One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-07-2015

26.07. All Right Now








*KLIK*
Free - All Right Now
Openen in nieuw venster en klein maken




Het is pas feest als jij bent geweest




Jááen het was féést,




Grote stoere jongens met hun speeltjes,




hun brommers:-)




hun ploffers




Gigantisch mooi, maar niet zó veel




en de regen gooide wel wat roet in het eten




wie denkt dat nou:-)




andere jaren is het heerlijk warm en genieten de mensen volop




en nu was het lang koud en winderig,
maar tóen brak de zon door,
Frank de Boosere je hebt gelijk gekregen




en gingen de mensen stralen




Mijmeren over "als ik nog eens jong was :-)




Dan kocht ik me zo ene,
ik hoor het hem zeggen,
Alléz webbies,
al vast een kleine impressie,
ik ga de geur van verbrand rubber van me afspoelen,:-)
morgen méér,
véél meer.

xxx









21 opmerkingen:

  1. Het ziet er nu nog rustig uit, Klaproos, maar dat zal wel veranderen denk ik.......
    'n Fijne zondag nog. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rooske dit is genieten wat een mooie platen en dat verbrande rubber denk ik er wel bij ;-)

    maak er een fijne zondag van groetjes ook van Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch leuk dat Frank de Boosere af en toe gelijk heeft. Dat belooft voor morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook stoere knapen willen niet graag van de weg waaien en nat worden... :-)
    Hopelijk vandaag weer beter weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere mannen en vrouwen op schitterende machtige machines door jou wel heel knap in beeld gebracht lieve Klapper! Wat kan de regen deren als je zo iets meemaken mag? Dit noem ik geen kleine impressie maar een heerlijk blog dat smaakt naar meer... en zoals je boven belooft, zullen we dat nog krijgen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, mooi is dat om te zien.
    Die ene stoere vent die zijn ijsje tot het laatste
    puntje wafel opeet. Bikers met ijsjes ach waarom
    ook niet. Hier is in de middag ook de zon weer
    gekomen dan ziet alles er weer schoongewassen uit.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. t is al een mooi begin!
    k ben zeker dat het hier straks losbarst van enthousiasme, plezier en heel veel stoere zonnekes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De leeftijd maakt niet uit. Je kan zolang motor rijden als je aankan, en dat kan tot op zeer late leeftijd hoor :)
    De mensen die dat willen moeten dat gewoon doen. Er is bijna niets mooiers dan als een vrije vogel motor te rijden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Mensen die genieten, heerlijk !!.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig dat je zo gek bent op die stoere ruige kerels op hun brommers! Ik blijf er ver van weg, ten eerste vind ik die brommers nogal lawaaiig en die types liggen me ook niet echt.
    Maar ieder zijn meug en je maakt er leuke foto's van. Veel plezier nog! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig mooi om deze kant van mensen met hun hobby,s te belichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat het motorfeestje dit jaar gedeeltelijk in het water viel, maar ik begrijp dat de lucht toch nog net op tijd openbrak.
    Net als voorgaande jaren kijk ik uit naar het vervolg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt je weer eens tussen de stoere kerels begeven . Geweldige fotomodellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige serie van dit stoere gebeuren, jammer van het wat mindere begin met het weer, maar het is begrijp ik toch nog allemaal goed gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroeoeoeoeoeoeoeoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm daar vliegt Roosje door de bocht.
    Plankgas ratelt haar camera. YO ROOS! Zet 'm op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dar ziet er veel belovend uit Dien..

    en het portret van die man met het ijsje, is om in te kaderen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is al leuk ! Leuke bijzonder mensen! Daar houden we van !!
    Veel groetjes en tot de volgende blog! Oh ja en ze stralen natuurlijk omdat ze jouw zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stralende gezichten, vrolijke, kleurrijke foto's. Zelfs regendruppels kan je goed vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn mooie fietsen, met een leren berijder, heerlijk om vrij te zijn in weer en wind zeggen ze.
    Maar waarom zo weinig bij een beetje regen. LOL Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, het weer doet een boel. Toch heb je al een mooie eerste impressie hier gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen

  21. als ik niet meer kan fietsen wil ik m'n fiets wel inruilen voor zo eentje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥