One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-07-2015

18.07. Belachelijk








*KLIK*
SOAK - Immigrant Song
Openen in nieuw venster en klein maken




Heb jij jezelf ook weleens
onsterfelijk belachelijk gemaakt??






ik ehhhh...










hmmm, tja, hoe zal ik het zeggen...








ik ken iemand....






die ehhhhhhh...






dat wél heeft gedaan


* proest*






ik weet niet goed waar ik moet beginnen






maar ehh..




ik ga er eens op broeden...








en kom morgen terug..






is dat goed?




tuurlijk Dien, blaost um op, da's goe:-)
xxx





21 opmerkingen:

  1. Ga jij maar een dagje broeden en ik kom morgen terug.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Roos, nu heb je me echt
    nieuwsgierig gemaakt, naar je log van morgen.
    Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van een cliffhanger gesproken.... dit is er eentje van formaat lieve Klapper hihi! Dat noemt men klantenbinding, en daar ben je precies bedreven in. Natuurlijk staan hier een heleboel van je volgers morgen op de stoep!
    Fijn weekend meid, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha wat heb je nu uitgespookt, k ben benieuwd wat je zal uitbroeden
    en tuurlijk k denk dat iedereen zich al wel eens belachelijk gemaakt heeft, dat moet zelfs, anders is het niet eerlijk :-))
    leuk weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou...ik ben benieuwd wat je nu weer hebt uitgehaald......geen domme dingen hoop ik..... fijne broeddag vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, een paar weken geleden maakte ik me zeer belachelijk. En tot overmaat van ramp probeerde ik mezelf te verbeteren en maakte me daarmee onsterfelijk belachelijk :D
    Het kan zomaar gebeuren :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha Dien ik moet nu al lachen ;-)
    Ben benieuwd!
    Ach joh, we doen allemaal wel eens iets doms.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben heel benieuwd!!
    Fijn weekend
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor, wéér een cliffhanger, kan ik vannacht niet slapen. Lekker dan! Enne wie zich nog nooit belachelijk heeft gemaakt, da 's pas belachelijk! :-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. iedereen maakt zich wel eens belachelijk..

    maar onsterfelijk belachelijk...

    ik ben curieus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben ook net foto's van schapen op mijn flickr aan het posten geweest.
    Leuk onderwerp!
    Ik kom zeker morgen terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spanning loopt op, Klaproos, het is toch al een halve dag 'morgen'.
    Geniet gewoon lekker van het weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi het schaap uithangen en zo veel ???achter je aan ! Je moet het maar doen !! Héél ma dan heel knap Dientje Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik maak mezelf regelmatig belachelijk... *proest* Martin Bril zou zeggen: 'Helemaal niet erg..!' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben heel beniewd wat er komt Dien. Je foto van schaap kijkt liefelijk. Zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Net als alle anderen ben ook ik nu nieuwsgierig.... En begonnen ben je al met dit blog om ons nieuwsgierig te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zal best spannend zijn maar ik zie het niet. Er opend na vele pogingen maar 1 foto. De bovenste. Dat is op zich al spannend genoeg .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha, je doet weer aan klantenbinding, zie ik ...
    Als de kleinkinderen me er de tijd en ruimte voor geven, dan kom ik morgen even terug voor het vervolg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je maakt ons wel heel nieuwsgierig maar veel zien doe ik niet, alleen een schaap of moeten we naar jou komen kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Was hier gisteren niet geweest vandaar dat ik direct het verhaal ken en het is super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb jij jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt :-D :-D Nondeju, dat wil ik weten!
    Lieve groet
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥