One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-01-2014

25.01 Haai Faaif





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Yeah yeah yeah



aai ken do it aai ken do it



Yeaahhhhhh



Yeah yeah aai ken do it,
i noow aai ken



Yeahhhhh Haai Faaif aai ken doe it: -)



Nu kan het nog Bee,
Haar buikje wordt stillekes ronder..
de puppies groeien als kool:-)



Dat wordt weer een feest voor tante D:-)
en Ace wordt oom: -)))
wat een heerlijk bericht,
tot morgen webbies,
vive la vie.

xxx




49 opmerkingen:

  1. OOooo dat is mooi nieuws…….
    Van de voorpret van hun komst wordt je al blij Tante Dien :-))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bericht! Super dat Ace oom wordt. Genieten jullie er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig!
    Hoop dat je leuke dag hebt gehad.

    Muis
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto de eerste, tweede, derde LOL
    Ach er komen puppy's, niet aan lief laten zien.
    Ace wordt oom, prachtig. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heuglijk nieuws!
    tante D en oma Ace zullen die kleintjes nogal bewonderen straks

    OT niks in de spam te vinden, zal in cyberspace verdwenen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps, ome Ace bedoelde ik natuurlijk

      Verwijderen
    2. nou zeg Ann, gek is dat ineens floeps alles weg....
      ik zal het in de gaten houden ..

      Verwijderen
  6. PROFICIAT....ik hoor wel als we op beschuit met muisjes mogen komen!!
    Gaaf....Alexandra en tante Dien!!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mieke jij krijgt nog meer als beschuit met muisjes,
      jij krijgt van mij een dikke zoen :-)

      xxx

      Verwijderen
  7. Uitbereiding aan de familieboom is altijd leuk...!!
    Dat wordt straks weer een gezellige babyshower..!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk nieuws. Ik kijk erg uit straks naar de foto's van het kleine grut. Ik verheug me er nu al op.

    Fijn weekend Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk puppy's, ik hoop dat oom Ace het ook kan waarderen.
    Klein spul is altijd lief, behalve misschien kleine krokodillen.
    Daar heb ik niet zoveel mee vrees ik. Maar als kattenmens,
    kan ik hondjes ook waarderen (bij anderen dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhhhh, wat lief... en Ace oom.... dat kan hij best.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ...veel honden begrijpen méér dan sommige mensen, mooi Roosje...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dat Ace oom wordt, en wat laat je ook weer een heerlijke serie zien hier, lekker in de natuur
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, dat is inderdaad heerlijk nieuws! Maar als Ace nu oom wordt, wat maakte het dan van jou? Groottante misschien? *wink, big smile*
    Fijn weekend lieve Klapper, maak er ook een hartje van, net als die mooie hondjes hierboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto,s . en een hele mooie tijd om naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super vrolijk blog. En ga je er ook een bijnemen DIen? Of laat je het zoals het is..

    Geniet van je w-end!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk.
    Ik zie Ace straks al spelen met het kleine grut.
    Dat zal weer prachtige en grappige foto's op leveren.

    Fijn weekend
    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat Ace er van mee krijgt weet ik niet, maar jij zal er volop van kunnen genieten Klaproos.
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O leuk, puppies, daar ben ik gek op. Vooral op puppieknuffelen haha. Ze ruiken altijd zo lekker vind ik.
    Het worden vast mooie kinders, met zo'n prachtige moeder!
    Fijn weekend!
    Liefs Petr@
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Klaproosje.

    Wat tof, mag je ook bij de geboorte zijn?

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groot nieuws !! En;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;is er een "Babyborrel" .......Eu h Groetjes

      Verwijderen
  20. Leuke serie weer, Klaproos, de voorpret voor het komende nestje met puppies traalt er vanaf. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. puppies op komst..

    vive la vie..

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Enig familie uitbreiding. De voorpret zal zeker lukken.
    Puppies zijn zo vertederend. Voor dat je het weet neem je er eentje mee.Ik moet altijd sterk in m'n schoenen staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dus binnenkort puppy foto's op je blog ?!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! Aai wil haar een aai geven. Wil jij dat voor plaatsvervangend voor me doen, Dien?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hihi begin maar aan de doopsuiker en niet die Hollandse beschuiten maar de Belgische met chocolade of nootjes :-D!
    Wat een scheetjes op die bovenste foto in het hartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk rennen en draven! En knuffelen, een heleboel momentjes die tesamen een fijne herinnering opleveren. Momenten om te koesteren. Zo fijn kan het leven zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 10 heb ik goed geteld, niet te geloven, zo'n schatjes.
    Dat wordt een groot feest!
    Dat van die doopsuiker vind ik een goei idee (lol)

    leuk weekend met veel babysit.....

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  28. weer een aantal mooie rakkertjes erbij straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk zo'n nest kleine puppy's en jij maakt er weer een prachtige foto van Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohw wat super weer Dien.
    Weer van die kleintjes sjucht........

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha, terug puppies op de wereld, leuk! Dat hartje is subliem.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥