One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-07-2015

23.07. Vroom vroom vroommmmmmmmmmm




Vrijdag, zaterdag en zondag Harley Davidson treffen in Leopoldsburg Belgie, Mis het niet :-)





*KLIK*
Steppenwolf - Born To Be Wild
Openen in nieuw venster en klein maken






vroom, vroom
vroom vroom vroom,
vroom, vroom
vroom vroom vroom vroom,
vroom, vroom
vroom, vroom
vroom vroom vroom,
vroom, vroom
vroom vroom vroom,
vroom, vroom


uche uche, uche, komt dat zien









22 opmerkingen:

  1. 4 dagenlang nog wel, ik wens je veel plezier....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haa, daar zijn ze weer. de mannen en vrouwen met de mooie machines.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, mooie motoren dat wel.
    Oeps ik hoop dat die stoere meid van de tweede
    foto niet echt zo rond gaat rijden. Als ze mocht vallen
    wordt haar vlees tot het bot toe afgeschaafd en op
    de weg uitgesmeerd.
    Ga jij er al die dagen heen? Of alleen maar een dagje
    van motoren genieten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier, dat zullen weer mooie foto's worden :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je n'ai besoin de personne
    En Harley Davidson
    Je ne reconnais plus personne
    En Harley Davidson
    J'appuie sur le starter,
    Et voici que je quitte la terre,
    J'irai peut être au Paradis,
    Mais dans un train d'enfer.

    Je n'ai besoin de personn'
    En Harley Davidson
    Je n'reconnais plus personn'
    En Harley Davidson
    Et si je meurs demain
    C'est que tel était mon destin
    Je tiens bien moins а la vie
    Qu'а mon terrible engin. (...)
    © Serge Gainsbourg

    Ga jij vandaag van de motorraces genieten dan lieve Klapper? Benieuwd naar je verslag want deze intro foto belooft alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je naar de zwarte cross Dien?
    Mooie foto's, vooral de tweede!
    Veel plezier hoor!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die stoere bikers, veel plezier en hoplijk een beetje goed weer, ze geven namelijk niet echt zomer weer op voor het weekend :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yeah, Born to be wild... :) \M/ Ooit reed ik ook op de motor. Heb dat jaren niet meer gedaan maar ga dat wel weer oppakken.
    Veel plzr daar meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foto twee...Yeah, Born to be wild......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bereid me voor op een prachtige fotoserie én natuurlijk jouw woordelijke impressie van een dag VROOOOOOOOOOOOM!!
    Heb een Mooi weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat beloven weer knappe beelden te worden Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ola! dat zal weer t een en t ander zijn!
    genet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat wordt een hels lawaai daar...niet goed voor de hondjes... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Harley - Davidson, uniek geluid. Mooie motoren maar alleen om naar te kijken. Voor mij toch.
    Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zou wel willen, maar het is me te ver weg...

    met zo'n bike zou het te doen zijn, maar die heb ik niet

    ik kijk al uit voor je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Machtig mooi motor rijden.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik dit zie denk ik weer aan de tijd dat ik voor het eerst op de motor ging rijden lang lang geleden.
    Nu zou ik het niet meer doen heb al zeker 42 jaar niet meer op de motor gereden dus zou onverantwoord zijn.
    Maar zie ik zulke platen ja dan heb ik toch het gevoel van hoe zou het nu zijn om ........ ;-).

    Dien geniet er van en laat het weer je niet tegen houden.

    Gr. Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat wordt een feest voor je fototoestel :-)
    Mooi, stoere tweede foto.
    en die eerste heeft ook wel wat...
    Tot gauw Dienlala <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥