One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-07-2015

29.07 Dúh








*KLIK*
Scorpions - When you came into my life
Openen in nieuw venster en klein maken




Jawel hé. voor de mensen die het zich afvragen,
jij die de stilte en de rust van de peel opzoekt,
naar een evenement als dit, ( Harley Davidson treffen)

wel,
een keer per jaar doe ik het maar hoor,
de dag erna, boet ik me suf,
en ben dan echt niet lekker,
en heb knallende hoofdpijn,
en sluit mezelf op in huis,
Maar ergens diep in mij zit een stukje dat dit mooi vind,
en ook,
om het vooroordeel wat veel mensen hebben over motorrijders weg te halen,

een keer per jaar....

écht maar een keer,

:-) daarna slenteren we weer door de peel :-)


echt wel grappig die schat van me hé:-)

ze waren er niet bij hoor,
die blijven thuis op zo'n dag :-)


morgen ...
neem ik je mee naar de peel :-)
lekker rustig :-)


xxx







22 opmerkingen:

  1. Daar heb ik mijn antwoord dus!! Groot gelijk hoor, maar 't was zo'n contrast met de Peel.....
    Mooie foto van Ace, kwam zeker kijken of je een paracetamolletje nodig had? Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voila Jan, zo is het, dat waren er wel meer die dag :-)
    elke keer weer denk ik, nú ga ik niet meer..:-)
    maar god zij dank.... 'n mens vergeet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, zelfs Ace komt even met een meelevende blik om het hoekje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg al knallende koppijn en een astma aanval als ik de foto's van je vorige blog zie. Hebben die gasten nog nooit gehoord van luchtverontreiniging?
    Nou ja Klapperdeklappertje je hebt je portie weer gehad voor een jaar. Toch! Morgen ga ik lekker met je mee naar de Peel. Tot dan!
    Welterusten XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker niet aan mij besteed, ook niet voor een keer. Maar jij kan er maar van genieten natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, je moet er wat voor over hebben hé..... als je maar genoten hebt.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gevoel van vrijheid ... euh ... geef mij dan maar de Peel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, wat jammer dat je moet boeten
    voor iets dat je plezier heeft gegeven, dat is natuurlijk
    wel vaker het geval, ook na een feestje kun je koppijn
    overhouden. Gelukkig is dit maar eens per jaar en nu
    zijn de jongens weer aan de beurt om heerlijk de stilte
    van de natuur op te zoeken.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoopte toch al dat je je lievelingen niet mee nam naar dit wel heel luidruchtig gebeuren, dat is niet goed voor dieren... maar eigenlijk ook niet voor de mens. Nu ja, een rechtgeaarde fotograaf moet daar nu eenmaal bij zijn om er mooie reportages van te maken hé Klappertje?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tja, moet kunnen hé. Ik ben ook een enorme natuurliefhebber, maar dat betekent ook niet dat ik geen appreciatie voor andere dingen kan tonen.
    OT: Vinyl gaat niet zomaar direct op iets springen, meestal kijkt hij eerst veelbetekenend naar mij wachtend op het HUP-commando :-)
    Ga daar wel eens een fotootje van posten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het puik dat je het doet Dien. Ik hoor vaak over motorrijders. Dat zijn bendeleden, criminelen.. EN dan denk ik, ik heb jaren motor gereden en ben ondanks dat ik momenteel geen motor rijd gewoon een biker. Maar een crimineel? Nee, een bendelid? nee.
    Het is gewoon een andere hobby. Zoals breien voor de een, figuurzagen voor de ander.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat mag toch hé Dien, t is eens iets anders
    even de sfeer opsnuiven... en dan weer naar de rust
    wel jammer van de naweeën
    een mens heeft veel interesses, maar soms niet altijd uitvoerbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach niemand neemt je die belevenis meer af,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soort van kater maar dan anders haha.
    Jouw foto's zijn altijd mooi hoor Dien, of het nu de natuur is of mensen.
    Volgens mij hoef je je niet te verantwoorden over wat je op je blog plaatst.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk dat koppie kijkend om de deur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het verbaasd me niks dat je zwaar moet afrekenen.
    Ook helemaal niks voor die dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik neem aan dat de geuren van olie en rubber intussen wel zijn weg gespoeld en dat je oren alweer wat minder suizen ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt dus een butler voor die momenten waarop je je niet zo lekker voelt. Handig in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk juist motorrijden, al is het alleen achterop. Ik heb een oom die tot op de dag van vandaag alleen zijn motorrijbewijs heeft en niet eens auto kan rijden, kan ie wel, maar mag ie dus niet, hahaha

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een medaille heeft twee kanten zo ook onze Klapper ;-)
    De wilde haren nog ff ..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ace heeft mijn hart gestolen en daar zal nooit verandering meer in komen <3
    Lekker bijkomen van alle drukte en morgen weer bijkomen in de Peel. Gezellig met je jongens!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vroeg me net af.... wat doe jij als je niet wandelt. ALS je tenminste wat anders doet.... en ziehier ik krijg antwoord.
    Mij zul je er niet tegenkomen maar 't is wel heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥