One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-07-2015

21.07. Samen








*KLIK*

I MUVRINI A TE CORSICA Openen in nieuw venster en klein maken




Mensen die geen dieren hebben




begrijpen het niet




vinden het soms zelfs vies




Maar als je zo'n trouwe makker hebt




Die alles voor je doet,
en altijd in je buurt wil zijn,
die altijd eerlijk is
en lief
en aanhankelijk
en knuffelig
en grappig
en troostend
en.... God mag weten wat nog meer:-)



Dan kun je je dier gewoon uit pure liefde
soms gewoon wel eens op willen vreten:-)
hé Tamara:-)

Ik snap 't hélemaal
Tot morgen,
Gezellig, we hebben er zin in :-)

* whooohooooo*
* oordopjes in doe *
en gaan met die banaan

xxx







20 opmerkingen:

  1. Een mooi stuk muziek i muvrini a te Corsica.
    Dieren zijn van naturen niet vies, dat komt door de mens.
    Een hond is zo'n dier die heel trouw en waardevol is. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak er samen maar een mooi dagje van ...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, ik snap het volledig.
    Maar ik ben dan ook gek op dieren. Een heel
    fijne dag gewenst samen met de honden.
    Leuke foto's van een blij koppel.
    Jammer dat ik het niet versta, ik herkende
    alleen het woord 'wanhoop' het klinkt nogal
    treurig dit lied, maar wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Degenen die niet van dieren houden houden ook niet van mensen denk ik zo. Jij en je vriendin doen dat beslist wel, dat bewijzen je steeds weer, liefdevolle logjes, elke dag weer!
    Veel plezier gewenst vandaag, met of zonder oordopjes, met of zonder banaan *wink, big smile*...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Dien, hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie foto's!!
    jawel zonder dier snap je dat ook!
    deze was ook al lang opgevreten :-)
    gezellige dag samen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een nicht van me zei "ik ben gewoon verliefd op m'n hond. Gek hè"? maar nee, ik vind dat niet gek. Ze houdt gewoon heel veel van haar hond.
    Zoals ik van die van mij, en jij van die van jou, en ieder (goed) baasje van die van hen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooier als John kun je het niet zeggen hè Dien........ :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik begrijp het.
    Mooi verslag van een mooie collie en mooie bazin.
    Ben van beiden liefhebber :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker zou ik mijn katjes wel op willen vreten. Maar dan....... Dan heb ik een lege schoot . Daar zit ik niet op te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap het heel goed, ik heb dat met mijn katjes. Wat een leuk koppel heb je gefliepst Klapperdeklappertje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is er leven zonder huisdieren ???? arme mensen die zonder zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat begrijp ik best, maar zo'n dier heeft ook dagelijks zijn beweging nodig. Omdat ik vrees dat ik hem dat niet altijd kan geven, houd ik het maar gewoon bij onze eigen knuffelhond Doerak. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Prachtig stel, de vriendschap spat ervan af.
    Super mooi op de foto gezet Klaproosje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De liefde die je van hen krijgt is onbetaalbaar en vooral onvoorwaardelijk. Ze verlangen er eigenlijk zo weinig voor terug. Maar we geven wel alles wat we hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Honden nemen je zoals je bent. Omdat ze recht door de buitenkant heen kijken. Zo van hup recht je hart in.
    En ze houden onvoorwaardelijk van je. Van hoeveel mensen kun je dat eigenlijk zeggen?
    Je hebt er heerlijke foto´s van gemaakt. Zou ik ook best willen met Rosa.
    Een dikke pakkerd voor jou, Dienlala!
    liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat gevoel komt ook voor bij een moeder en haar baby. Zoveel liefde. Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat je dat gevoel kent bij je dieren. Onvoorwaardelijke, wederzijdse liefde. Het maakt je wel kwetsbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥