One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-07-2015

04.07. You are Amazing








*KLIK*
Bob Marley - A lalala long
Openen in nieuw venster en klein maken




In 1986 was op ik op Aruba
en nam daar een stukje cactus mee,
Hij staat sindsdien buiten,
en geeft me elk jaar de mooiste bloemen,




Ik ben een beetje prikkelbaar,
want....
Door waarschijnlijk de warmte,
werkt mijn pc niet goed,
Ik kan moeilijk op internet,
en de laadtijd van pagina's lijkt eeuwig te duren,
jullie blog bezoeken is een crime bijna:-)

Via IPad, kan ik wel op internet,
maar geen foto's plaatsen,

kortom....

Zó géén zin in:-)

Dus ik neem een blogpauze..
Lekker toch met dit weer:-)


Lief zijn a la la la la la la la long taaim :-)


xxx







29 opmerkingen:

  1. Fijne blogpauze, Klaproos. Met dit weer is het toch meer tijd voor de komkommers en ananassen, dan voor de bloggers!
    Heb een mooi weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klapper... doe rustig aan.. er zijn al zat mensen die lopen te stressen. Ik hoop voor je dat het snel afkoelt. Dan hoop ik dat het beter gaat.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, niet alleen mens en dier heeft het zwaar met deze hitte.
    Nog een paar dagen en dan wordt het wel weer minder.
    Keep it cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk dat je computer precies last van de warmte heeft... maar is dat wel zo lieve Klapper wat je I-pad doet het blijkbaar goed. Hopelijk wachten jou geen grote problemen met je geliefde speeltje en kwam het inderdaad allemaal door die hoge temperaturen. Pieker daar nu even niet over en geniet van je blogpauze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, mijn pc doet ook raar, zou dat
    echt van de warmte komen? Dan hebben we er beiden
    last van. Toch een fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die cactus denkt vast dat hij nog in Aruba staat :-)
    geniet van de blogpauze met je voetjes in het water

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor de catus is het ook la la la la die heeft het goed naar zijn zin.
    wens je een goed weekend Dien,en zie wel een keer terug
    groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, je las mijn tip niet hè :) Laat je pc even reinigen van binnen met perslucht. Dan kan de warmte er makkelijker uit.
    Of zet een ventilator op de kast (eventueel de kast open aan 1 kant)
    Fijne blogpauze. :) en tot snel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Veel plezier in de pauze.
    Warm he niet veel aan pffff.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het weer is wel voor de cactussen ...
    Veel frisheid gewenst......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier hetzelfde Klapper. Dus ik houd me maar gedeisd en op de ipad😄

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen Roos, nou misschien neem ik ook even pauze,
    dus als je me mist. . . . dan heb ik pauze.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne pauze Dien, en hopelijk wordt het een klein beetje koeler, boven de 30º C is toch net een beetje te veel van het goede
    mooie macro en close-up van dit prachtige bloemetje die zich niets van de warmte aan trekt zo te zien.

    Groeten, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi bloemetje....iedereen gaat in pauze, wat is dat nu? Geniet ervan met en hou het hoofd koel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat vond ik ook de oplossing gisteren, gewoon een dagje geen pc of toch niet lang. Te warm en geen zin om binnen te zitten. Buiten heb ik altijd last van de zon op mijn scherm. Die cactus geeft wel fantastisch mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Neem jij maar lekker een blogpauze. Ik weet je toch wel te vinden ;-)
    We hebben in het hok van onze buitenkonijnen flesjes bevroren water gelegd. Ze vinden het heerlijk om ertegenaan te liggen.
    Liefs en een knuffel maai sjerrie <3 <3 <3
    Kakelino

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dan hopen we maar dat het ook bij jou snel afkoelt :-)...geniet van je (blog)pauze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Roos, een fijne maandag gewenst.
    En een koelere week deze blogpauze mag niet te
    lang gaan duren natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk zo'n cactus. Geel is zo lekker zonnig.Prachtig!! Het is nu koeler. Ik heb net een vest aangetrokken, omdat ik het koud had! Mijn energielevel stijgt nu de grote hitte vertrokken is. Fijne dag jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat moet kunnen, af en toe er helemaal tussenuit.
    Dan is het later eens zo plezierig.

    Geniet, lieve Dien, met volle teugen,
    bij alles wat je doet, samen met je makkers.
    Misschien lekker luieren in de tuin....

    tot weerzien, later,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat de cactus het zo goed doet, is het weer ook naar.
    De pc en je mobiel hebben het best zwaar, daarom is je klacht zeker waar. Ha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Roos, ik ga weer beestjes verzorgen vandaag.
    Fijne dinsdag gewent.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geniet maar weer zoals op dat cactuseiland Mogelijk weet Uw pc van de warmte en niet enkel U Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kom ik net terug na de vakantie tref ik mijn Klaproosweblogvriendin niet thuis. Jammer. Hopen dat de problemen snel worden opgelost. En, voor zover mogelijk, geniet van je pauze.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog steeds lekker niets? Nou ik hoop wel dat je pc
    nog in orde is. Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hopelijk is je pc snel weer gemaakt, tot die tijd, geniet van de heerlijke vrijheid, het mooie weer, de lange wandelingen, en doe volop inspiratie op voor al de blogs die je nog gaat schijven! Wij wachten geduldig af!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥