One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-01-2014

17.01 TSSSSSSSSSSSSSSS





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





TSSS,
Jawel hé



deze twee heren zijn



"superenthousiaste heren"



en zegt het spreekwoord niet



zo hond zo baasje:-)
of zoiets:-)



alléz dan, dat zegt genoeg:-)



tsssssssssssssssss
krijg ik laatst op mijn kop



van iemand die vind .....




dat ik té enthousiast ben??



nou zeg....
wat een domper:-)



weet je wat ik gezegd heb:-)



nee dat kan ik hier niet zeggen:-)



maar in ieder geval ...... en ook .... en ook dat ik.....
en ook
misschien is er plek voor jou ook?



djeezzzz.
wat zijn er saaie mensen op de wereld:-)



ééééénnnnnnnn sit......



zo ja:-)
dat bedoel ik,
afzitten en bibberen:-)

"heerlijk enthouiast,
dáár hou ik van jongens "

;-))))
xxx



44 opmerkingen:

  1. Oh die laatste foto. Twee stel trouwe hondenogen. Daar smelt je toch voor. Heerlijk dat ze zo enthousiast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze hond en die van de buren liepen ook altijd samen met een stok te spelen, buurhondje is niet meer.
    Ze ruiken altijd zo lekker fris als ze binnen komen.
    Je hebt ze mooi gevangen op beeld, ze zweven helemaal.
    En nu sit, ja baas. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie Klaproos, helemaal top. Zoveel beweging en geen onscherpe foto te zien.
    Echt genieten van die twee vrienden, jij achter de camera en ik achter mijn scherm....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe kan je nu te enthousiast zijn? niks beter toch
    en zie die twee sloebers eens crossen, daar wordt je niet enthousiast van maar wild :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ienemienemutte tien pond trutten:-)
      tja ann...
      soms heb je gewoon hééééél ingetogen mensen. erg saai... in mijn ogen:-)

      Verwijderen
    2. je kan natuurlijk ook heel erg enthousiast zijn van binnen :-) zoals ik
      maar k heb wel graag enthousiaste mensen rond mij

      Verwijderen
  5. Onze Zoë had en heeft nog een vriend je waar ze heerlijk kon met spelen, ze doet nog wel een poging maar is nu te oud om nog te ravotten, ze is 11 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat ze maar lekker rauzen, goed voor ze...!!
    Op naar een fijn weekend Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die saaie mogen gewoon een blokkie om :-), stel je voor dat ze worden 'aangestoken' door enthousiasme haha.... Wens je een hele mooie vrijdag Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haaaa Klappernootje...

    nou... dat laat je je toch niet zeggen!!
    Je kunt gewoon niet enthousiast genoeg zijn.
    En als je deze twee donderstenen ziet, dan ga je toch vanzelf ook vliegen!!

    Wat een lekkere buitelaars!

    dagdag...
    heb het goed vandaag en fly away...

    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo hond zo baas Dien, inderdaad. Of is het andersom? :)
    En hoe kun je nou te enthousiast zijn? Ik vraag het me af. Niets van aantrekken iig en lekker enthousiast blijven :)
    Heb het lekker enthousiast vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik trek het me ook niet aan redstar,
      je bent nou eenmaal wie je bent, enig en uniek:-)

      Verwijderen
  10. En hopelijk blijf jij zo lekker enthousiast mijn lieve Klapper, over alles wat op je (levens)pad komt, dat maakt je juist zo uniek en levert bovendien schitterende logjes op waar wij dan weer van genieten. Dat is deze keer niet anders: wat een mooie serie van die al even mooie troeteldieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk stel jongens.
    En blijf lekker enthousiast klaproos samen met de honden.
    Volgens mij is daar helemaal niets mis mee.

    Een lieve enthousiaste groet
    Van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. S.U.P.E.R. dus met hoofdletters. Hier hou ik van. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is top zat iedereen maar zo in zijn(haar) vel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke foto`s zijn dit
    De blijdschap spat er vanaf.
    En jullie honden `vliegen` af en toe van vrolijkkheid.
    Top

    @ Had jij eigenlijk last van het laden op mvhpl ?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een aanstekelijke blijdschap en levenslust spreiden die honden van je tentoon, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Wat een heerlijke serie van deze drie ;-))).
    Twee voor en één achter het lensje.
    Super foto's en super genieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige serie van deze stoere mannen want stoer zijn ze zeker.
    De vrolijkheid spat hier van af …...Heerlijk…...
    Even nabibberen en dan lekker naar huis.:-))

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vooral die vierde van onder vond ik prachtig. Die kleine kijkt zo bijzonder om naar die grote.
    Ik hoor hem grommen. Echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag leuke heertjes
    met de hoed en das
    en die lekkere fraaie pelsen jas,
    wil je dollen of hollen
    uitgelaten zijn of even stil
    laat de zeurkousen aan je voorbij gaan,
    lach een beetje weg die bittere pil
    maar laat je gaan , het is maar een keer dat je leeft
    en voor ons is het van wat eenieder van jullie zo beleeft ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige serie weer van je dartele vriendjes, klaproos!
    Weer of geen weer, dat maakt die honden niets uit, die hebben altijd lol zodra ze buiten zijn. En samen is het natuurlijk helemaal feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een " vrolijke en enthousiaste" reeks Dien

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee rakkertjes samen hebben dolle pret

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo heerlijk dat enthousiasme daar word ik nu vrolijk van :) :)
    In vliegende vaart en dan die trouwe hondenogen. Ik zou zo een rondje mee willen rennen :-)
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lap heb ik ook altijd !! iets willen zeggen en niet durven !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahaha willy, probeer het maar...
      het enige wat je kan gebeuren is dat iemand zegt, "hou je mond"
      maar je weet wel waar je staat:-)

      Verwijderen
  25. Zoo het kleine meneertje laat even zijn tanden zien.
    Heerlijk dat enthousiasme daar word ik vrolijk van. Niet temmen wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. In het begin is het zo baasje zo hond maar na verloop van tijd is het zo hond zo baasje .......
    En als zijn ze soms te enthousiast, zolang het maar met enthousiasme is.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige foto's Dien, je kan zien dat de honden soms helemaal los zijn ven de grond!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Precies goed, Every kind of people/dogs ook! Zo is het.
    Pffff waarom zou jij te enthousiast zijn? Wat een onzin. Misschien kan dit alleen als je de honden
    ook echt goed in de hand hebt, maar volgens mij heb je dat wel. Dus voorlopig zie ik twee honden die zwevend door
    het leven gaan! Daar mag je trots op zijn. Dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heerlijke serie van deze prachtige dieren, geweldig om te zien hoe die met elkaar bezig zijn met rennen en ravotten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥