One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-07-2015

03.07. OOOOOOOOOOOOH








*KLIK*
Michael's Beatbox - Ozewiezewoze Wiezewalla
Openen in nieuw venster en klein maken




OOOOOOOO,




Ze wieze wo,




ze wieze walla....




Christalla




Christooooooooooooo
ze wieze wooooo,




ze wieze wies wies wies wies. :-)




Zó,
Dat blijft vást
de hele dag in jullie hoofdjes hangen:-)

graag gedaan hé,
dat weet je:-)


xxx


Oh ze wieze woo, ze wieze walla christalla, christo, ze wieze wo ze wie ze walla Christo ze wie ze wo ze wieze wies wies wies wies







31 opmerkingen:

  1. gaar kom je zomaar niet vanaf en dan zie je gelijk de beelden erbij ohhhh ze wie ze woooo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whaha ja vast wel, gans de nacht, nuja veel slapen met deze warmte zit er toch al niet in
    wat heb ik dat veel gezongen
    maar nu je foto's, die zijn duizenden ooooohs waard, prachtige serie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken dat liedje echt niet, nooit gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. N kinderliedjes wat de hele dag in je hoofd blijft gangen :)

      Verwijderen
  4. Een mooi kinderliedje, uit onze jeugd.
    Helaas moet er elke keer weer aan worden herinnerd dat je geen mens of dier in een auto moet achterlaten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je ziet wel wat Mario schrijft he
      Mensen zijn zó ontzettend lomp,
      Dat ik soms wel opgeven wil :(

      Verwijderen
  5. Ik heb vandaag nog iemand met een pup aan gesproken. Ga naar huis. Het is drie uur, het is bloedheet. Hij keek me aan alsof hij water zag branden. Mensen zijn zo dom Klapper.. zo dom.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat meen je niet Mario , ik ben der helemaal misselijk van :(
      Vreselijk om te lezen :(

      Verwijderen
  6. Ja wie kent het niet dit liedje,,,,,,, een kinder liedje uit een mooie tijd!!
    De lavendel is echt van alle tijden, ruikt lekker en is mooi om te zien
    groetjes Christalla.........................

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie in ieder geval de laatste dagen geen honden naast of achter de fiets lopen, Klaproos.
    Gelukkig ligt het uitlaatveld (de honden mogen daar los) aan het kanaal en daar wordt goed gebruik van gemaakt.
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is een mooi kinderliedje, zing het met plezier...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En lap! Nu dit liedje al lang verdwenen was, diep verborgen in de enkele grijze celletjes die me nog resten, haal jij het weer naar boven... foei, nu zal het inderdaad de hele dag in mijn hoofd blijven door dreunen *wink,big smile* Maar het is je vergeven want ook de mooie foto's zullen op mijn netvlies blijven staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Roos, nu nog de geur van de lavendel erbij.
    Je mooie foto's zal ik eerder onthouden. Houden je jongens
    het nog uit met de warmte?
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ja hoor...het melodietje dreunt al door.
    Niet erg is erg vrolijk en je foto`s erbij zijn prachtig.
    Fijn weekend en zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat je begintekst betreft, verwachtingen zijn nooit goed. Wie veel verwacht is vaak teleurgesteld.. Zo werkt het gewoon.
    Het liedje ben ik alweer kwijt hoor :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey John , wat leuk dat je er weer bent ,
      Mijn pc krijgt kuren door de warmte, en is traaaaaaaaaag. Maakt bloggen niet zo leuk, gelukkig is er i pad :)

      Verwijderen
  13. Ik zing dit liedje altijd als het vriest en sneeuwt. Met mijn armen wapper ik dan om mezelf een beetje warmte toe te wuiven.
    Jij hebt me door dit liedje een beetje verkoeling gegeven. Dankje.

    In mijn tuin zit een jong roodborstje. Kan nog niet vliegen maar doet zijn stinkende best om groot te worden. Moeder (of vader, wie zal het zeggen) vliegt af- en aan met kleine wormpjes.
    Zo lief om te zien.
    Dag Dien,
    Een fijne dag. En als de zon onder is en de tuin weer fris ruikt, een wit wijntje.
    x Grady

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh dat roodborstje, bruin gespikkelde veertjes? Wat leuk om te zien,
      Ja lekker als de zon ondergaat buiten in de tuin, heerlijk fijn voor de diertjes ook, rufus heeft het zwaar te halen, hij is niet zo lekker...

      Verwijderen
  14. Wieze wies was wies wieze wies oooo wieze wies was wos wis was wiese ......
    En dan maakte ik me zorgen dat de zonnekolder zou toeslaan bij me......
    Keep it cool, zo te lezen hoognodig......



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha, welnee joh, alles goed hier, gewoon een beeeeeetje melig van de warme :)

      Verwijderen
  15. Mooie serie weer, en wat zal het lekker ruiken ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En bedankt he Dien!
    Ik ga nu heel hard een ander liedje zingen dan kom ik er hopelijk vanaf haha.
    Prachtige foto's van de lavendel. Ik heb er ook wat van in de tuin staan.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een leuk log Dien

    mooie fotografie (zelf vind ik lavendel heel moeilijk te fotograferen)..


    en die ozewiezewoze wiezewalla, kende ik niet

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik haal effe heel diep adem hier en snuif de geur van lavendel op. Zalig! Hopelijk heb ik niet alle geur opgesnoven en blijft er voor een ander ook nog wat over! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat liedje ken ik niet maar de lavendel herken ik wel. Wat een knappe foto's heb je hier weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het melodietje en ook de woorden kennen wij hier ook. Maar de lavendel is prachtig gefotografeerd. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De natuur. Zo simpel, zo mooi e, zo tijdloos. Ik kan er ook niet genoeg van krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei Roosje Scheuten van bloemen mag je niet meenemen dat moe Jij als nederlandse weten hoor !! Ben er vroeger op aangesproken in Hulst Dat was nog de periode met de goedkopere margarine !! Dus ..............................ieder gelijk voor de wet SORRY !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥