One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-11-2016

03.11. Dagje Limburg








*KLIK*
Voyage Voyage-Desireless
Openen in nieuw venster en klein maken




Zuid limburg....
we gaan er een dagje heen,
genieten




we duwen de auto in de kant,
en voila.... we stappen het savelsbos in



Het is er prachtig



De kleuren... het uitzicht




echt wel een feestje zeg maar




Fantastisch,
wat een bomen




je kan er niet omheen:-)




1 meter is 100 jaar:-)
heb ik me laten vertellen :-)




nu dan ... tel maar uit :-)




mooi hé.... in volle glorie




beuken... van lichtgeel naar rood






de zaaddozen van de beukennootjes,
zijn sierraadjes aan de boom




echt genieten zo met een zonnetje erbij




dichtgemetselde mergelgrotten...
slim van ze,




Want ik zou er zo even een kijkje in gaan nemen:-)
m'n jongens niet:-)




die blijven rustig liggen net als dit drentse heideschaap




zo mak als lammetjes,
helemaal niet bang




van m'n jongens of mij :-)
terwijl ik een foto maak,
begint er een smakelijk aan mijn fototas te knabbelen:-)




ik spreek het diertje even vermanend toe,
maar zeg nou zelf




als ze zo naar je kijken...
smelt toch "alle" weerstand :-)

Morgen meer
nu zijn we aan rust toe :-)
xxx







24 opmerkingen:

  1. Zuid Limburg is zo'n mooi, daar kun je zeker genieten van rust en natuur.
    Je vriendjes liggen keurig op je te wachten om verder te gaan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet de plekken wel te vinden, geiten en schapen , moedertje natuur heeft daar leuke creaties geschapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt wel het zuiden van het zuiden in het zuiden klapper. Mooi daar, goed dat je genoten hebt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die schaapjes hebben een hele tippel achter de rug, helemaal vanuit Drenthe.....
    Mooie serie Klaproos. De herfst stopt niet na de Moerdijk zie ik! Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een plek heb je weer gevonden Dien! Prachtig mooi. En dat kan allemaal in Nederland :) En die ontmoeting! En het liedje!
    Zucht....
    Ik hoop dat je er goed uitrust en het in ieder geval supergezellig hebt! En dat de vlaai niet net op is!
    En dankje voor je bezoekje tussendoor! Ja, Christine kan niet zo goed stilzitten, maar als ze net dat ene zonnestraaltje weet te vangen... of de maan natuurlijk, dan is alles goed. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Savelsbos, nog nooit van gehoord maar wat is het daar mooi
    stoere kleurige bomen
    het schaapje kijkt je zo aandoenlijk aan, nee daar kan je niet boos op zijn
    prachtige koeien
    en je foto's zijn weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar is het prachtig mooi, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow !
    Dit is GENIETEN in hoofdletters.
    En die laatste foto zou ik in een lijst doen.
    En ophangen,dan kun je er steeds naar kijken.
    Echt een juweeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwww... Wat is daar heel erg mooi om te zien. Je woont daar zeker prachtig. Heerlijk wandelen in de bos. Daar krijg ik geen kans voor. Lieve honden heb je. Dikke stam kun je armen niet omheen. Zo dik is het stam. Deze boom is vast heel oud.
    Echt puur genieten hier.
    Groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Diewww...

    Het Savelsbos... Zoooo mooi!
    Ik ben gek op Zuid-Limburg en ga er graag zo maar een paar dagen naar toe.
    Danhoef ik niet eens wat te vieren hebben...

    Die jongens van jou: om stapelverliefd op te worden.
    Ik vind het twee heerlijkheden...

    Dagdag!
    Dikke kus van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Roos, prachtig daar en jullie
    hebben genoten. Fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh.. weer zo'n prachtig bos waar ik echt nog nooit van gehoord heb.. wat is ons landje toch prachtig!! Heerlijk dat we even mogen meegenieten Dien :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf Dien! Geniet ervan, genieten wij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een serie prachtige foto's, die boom is al behoorlijk oud dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk is dit zo mee genieten van de natuur en de schitterende foto's die je hebt gemaakt.
    Het is daar erg mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klappertje,
    Wat een prachtige natuur, schitterend gewoonweg; zo ook jouw fotoserie!
    Dat was voor jullie een heerlijke 'geniet'-dag!
    xx, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Héhé kom jij toch altijd knappe dieren tegen! Je trekt ze aan zeker? Mooie herfstige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig plekje Dien! En wat zijn die schaapjes mak!
    Je hebt weer genoten zo te zien, en je jongens ook!
    Prachtige foto's.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo mooi in beeld gebracht deze natuur wandeling in het Savelbos
    puur genieten,ook de jongens hebben het naar hun zin.......
    en zo leuk zo die schaapjes,en echt niet bang.
    tot de volgende Dien.....
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gelukkig kunnen we meegenieten Dien

    een heerlijk herfst logje dat me vrolijk stemt

    ik kijk al uit naar het vervolg

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je laat met deze serie mooi zien hoe prachtig het momenteel in de bossen is. De Limburgse heuvels voegen daar nog een extra dimensie aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weerom een schitterende serie foto's die dit mooie gebied meer dan eer aandoen Klappertje. Ik zou me bijna met dit seizoen verzoenen als ik die kleurenpracht zie die jij knap in je foto's wist te vangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtdag! En ik zou óók de mergelgrotten in willen. Hadden we gewoon onze handen vastgehouden zodat we elkaar in het donker niet kwijt konden raken (-: Schitterende serie, Klapper. Al die kleuren...mijn hart maakt er een sprongetje van.
    Ik ook van jou ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥