One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-11-2016

22.11. Storm








*KLIK*
Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Openen in nieuw venster en klein maken




zondagochtend samen naar het bos:-)
we houden er van




Er staat flink wat wind, maar hey..
de zon is ook van de partij,




Wolken vliegen over ons heen




en natuurlijk een regen van blaadjes




de bomen zwiepen heen en weer
en we genieten ons een slag in de rondte




Meeste kruinen zijn al kaal




en boven in de topjes is nog goud :-)




Het zonlicht speelt met ons
ik vind het fantastisch




de kleuren.... de geluiden,
begraaf me hier maar




En dan rijden we naar huis,
en appt een vriendinneke me




Dat de weerman het afgeraden heeft




Om naar het bos te gaan




Vanwege het gevaar voor vallende takken of meer




Oeps....
ik ben blij dat ik dat niet meegekregen heb,
anders dan hadden we dit énorme spektakel moeten missen

Fantastisch om mee te maken
de adrenaline stroomt..

en niet te zuinig

xxx








22 opmerkingen:

  1. Klapper laat je niet tegenhouden hoor. Vroeger was er geen code en ging je juist met storm naar het bos, omdat het dan zo geweldig was om te zien. Tegenwoordig zijn we mietjes en doen al moeilijk als iemand uitblaast.. dat is al bijna stormkracht tien.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaahahahha di mario... je bent een man naar mijn hart weet je dat :-) xxx

      Verwijderen
  2. Dankjewel Dien om ons te laten meegenieten van je prachtige wandelingen ! ongelooflijk mooie foto's heb je gemaakt ! Na een hele dag achter mijn bureau zitten voel ik me bij deze foto's toch eventjes in dat paradijs van jou ! Het lijkt me best ok om niet naar het weerbericht te luisteren, volg gewoon je hart dat komt altijd goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie met een fraaie opbouw. De storm was bij jullie een stuk fotogenieker dan hier in het noorden. Hier was het de hele dag zwaar bewolkt en akelig grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig !
    De sfeer en de kleuren...prachtig !

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. Mooie foto's van je geliefde bos.
    Hier weinig zon gezien zondag, alleen in de namiddag.
    R=En wat al die waarschuwingen betreft, de mensen die
    daar bang van worden, missen een hoop dingen. Binnen
    kun je van de trap afvallen, code geel??
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wij je foto's Dien.
    Ik luister zelden naar het weerbericht en er is me nog nooit iets vreselijks overkomen.
    Wel zag ik schitterende schuimkoppen en waaide ik lekker uit ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig las je dat berichtje pas achteraf anders konden we nu misschien niet genieten van je mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Het is genieten van deze mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rooske, wat laat je ons hier weer prachtige foto zien!!
    Wat een genot om met jou en de honden mee te wandelen... dit is echt genieten!
    Lieve knufff groetjes van Anna :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi blog met prachtige foto's, die met de dreigende lucht zijn echt heel fraai....en toen was het tijd voor warme chocolademelk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey Klappertje,

    meer dan 5 miljoen heeft ze (Ellie Goulding!) niet te kort.
    Is dan ook een lekker nummer...

    En wat lekker dat je de storm gewoon getro=tseerd het!
    Ja, je kunt moeilijk binnen blijven met die twee jongens...

    En gelukkig maar, weant het leverde wel heel erg mooie foto's op!!
    Goed!

    Dag Golden girl..
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww wat prachtig Dien
    Het lijken wel schilderijtjes van oude meesters !
    Mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ongelooflijk hoe Jij geniet ( die twee rakkers ook natuurlijk) van de natuur!! Houden zo wij genieten mee ! Die twee laatsten !! DROOMBEELDEN Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  14. machtig mooie foto's!
    zondag was het echt wel uitwaaien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ik ben ook wel blij dat je bent geweest, stel je voor zeg had ik al deze mooie foto's moeten missen.
    Ben nog blijer dat jullie drieën niets is overkomen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo is het maar goed dat je niet altijd naar de waarschuwingen van de weerman moet luisteren. Voordat je het weet heb je weer code rood aan de broek.Je hebt nu in ieder geval kunnen genieten en daardoor laat je ons meegenieten van deze prachtige serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. inderdaad een heel mooi natuurlijk schouwspel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het was hier aan de kust echt heftig, maar zo te zien spookte het bij jouw ook niet te weinig
    de laatst foto's met die dreigende luchten zijn heel indrukwekkend, gelukkig geen takken afgewaaid toen je daar was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, je hebt het naderende onheil wel heel knap in deze serie mooie foto's weten te gieten. Eerst was er nog wat zon die op de blaren viel in de blauwe lucht met enkele wolken maar alras zie je het donkere op je af komen... top! Je hebt toch maar de lef gehad dit te doen want in een bos is het zeker niet aan te raden om te wandelen tijdens een aanstormende storm, kijk maar eens wat bij ons gebeurde; het had je ook kunnen overkomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief vriendinnetje is dit! Maar soms is het heerlijk even geen media te zien of horen en gewoon je neus de natuur in volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik was al bang dat je de kegel van een dennenboom op je hoofd zou krijgen...
    Wat ben je toch een lijfmeid (-: En wat heb je een allerliefst vriendinneke die meteen aan jou dacht ♥ Bedank haar namens mij dat ze over je "waakt."
    Doen hoor! Bye bye sweet heart!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥