One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-01-2014

31.01 Dance





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Sometimes in life,
you find a special friend.



Someone
who changes your life
just by being part of it.



Someone
who makes you laugh
until you can't stop.



Someone
who makes you believe
that there really is good in the world.



Someone
who convinces you
that there really is an unlocked door
just waiting for you to open it.



en het hele mooie is,
het hoeft niet eens altijd een mens te zijn



en daarover ...
weet ik dan weer
"alles"
Deze jongen heeft er weer een vriendinneke bij:-)
de charmeur:-)
( en ik ook) ...:-)
xxx



48 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige omgeving voor mens en dier Dien en wat heb je dat mooi in beeld gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wle Han,
      Het zonlicht toverde een gouden zachte glans....
      ik hoefde het alleen maar vast te leggen:-)

      "lukkie mie" :-)

      Verwijderen
  2. Bijna dagelijks lees ik je blog, luister naar je muziek, geniet ik van je foto's en geniet ik van je teksten!
    Dankjewel!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hannah,
      wat lieffffff van jou:-)
      Graag gedaan, :-) geniet er maar van het is er voor:-)
      Fijn om te lezen :-)

      Verwijderen
  3. Heerlijk hé, met vrienden kunnen en mogen delen.
    Wat jij mij geeft is niet alleen de mooie woorden c.q plaatjes.....
    Een druppel wordt een traan die ik in Liefde mag laten gaan.
    Het delen van een gevoel, alsof je weet wat ik bedoel.
    He zijn geen woorden.
    Het is een gevoel!
    Thanks Roos!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Attie...
      een ontroerende boodschap schrijf je neer,
      als ik me niet lekker voel ben ik súper sentimenteel.....
      dan weet je het wel hé:-)
      xxx

      Verwijderen
    2. Yep.....ons kent ons???..... helemaal niet, of juist weer helemaal wel.....
      Lekker belangrijk hé, duhh.... het werkt....
      xxx

      Verwijderen
  4. ja, merkwaardig, je koopt een dier en de liefdesband wordt supersterk en ondoorsnijdbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wie zou nu niet voor z'n charmes vallen!
    en leuk dat jij er ook een vriendin bij hebt, dus heb je evenveel charmes als Ace, toch
    heel mooie foto's die weer een prachtig log vormen met de tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Klaproos, baby's en honden leggen soms de basis voor (h)echte vriendschappen.
    Wederom een heel spannende serie, want.......... dat donkere vlekje op een enkele foto, is dat zijn vriendinnetje??
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie geen vlekje jan 😄en zo zou ik haar ook zeker niet willen typeren 😄

      Verwijderen
  7. Wat heerlijk voor Ace en voor jou dat jullie er een vriendinnetje bij hebben gekregen. De levensvreugde straalt eraf bij Ace. En bij jou ook, neem ik aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die viervoetige vrienden zijn vrienden zoals vrienden zijn altijd daar wanneer nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was weer een heel mooi tochtje.
    Op naar een fijn weekend meis..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ace is geen chameur. Hij kan er toch niets aan doen dat hij gewoon onweerstaanbaar is. Hij heeft het gewoon en dat is terecht..... Net zo als Yaron tegenwoordig gerust zegt.Ik ben een knappe jongen.. En dan kijkt hij je aan met die ogen. Ga daar maar eens tegenin.. ;-)

    Love As Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's Roos en ja die Ace is gewoon een geweldige vriend.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw Ace heeft dus wat van jou, het is ook een echte charmeur *wink, big smile*.
    Mooie serie alweer van die prachtige kameraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een fotoserie die me nooit verveelt. Toevallig net een tekst gelezen over charisma. Nu als iemand het wel bezit dan is het onze Ace.
    Wat een heerlijke hond is het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Good Morning Lukkie Joe!

    ja... dat is toch het superfijnst, dat je zo'n gave vriend hebt, die onvoorwaardelijk van je houdt!
    Heerlijk en levendig en nooit jaloers. Altijd tijd voor je. Altijd opgewekt.

    En dan zo'n lief baasje, dat altijd de juiste plaatjes weet te schieten.

    Dagdag!
    Fijn weekeinde met alles wat je meemaakt...
    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja de band tussen mens en dier kan sterk zijn. Heel sterk.
    En tussen dier en dier ook trouwens.
    HEt is mooi om te ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is wel een pracht omgeving om te wandelen en wat een heerlijke serie heb je er weer van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Degenen die mijn lief zijn zijn altijd in de buurt,
    ook al zie ik hun niet, ze leven in mijn hart.
    Die hond begint zo langzamerhand elk hart hier te veroveren he ;-))
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een knapperd is het toch, met zijn lekkere dikke wintervacht! Om uren mee te knuffelen!
    ''Il est formidable!''

    Fijn weekend!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Klaproosje.

    Mooi is het daar, mooi en rustgevend.
    Heerlijk zo met Ace en/of met andere daar te vertoeven.
    Mooie foto's heb je er weer van gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kijk je een beetje uit dat Ace niet naast zijn 'schoenen' gaat lopen? Heeft ie eerst zijn vacht gekamd voor ie zich aan het nieuwe vriendinnetje voorstelde??? :-D
    Fijne dag XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is daar heel mooi om te zien. Je hond is geweldig hond om te zien struinen.
    Je woont prachtig in de buurt. Daar hou ik zo van. Dat geeft mij rust gevoel als je daar loopt.
    Prachtig foto's heb je gemaakt. Bij ons zie ganzen. Dat geeft ook goed gevoel. Ik ben gek op dieren. Zie je log bij ons. Echt leuk.
    Fijne weekend gewenst.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie foto's met dat fijne winterse licht op de pijpestrootjes en je vriendje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. bijzonder mooi licht in je foto's Dien

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ace is echt een pracht dier geworden! Heerlijk dikke vacht en wat heeft hij plezier! Mooie opname's
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Samen met jou Ace in een sprookjesbos …….
    mooi deze jongen zo te zien dartelen :-)
    Vrolijkheid , geluk spat hier van af!
    Fijn weekend
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een mooie tekst, Dien!
    Op de vriendschap wil ik vanavond klinken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het doet me bijzonder deugd dat te lezen, Klaprooske :D Proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige foto's met dat dorre gras, schitterende kleuren heel mooi licht had je hier, genieten voor mens dier en blog bezoekers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De rennende Ace tussen het donkergeel, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben ook gek op die gouden glans.
    En zo'n wervelwind door je leven, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥