One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-11-2016

09.11. Boem is ho.








*KLIK*
Mighty Sam McClain - When The Hurt Is Over
Openen in nieuw venster en klein maken




ZZZZZt BOF..... een doffe klap en daar sta je...
Gelanceerd als een raket,
in de tuin van deze mensen




In een seconde gaat je leven aan je voorbij
Met de schrik in de benen er vanaf gekomen
dat overkwam ons gisteren




M'n jongens ongedeerd en dapper als altijd.
wachten op wat komen gaat,
politie,
takelwagen




Deze meneer zag me niet en verleende me geen voorrang,
ook hij is ongedeerd,
God zij dank,
ik zag hem de maxi cosi naast de auto zetten later,
en je wilt niet weten wat er dan allemaal door je hoofd speelt




Auw... het doet pijn... m'n trouwe black bjoetie...
misschien valt er nog wat te verhapstukken
we zullen zien
Gelukkig is het allemaal blikschade

Gelukkig kunnen we het allemaal na vertellen
Maar ik zou willen dat jij er was,

Je armen om me heen sloeg en zei..

't komt allemaal goed..
Waarom ben je er niet

xxx

Dank je wel lieve familie Bakker voor de hulp
Luciana <3

En Jacques Verstappen voor de foto's

en m'n eigen trouwe Piet voor je hulp






26 opmerkingen:

  1. Blij dat iedereen ongedeerd is Dien. Hoop ook dat de schrik uit de benen is inmiddels en virtueel dan maar even een hele dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Potjandorie, dat is wel even schrikken!! Gelukkig dat iedereen er goed vanaf is gekomen, dat is uiteindelijk het belangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van je auto, maar gelukkig iedereen ongedeerd.
    Heb je vannacht wel geslapen, of speelde deze film steeds af? Sterkte XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Marjolein, er komen wel dingen voorbij,
      het moment waarop ik hem zag zitten voorovergebogen in zijn auto,
      het moment dat hij z'n maxi cosi's naast de auto zet... vreselijk

      Verwijderen
  4. Owh Klapper.. dat is een klapper die ik dan weer niet wil horen en zien. Gelukkig zijn de mensen....en de helden ongedeerd. Zie hem daar zitten dan in de auto. Blikschade is geen schade.. bedenk dat maar.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jee, dat was schrikken. Gelukkig is iedereen ongedeerd. Blik is maar blik.
    Maar toch, wat zal je schrokken zijn, dat blijft wel even.
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je zal wel de daver in de benen gehad hebben
    hopelijk ben je al wat bekomen want zo dooreen geschud worden is angstaanjagend
    gelukkig iedereen ongedeerd
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was geschrokken zijn. Och wat erg dat je ongeluk hebt gehad. Gelukkig mankeren jullie niks. Dit is wel belangrijkste.
    Ach je honden zien kijken. Vond wel vreemd. Wat gebeurde nou he denken honden. Je kan heel goed zien.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ai Klappertje, dat was schrikken hé! Gelukkig kwam iedereen, je lievelingen incluis er met de schrik van af... Aan blikschade valt te verhelpen, voor lichamelijk leed is dat moeilijker of zelfs soms helemaal niet. Hopelijk heeft die meneer een goede verzekering zodat dit hele, enge avontuur je niets kost!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieve schat...

    Ohohohhhh... wat zul jij geschrokken zijn.
    Ik denk toch wel, dat er een beschermengeltje boven je mee vloog, want het had nog veel erger kunnen zijn.

    Voortaan ga ik er rekening mee houden, dat iemand door kan rijden!

    Die mooie lieve hond... zo trouw op de wacht...
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Je zal goed geschrokken zijn, is toch even heftig als zoiets je overkomt.
    Gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag de foto's op FB, was schrikken. Hopelijk wordt alles goed geregeld. Toi toi hou je taai.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat iedereen in orde is! Kon de meneer nog zeggen hoe het kwam dat hij jullie niet zag? Dan kan zoiets in de toekomst wellicht voorkomen worden en is het niet voor niets geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Terrence dat kon hij, hij had me niet gezien door de balk in zijn raam, waar de airbag in zit, die geeft een dode hoek, iets wat ik erg goed herken omdat ik dat met mijn auto ook mee heb gemaakt,
      Hij kon er écht niets aan doen, ik begrijp hem volkomen

      Verwijderen
  13. dat is schrikken Dien en dat blijft wel even hangen...

    gelukkig dat er alleen materiële schade is..

    en hopelijk kan je alles naar wens regelen

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een hele ferme klap geweest.
    Zo blij dat jullie niets markeren.
    Maar die rompslomp straks...bah
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei !
    Dat is inderdaad schrikken.
    Gelukkig is er alleen blikschade en
    hopelijk kunnen ze het nog repareren.
    Zag het ook al op je Facebook langs komen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het klinkt raar, maar het is gelukkig maar blikschade en auto krijgt men makkelijker uit de kreukels dan mensen en dieren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zal een flinke klap gegeven hebben! Zie je jongens nou eens trouw achterin blijven wachten. Ongedeerd en wel!
    Je foto's zal ik al op fb maar wilde toch nog even "in het echt" bij je langs. Zit je nu tijdelijk zonder auto? Net nu je een beetje tobt met je onderdanen. Wat een timing of is dat geen toeval... De papieren rompslomp zou ik je graag besparen. Ik hoop dat de verzekering coulant is.
    Fijn dat het goed is afgelopen en afgewikkeld.
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Het zal een fikse klap geweest zijn.
    Jammer van je autootje, want je wordt er nooit beter van, maar gelukkig was er geen sprake van letsel. Sterkte met de verdere afwikkeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei dat is minder, maar gelukkig alleen maar blikschade. Mijn zoon vorige week aanrijding met everzwijn, de auto heeft het niet overleefd dat beest wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oef! Geen spierpijn gekregen? Sterkte met de BB.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ai, wat naar. Tja, die dingen gebeuren. Een paar weken terug probeerde mijn vrouw een BWM van de baan te rijden, met ook heel wat blikschade als gevolg. Mijn autootje gaat aanstaande dinsdag in herstelling.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥