One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-11-2016

20.11. Gracieus








*KLIK*
Gracious - Ben Howard
Openen in nieuw venster en klein maken




​Fantastisch...
Zie hoe de zon en de wolken
met elkaar een spelletje spelen,




de zon komt aanrollen,
Je moet snel zijn om dat bij te houden,




ik waan me aan zee.
waar golven aan komen rollen,
in de tijd van oude schilders...
en hoe knap dat zij... dit konden vangen zonder fotografie




ademloos mooi..
knap,




ik hoop dat jullie nét zo genieten
van dit weergaloos mooie schouwspel,​

Wat is de natuur prachtig hé
xxx


























































20 opmerkingen:

  1. Klapper... jij bent schilder van de nieuwe tijdperk. Prachtig gemaakt weer.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dit is een wonderlijk schouwspel! 9 van de 10 keer ben ik te laat om het vast te leggen maar soms lukt het! Blij als een kind ben ik dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Dien,de natuur is inderdaad prachtig.
    En dat laat jij op bijzondere wijze zien.
    Echt schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede zondagmorgen Klappertje. Je hebt gelijk, de natuur is zo mooi, waarom ziet het mensDOM dat niet in en gaat maar door met haar uit te putten en te vervuilen? Gelukkig zijn er nog veel mensen zoals jij die ervan genieten én er mooie foto's van nemen, bedankt om dit met ons te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb dit schouwspel ook al vaker gezien, maar nog nooit op het die gekomen het vast te leggen Dien, heel knap gemaakt.
    Prachtige foto's als je ze vlug na elkaar bekijkt zie je het zon licht over het veld gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos. Inderdaad een prachtig schouwspel,
    zo geniet je van alles wat de natuur brengt.
    Ik wens je een fijne zondag toe, misschien ga ik nog
    even naar de zee kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoe je dit vastgelegd hebt, als een fotofilm ;o) Super!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je schitterend mooie foto's gemaakt Dien. Je woont echt heel mooi in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Super mooi is dit.
    Wat heb je er fantastische mooie foto's van gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, ik had een reactie geplaatst, maar die zie ik niet meer. Maar ik wilde je toch even laten weten, dat ik je foto's prachtig vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig vastgelegd en ja ook ik geniet volop
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wolkenluchten zijn altijd om van te genieten ....
    zoals nu de wolken voorbij razen....
    Een schouwspel geven wie het snels voorbij is....
    of als er geen wolkje aan de lucht is ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig toch Roos

    en je hebt dit schitterend in beeld gebracht

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is genieten toch, Rooske!!
    Zo mooi om te bekijken...
    Lieve knufff groetjes van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zijn je natuurbeelden,Dien!!!
    ik hou hier van,je laat zien zo als
    het komt voor je lens,en dat is prachtig!
    fijne zondag
    liefs groetjes,Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap hoor, om de wandeling van de zon zo vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alles wordt even in goud gekleurd. Opgetild door de zon om gezien te mogen worden. Ik vind het prachtig! En dat is een understatement (-:
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi licht op de berkjes, je was er precies op het juiste moment. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥