One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-11-2016

06.11. De paden op de lanen in









*KLIK*
Johnnyswim - Annie
Openen in nieuw venster en klein maken




Nee we gaan niet zwemmen
in zuid limburg :-)




ik vind het zo'n lief plaatje,
en wil het je gewoon laten horen..




we zijn op weg naar een rustplekje
landgoed
*KLIK Altembrouck*




Alwaar deze knorretjes heerlijk in het stro liggen..
het Mangalica varken, oftewel het wolvarken.




en we kijken even bij deze dame




die haar paard rijklaar aan het maken is




en er zo meteen het veld mee in gaat




ze geeft ons vriendelijk antwoord op onze vragen




en verteld heel vriendelijk wat ze doet en waarom




't is een lieverd:-)




groot paard om op te stappen,
maar een krukje brengt uitkomst




zwaai zwaai veel plezier




En dan willen we wel een stukje vlees van het Mangalica varken proeven




Ook eentje van het *KLIK Wagyu rund*

ik kan je zeggen....
alsof er een engeltje over je tong danst:-)




Dan gaan we nog een stukje lopen,
zwaaien de koetjes gedag




de paden op de lanen in,




M'n jongens zijn superhappy




en wij ook :-)




Lieve heertje geef mooi weertje,
dat geluk hadden we




Lekker slapen s'avonds :-)


Broer Paul
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

xxx








18 opmerkingen:

  1. Wat is het daar toch mooi! Die blije hondjes zeggen alles wat een mooie dag heb je gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is jouw hele familie jarig deze week? Mooi nummer. mooie stemmen. Het is bij mij echt weer een muziekavondje en daar paste dit nummer perfect in.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurrijk verslag weer van jullie tocht door Zuid-Limburg, en wat hadden jullie daar een leuke en zo te zien ook lekkere tussenstop. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat laat je ons toch heerlijk mee genieten.
    De foto's met het paard zijn ook echt prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig om te zien van jou foto's. Dat is echt puur genieten. Je woont daar heerlijk in de buurt.
    Paard ziet heel mooi uit. Goed verzorgd uit. Gefeliciteerd met je broer Paul.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos. Broer Paul gefeliciteerd, het zijn
    dus drukke dagen in de familie met twee jarigen zo kort
    na elkaar.
    Kijk wanneer ik die varkens zo had gezien zou ik het
    vlees ervan niet eten. Makkelijk gezegd voor mij, natuurlijk
    want ik eet helemaal geen vlees . Je foto's zijn weer
    plaatjes om te zien, beeldschoon die omgeving daar.
    Ik wens je een fijne zondag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een geweldig gave serie, lekker afwisselend ook Dien met paarden, varkentjes een lekker frietje met broodje (vind ik het nu nog wat vroeg voor :-) )
    maar vooral de eerste herfst sfeer foto's schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd aan je broer en aan je zus ook nog, was ik gisteren vergeten zeggen
    prachtige grote wandeling met veel moois onderweg
    de paarden die richting het gele veld stappen, machtig mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Klappertje. Goh, jij weet ons steeds weer te boeien met je mooie fotoreprorages en je fijne onderschriften er bij. De varkens zijn inderdaad heerlijk om zien, maar kon je daarna écht van zo'n lapje genieten? Dacht je er dan niet aan hoe het was toen het nog leefde? Nu ja, de mens moet ook eten hé.
    En voor je broer: een heel dikke PROFICIAT!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi en gezellig blog, met fraaie foto's.Gefeliciteerd met de verjaardag van je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Het genieten spat ervan af.
    Heerlijk weer, mooie omgeving en mooie foto's.
    Puur genieten dus.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Loopt daar nu een teckel door de poort naast het paard?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ja gwennie, goed gezien het diertje holde een stukje mee, maar bleef wel wachten op haar baasje :-)

      Verwijderen
  13. mijn felicitatie's voor je jarige broer Roos..

    A horse, a horse, my kingdom for a horse, denk ik wel eens

    maar ik heb geen van beide

    prettige zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het Mangalica varken kende ik dus helemaal niet, een speciaal varken mag je wel zeggen.
    Je hebt Limburg weer wonder schoon vast gelegd Dien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Herfstsfeerbeeldjes om lekker van te genieten :-)
    Die varken-soort ken ik niet, maar dat ze lekker zijn, dat geloof ik best :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat benne sjone foto's Klapperdeklappertje. De vrouw, het paard en het Ikea-krukje, t zou een titel voor een boek kunnen zijn. Toch?
    De foto met het grote paard en de teckel ernaast vind ik hilarisch. Heerlijk als je zoiets ziet en vastlegt!
    De wolvarkens vind ik geweldig, jammer dat ze tenslotte opgegeten worden, zelfs door jou.
    Heerlijk blog meidje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je broer! En nog veel mooie jaren met elkaar, Dienelien.
    Heerlijk...paardrijden. Jammer dat Roos van paardrijles af is. Vroeger moest ik altijd mee de pony's van stal halen. Borstelen, opzadelen, ik vond het echt plezierig werk. En als we thuiskwamen zei mijn man: jullie stinken een uur in de wind. Klopt, maar wel een prettig uur (-:
    Die wolvarkens (-: Eten van een dier dat een mooi leven gehad heeft, smaakt stukken beter dan een varken uit de bio=industrie. En ik betaal er graag wat meer voor.
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥