One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-01-2014

04.01 Mi corrazon





*KLIK Pepito *
Openen in nieuw venster en klein maken


Ook al ben ik groen met gele vlekken,
Drie hoofden en drie nekken.



Mijn haar elke dag coupe windhoos.



Struikel over mijn grote teen.



Iedereen zich aan mijn stem kan storen.



En kom ik overal te laat.



Zolang ik jou maar ken.

Engeltjuh

Coupe windhoos:-)
alsjeblief engeltje,
voor jou :-))
"pepito, mi corazon"

xxx



35 opmerkingen:

  1. Lekker de haren ruig, de haren gaan zoals ze gaan en zo gaan ze het best! Vind ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wildebras, je selfies zijn mooi, Ace denkt er het zijne van
    leuke coupe, beetje gel in, blijft het altijd zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kuifje, niets aan doen, past goed zo.
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord: schitterend deze foto's! Jij hebt er het oog voor hé lieve Klapper en ook de snelle klinkvinger... Maar je hebt bovendien ook nog een knap model, wat een schatje!
    Fijne weekend meid, geniet van alles wat op je pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met die haren zit het wel goed :) wie zij haren de hele dag keurig heeft onderneemt waarschijnlijk te weinig :D
    Enjoy je w-end! Met of zonder coup windhoos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk hier moet je niets aan veranderen laat maar waaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Dien, die aanbidder op de tweede foto vind het allang goed. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ja ik heb ook vaak coupe de ravage na de zoveelste winderige wandeling!
    Ace vindt je toch wel lief hoor Dien, of je haar nou mooi zit of niet, dat is het mooie aan dieren he?
    Fijn weekend!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mensen zouden meer als dieren moeten zijn Petra, dan zou er een hoop gekunstelde zaken weg kunnen:-)

      Verwijderen
  9. het haar mag al 's wild staan, Dien!

    Groetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Zo te zien heeft de wind vrij spel bij jou.
    Dat kan soms heerlijk zijn.
    Lekker toch zo vrij in de wind.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou zeggen lekker laten waaien die coupe. windhoos.
    De tweede foto met Ace op de achterbank helemaal leuk.

    Fijn weekend
    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De wind als kapper, ik zou zeggen het ziet er niet alleen wild maar ook winderig uit:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zijn dus de enige echte originele dien's otofoto's????
    Mooie serie hoor. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt je wilde haren nog niet verloren..

    een leuk logje

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahaha, grappige foto's Roosje! Die Ace op de achtergrond. :D Erg leuk gedaan! En zal ik je ns wat zeggen! Ik heb n nieuw lapje en kan nu al je foto's in een wip zien! O wat fijn zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Behalve de door jou vermeende tekortkomingen heb je ook nog eens hele leuke ogen Dien. :-)

    Gr. Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is nog eens een storm kapsel....Dien...
    groetjes Christiene..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie selfies! Helemaal passend bij het weer van gisteren! En met een beetje gel erin nog hip ook!
    liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh, wat ben je een stuk met je nieuwe coupe!!
      Je haren staan al naar de hemel, maar je mag van mij nog niet wegvliegen, ik kan je nog niet missen.

      Overigens prachtig lied.
      Als je goed luistert hoor je de heren beppieti-beppieto zingen.......

      Verwijderen
    2. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aai lof joe:-) aai laaik dis:-)
      xxx

      Verwijderen
  19. Ha ha, coupe windhoos, hoe kom je erop :-)
    Mijn voorganger bij de kapper heeft hier wel 45 euro voor betaald :-)
    Geweldig zelfportret met Ace op de achterbank!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. serieus dominic??
      whaaaa, ik ken een truc:-)
      kom maar dan leer ik het jou :-)

      xxx

      Verwijderen
  20. Is wel speciaal. Mijn haar is zo lang niet, dus mij lukt dat niet. Eigen schuld, natuurlijk.

    OT: die zilveren dubbeldekker bus dateert van 1977. Het is een speciale editie op de lijn 9 om de zilveren jubileum van Queen Elisabeth te vieren. Ze moesten in 2005 afgevoerd worden, maar deze rijdt blijkbaar nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Grappig gisteren had ik het nog met de kinderen over selfies. En nu laat jij je selfie zien. Leuke twinkelende donkere ogen waarin ik merk dat er genoeg gevoel voor humor in zit. Als ik het aandurfde zou ik het op die manier ook doen in mijn blog, een selfie van mezelf. Maar zouden mensen dan niet teveel van mij schrikken? Lol.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend haha, zeker die foto van jou en je aanbidder!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥