb je toch. Kan ook niet anders, want je hebt ze heel goed opgevoed!
    Keep it cool Babe! XXX




    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's iets anders dan een Bossche bol, en die twee zullen dat ook wel beamen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zulke verjaardagen zullen ze niet allemaal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh gefeliciteerd met de jarige :D
    En ja, wie jarig is krijgt wat lekkers toch :)
    Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het uitpakken is al een feest op zich, dat eten vaak de bonus. Mooie serie Klaproos!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En hij geniet nog na samen met zijn maatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Op deze manier heb je er geen kind aan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een zalig idee toch. Heb zin om ook zoiets te doen, Vinyl wordt 2 de 17e. Alleen gaat MO mij zot verklaren. Lig ik daarvan wakker?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het moet vast héééééééééél lekker geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥