One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-11-2016

21.11. Over 1000 wegen








*KLIK*
Lenny Kuhr - Over Duizenden Wegen
Openen in nieuw venster en klein maken




De aarde zingt,
voor hen die het horen wil




Yow brother Shakespeare
aai hier joe :-)
haai faaif




Paradijs is open voor wie wil




Goud in het water




als ik hier loop met m'n jongens




voel ik me zo vrij als een vogeltje




en zij ook hoor, ik heb wel eens een discussie met n boswachter




blijkbaar vinden die het moeilijk
om te geloven dat ze écht nergens achteraan gaan,
Als ik sta te genieten van het uitzicht
ligt Damian vlak bij me




en Ace vermaakt zich met 'n stokje
of 'n pol gras




Als je dit ziet
dat spektakel van kleur en licht




waan je je toch in de hemel




of.. heb ik het mis..




het is mijn hemel




geen mooiere plek op aarde dan dit




Volmaakt gelukkig
wij samen
:-)




kan het nog mooier?
Ja misschien wel :-)
over 1000 wegen.....

"wij"

Maar ik laat niet over me lopen...


knoop maar in je oren :-)

xxx






25 opmerkingen:

  1. oooh whaw prachtfoto's!!!
    wat een mooie kleuren
    k voel jullie drie genieten tot hier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk schitterende opnamen Dien, er zitten ware schilderijen bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is deze foto's heel mooi geworden. Je honden hebben duidelijk naar zijn zin om te wandelen. Ik vind Ace en Damian mooie honden om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klapper, jij weet ook dat er maar weinig diereneigenaren goed hun hond onder appel. Maar jij hebt natuurlijk wel de slimste honden van Nederland. Dat kan hij toch ook wel zien. Wat een schitterende foto's zeg.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij weet het hé, beetje streng opvoeden is helemaal niet erg :-)

      Verwijderen
  5. Wandelen in een bos is het fijnste dat er is, dus het bos is de fijnste plek op aarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, heerlijk, prachtig en ja werkelijk prachtig, Rooske!!
    Dank je voor je mooie plaatjes... het is volop genieten!
    Lieve groetjes van Anna :-))
    knufff

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos. Ik vrees dat veel mensen hun hond niet
    hebben opgevoed, daar zijn jouw jongens dan de slachtoffers
    van. Prachtige foto's weer. Ik ben helemaal weg van je foto
    'goud in het water' Jij ziet dat soort dingen en legt ze vast
    velen zullen het niet zien en er achteloos aan voorbij gaan.
    Ik wens je voor vandaag een fijne maandag toe, zo vlak bij
    je eigen hemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb geen idee hoe de hemel er uitziet Dien. Ik geloof er ook niet in.
    Wat ik wel geloof is dat deze omgeving wonderschoon is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Poppy!

    Natuurlijk laat jij niet over je lopen.
    Ben je nou helemaal...
    Nee... jij loopt in het paradijs met de pretty boooois...
    GOUD!

    Ik geniet met je mee... Heerlijk...
    En Kuhr... wat een "eigen" stemgeluid!

    Dagdag...
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi die foto's, maakt voor mij een heerlijk begin van de week
    Met warme groet Manom

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Ik geniet met je mee, wat is dit prachtig.
    Super mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto`s uit de Peel toch ?
    Geweldig herfstkleurenpaletje.
    En puur gelukkig zijn als je daar wandelt is heel herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige beelden he Klappertje Dit is zeker een hemel Spijtig dat veel mensen en hun regeltjes dit niet zo zien ! Vindt u het erg als ik weer een beetje jaloers ben Op die perfecte beelden (bijgewerkt of niet ) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een echt geniet-logje Roos

    de foto's, de tekst en de muziek


    heerlijk toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker na jouw foto's betreur ik het dat de storm gisteren bijna alle kleur van de bomen heeft geblazen. Wat heb ik er weer van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je deze wegen loopt, samen en niet alleen is het al een beetje hemels. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet van die hemel van je en luister naar dat hemelse ....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik val misschien in herhaling, maar 'prachtige kleuren en prachtig licht' zijn de gedachten die in mij opkomen bij het zien van deze foto's.
    En ook 'mooie honden'.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love it het mooie licht en de herfsttinten op zijn laatste loodjes .
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De een ziet een verwaaid berkenblaadje in het water liggen en jij ziet goud (-: Kijken en kijken is twee. Als ik dat van iemand geleerd heb, is het wel van jou. Geniet van jouw hemel. Ie-de=re dag!
    Herhaal die een na laatste zin nog eens, Dien! En rap! Dat je het ook niet laat doen, hè? ♥ ♥ ♥
    Dag hartje. Heb het fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥