One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-11-2016

04.11 Limburg zei je toch








*KLIK*
Ed Sheeran- Autumn Leaves
Openen in nieuw venster en klein maken




we komen aan bij huis de beuk.




een prachtig huisje boven op een berg




Met Christus aan de boom
met een heerlijke bank in de zon




onder prachtige lindebomen,
die goudgeel kleuren




Wanen we ons in de hemel




het is er heerlijk toeven
en ons brood smaakt super :-)




Schattig hé.
of om met de Limburgers te spreken,
sjattig :-)




een mariagrot...tje :-)




we stappen weer door




en hebben het genieten uitgevonden




dikwijls omkijken:-)




naar het steeds veranderende landschap




en dan zijn we alweer bij de auto :-)

geeft niks,
Morgen neem ik jullie nog een dagje mee
't is hier zó fijn :-)


xxx








25 opmerkingen:

  1. Ha dien, heb je zo mooi en statig vast gelegd, prachtig krijg zin in een weekend Zuid Limburg. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dien waarom maak je mij zo jaloers. Ik wil ook naar Limburg. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier van het weekend Limburg in huis, maar dat is vast niet zo mooi als bij jou daar.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ze zijn daar zeer katholiek, en dat laten ze merken ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,wat is Limburg toch prachtig.
    Mijn moeder kwam daar vandaan.
    Om precies te zijn,Brunsum.
    Je foto´s zijn werkelijk juweeltjes.

    Groetjes Ans


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig om te wandelen in Limburg. Mooie omgeving daar. Vroeger gingen wij op vakantie in Limburg. Toen vielen zowat elke dag regen. Je hebt puur mazzel dat je mooi weer had. Lekker droog. Echt genieten voor Daiman en Ace. Het is daar erg in met Maria beeldjes. Dan zie soms overal tegen. Zo is het Limburg. Het is daar erg geloof.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, jullie hebben weer een prachtige
    wandeling gehad zie ik wel. Dat is 100% genieten.
    Ik wens je voor vandaag een stralende dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige streek en foto's!!
    ieder hoekje en kantje even mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is heerlijk om met jou op stap te gaan, Rooske!
    Genieten als geen ander...
    Lieve groetjes van Anna :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan deze fraaie foto's is goed te zien "Wie sjoen os Limburg is".

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Klappertje. Jij hebt inderdaad precies het genieten uitgevonden, hoe jij over de natuur spreekt en hoe jij die fotografeert... het is een genot om bij jou voorbij te komen, zoveel is zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Wat laat je veel moois zien.
    Het is daar super en je foto's ook.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke wandeling is dit door het Limburgse land.
    Morgen kom ik speciaal terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is Limburg toch mooi en het is er zo heerlijk om te wandelen. Je heb er prachtige herfst foto's van gemaakt

    groetjes en een fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Klappertje,

    wie sjon os limburg is...

    Dat zien we nu weer eventjes...
    Dank je wel, dat je me meenam.
    Ik ben er zo graag!
    En nu is het helemaal prachtig!

    Jaja... je woont maar lekker daar in de buurt!
    Houwen zo!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige serie, Klaproos. Dat zeg ik zo vaak, maar het is ook zo.
    Ik wens je een mooi weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtige streek en bijzonder mooi gepresenteerd

    morgen ben ik alvast weer van de partij

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige omgeving Dien! We krijgen er geen genoeg van, dus kom maar op morgen!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mogelijk neem ik een boke meer mee dan kan 'k wat langer blijven Zo mooi !! zelfs zonder 'een holle" weg !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Dien, wat een prachtige tippel hebben jullie gemaakt! Je foto's zijn weer van een adembenemende schoonheid. Heerlijk om naar te kijken. Ik heb genoten van jullie wandeling en morgen meld ik me weer!
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. fjew, wat een prachtige plaatjes allemaal!
    Viel al achterover bij het zien van de eerste.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥