One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-01-2014

01. 01. 2014 Happy





*KLIK Happy *
Openen in nieuw venster en klein maken





Hi ha happy,



Dat zie je zo, deze twee,



Heerlijk, :-)



Zie je ze lachen:-)



Het was wel even wennen:-)



M'n kleine jongen dacht heyyyyy



waar blijf je nou dien:-)



maar het duurde niet echt lang,



of hij liep mooi mee met Carin



de hondenmama van Sam :-)



we kunnen wel haast zeggen dat we geruild hebben:-)



Sam is al wat ouder en kan niet meerennen



Maar Ace is een kwaapje :-)
een jongeling



en loopt gerust,
Met buufie 10 kilometer mee



alléz, eerlijk is eerlijk,
de eerste keer vond ik heel spannend



en ben ik even gebleven om foto's te maken,



maar de dagen daarna:-)))



was dat écht niet meer nodig,
er zijn er twee blij



happy,
happy,
happy,
en dát zie je zo :-)
ze lopen het nieuwe jaargelukkig in
Happy New Year allemaal




24 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar Ace! ;-)
    En euh ... jij ook Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je voor het nieuwe jaar
    Kriebeltjes in de buik
    Engeltjes om je heen
    Knuffeltjes in bed
    Kaboutertjes in de keuken
    Eendjes in het bad
    Roze olifantjes op het behang
    Maar vooral een fantastisch mooi,
    Gezellig en schitterend jaar.

    Alle goeds voor Ace en jou Klappertje, fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een wel heel plezante serie lieve Klapper, je krijgt gewoonweg zin om mee te lopen!
    En ik hoop zo voor jou dat ook jij gelukkig het nieuwe jaar in mag rennen. Bedankt voor het afgelopen jaar op dit blog, je hebt ons reuze verwend met je mooie foto's en dito teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sta altijd weer versteld van je creativiteit. Het opeenvolgen van je foto's het verhaal wat je erin verwerkt.
    Voor mij altijd genieten en ik weet ik ben niet de enige. Ik wens jou een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe.
    En voor Ace een dikke knuffel dat hij mag blijven genieten samen met jou en de anderen.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor Ace en Carin heeft er een loopmaatje bij!
    Ik wens jou, Ace en iedereen die lief is een heel mooi, liefdevol en gezond nieuwjaar!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wha wat leuk, laat die maar lopen
    Ace zal na z'n 10 km wel een lekker dutje doen denk ik
    ik wens jullie allen een heel gelukkig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel happy uit Dien :-). Alle goeds en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoe kan je mooier het nieuwe jaar in gaan. Dien wij wensen(als we het nog niet gedaan hebben)je een liefdevol,gelukkig maar vooral gezond nieuwjaar. cobie en bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi om zien, die genieten van de buitenlucht!
    Ik wens je een fantastisch 2014 Dien!!
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dien en Ace, een fantastisch en happy jaar gewenst.
    En als de hond happy is dan ......... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al het goede voor jou en Ace, mijn 2014-wens staat op mijn fotokraam :-)
    Hopelijk zie ik je daar af en toe :-)
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De foto`s van het `rennende stel` zie ik nu pas, wat een heerlijk vrolijk gezicht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Mooi om dit zo te zien lekker allebei lopen/rennen in het bos.
    Leuk dat je er foto's van kon maken.
    Heel fijn, mooi en goed jaar toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende deal is dit Klaproos, hier wordt iedereen beter van.
    Ik loop niet zo hard het nieuwe jaar in en ben dus nu pas in de gelegenheid
    om jou een schitterend en gelukkig 2014 te wensen, met alles en iedereen wat je dierbaar is.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hela, gij gaat niet ruilen.....dan wil ik Ace terug!!!

    Gelukkig Nieuwjaar, alles wat wenselijk is wens ik jou XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hou de vaart maar maar goed in Dien.
    De beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dàt ziet er een fijn looptochtje uit, Dien!
    Heerlijk als Ace en buuf het goed met elkaar kunnen vinden...

    Jij ook een gelukkig Nieuwjaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk dat Ace met de buuf mee kan rennen en zo zijn
    conditie lekker op peil houdt hihi... Hele leuke foto's Dien :-)

    Ook voor jou een heel mooi, gelukkig en vooral gezond 2014.
    Dat we ook in dit jaar weer van vele mooie momenten mogen
    genieten.

    Liefs, Helma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig Nieuwjaar, Dien!
    Wat tof: gaan lopen met de hond er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens jou met al je geliefden een heel fijn, gezond en vooral een heel gelukkig Nieuwjaar toe, Rooske!
    Lieve knufff groetjes, Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Er zit kleur in het leven,
    lieve Dien,
    ondanks donkere dagen,
    onbeantwoorde vragen,
    blijft er zoveel te beleven,
    zoveel te zien.

    Ik wens je van harte
    voor tweeduizend veertien,
    een gezond en blij jaar,
    zonder gevaar,
    met harten en bloemen,
    en dikke zoenen,

    En je vrienden aan je zij
    die maak jij gelukkig en blij,
    maar ook wederzijds,
    willen zij er voor jou zijn.

    dikke nieuwjaars-knuffel,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi Roos, ik zou t ook moeilijk vinden hoor. Het is toch je beste vriend die je even 'uitleent'... Da's niet niks!
    Voor jou en Ace ook een geweldig 2014! xxx Kati

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die zien er heel gelukkig uit, jolig, levendig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥