One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-01-2014

10.01. Friends





*KLIK Friends*
Openen in nieuw venster en klein maken





Als er een ding in het leven is,



Dat ik héél zeker weet,
dan is het



dat mensen die ik vrienden noem,
vrienden blijven tot het bittere eind



Tenzij....
er dingen gebeuren die ik écht niet kan verteren.



dan is het ook over: -)



Jij bent zo'n trouwe vriend,
zo'n lieverd,
zo'n luisterend oor,
zo'n zalfje voor de ziel: -)
met een lach en een traan:-)
meer lachen als tranen

"gelukkig"

sta je me bij met raad en daad



voor het leven al bijna,:-)
al bijna 30 jaar

aan jou draag ik dit logje op,

Lieve Rina,
een héél fijne verjaardag,
en maak er samen
met die je lief zijn een héél fijne dag van.
"proost"
lieve schat, op je volgende levensjaar,
xxx



53 opmerkingen:

  1. Een leuke fotoserie Klaproos, met een schitterende opener!! Top, die twee vrienden zo te zien.
    Rina, gefeliciteerd met je verjaardag en Dien, gefeliciteerd met zo'n vriendin....!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jan,
      zo herken je vrienden, ze zijn blij met jouw geluk, en leven mee met je als je verdriet hebt,
      en zo een is rina:-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd meiden!
    Ik sluit me volledig bij de vorige schrijver aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal helemaal waar wat je zegt.
    Prachtige foto's van je grootste vriend met zijn vriendje.
    Mijn felicitaties voor Rina en voor jou, voor deze goede vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd aan Rina, een verrijking zo'n vriendin
    maar de foto's van Sam en Ace dat is genieten, wat een schatten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie ode uit het hart geschreven samen met je vriendjes. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Honden zijn de allerleukste dieren, en een eigen hond is de allerliefste!
    Maar deze prachtbeesten mogen er zeer en vast en zeker ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Diennnnn, dank je wel voor je lieve woorden. Ik word er verlegen van.
    Lieve mensen, bedankt voor jullie felicitaties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Riennnnnnnnnnnnnnnn wat leuk :-)
      dank je wel :-)
      nee wordt maar niet verlegen van deze welverdiende woorden:-)
      je bescheidenheid siert je maar da's écht niet nodig:-)
      xxx

      Verwijderen
  8. Proficiat voor en met je vriendin, dat het een leuke dag mag zijn.
    Mooie foto's van de hondenvriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo'n vaste vrienden moet je goed koesteren, Dientje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, wat een mooie ode aan je lieve vriendin die je al bijna dertig jaar aan je hart koestert al even lieve Klapper! Wens haar ook een dikke proficiat van mij!
    Voor jou:

    Ben je een bezoeker,
    vroeg de hond.

    Ja, antwoordde ik.

    Slechts een bezoeker,
    vroeg de hond.

    Ja, antwoordde ik.

    Neem me mee,
    zei de hond.
    © Robert Lax

    Prachtige foto's meid van je troeteldier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je Dien voor je fijne beterschap wens

    En Rina van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat heb je dat weer allemaal mooi in woord en beeld weten over te brengen.

    Groetjes en een fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel bram, en voor jou wens ik dat het snel beter mag gaan met je.
      xxx

      Verwijderen
  12. Wat een heerlijke foto's van Ace met zijn vriendje.
    En gefeliciteerd met je vriendin.
    Zo'n lange en goede vriendschap moet je koesteren.

    lieve groet
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lia,
      jawel die koester ik, ben maar niet bang :-)

      Verwijderen
  13. Leuke foto`s van Ace en zijn vriendje/vriendinnetje.
    En genietse van de vriendschap, want die is... oh zo kostbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo steek ik ook in elkaar, en laat ik eenmaal mijn rug zien, dan zal mijn buik nooit meer zichtbaar worden.
    Een fijne verjaardag gewenst voor Rina.
    En de vriendschap van dieren is never ending :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) nee dat zijn ook levenslange maatjes, mijn gevoel over jou was juist redstar:-)

      Verwijderen
  15. Gefeliciteerd met je lieve vriendin! Fijn om zo iemand te hebben!
    Prachtige foto's van Ace en zijn vriendje. Hij krijgt een mooie volle vacht Dien! Lekker zacht om mee te kroelen haha.
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja een hele dikke vacht Petra, dat is wel erg grappig, er komen ook bossen haar uit met borstelen, het is en blijft een heerlijke kerel:-)

      Verwijderen
  16. ha die Klappert!

    wat lief van je om zo een vriendschap eens in het zonnetje te zetten.
    Want...

    waar zouden we zijn zonder vrienden??

    Nou... ik weet wel waar: helemaal nergens!

    Dus we vertroetelen ze en verwnnen ze en .... we maken mooie blogjes voor ze.

    dag vriendinneke...
    Ik ga jou een heel mooi weekeinde toewensen.
    Komt-ie:

    een heerlijk weekeinde!!


    Dagdag...
    Liefs van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel loutje,
      ik heb je schilderij vandaag opgehangen:-)
      kijk jij maar eens in de mail:-)

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zo die heb je vast binnen

      Verwijderen
  17. Een mooie aanbieding aan uw vriendin, je mag trots zijn op dit schrijven,
    want als ik zie welk geluk en aandacht jij hier in je foto's en tekst legt
    ben ik blij hier een moment te mogen verpozen.
    van die snuffels terug ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ware vriendschap is een rijk - bezit- Wat een dotje is dat kleine hondje zeg, is die ook van jou~?
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echte vriendschap in het zonnetje!
    fijn om een vriend te zijn
    En echte vriendschap komt van twee kanten.

    Jou vraagje Dien hoe het gaat...
    niet zo best dit gaat nog heel lang duren.
    Dus bij mij staat het op een laag pitje.....

    Fijn weekend
    Een groetje Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei lieve christiene, da's wel even schrikken,
      ik hoop dat er tóch gauw verbetering mag komen,
      ik wens je heel veel sterkte,
      xxx

      Verwijderen
  20. Zo'n mooie vriendschap mag beslist in het zonnetje worden gezet. Een eerbetoon aan je lieve vriendin.
    En als er iemand is die zoiets maken kan dan ben jij het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's van het span.
    En heel mooi dat je zo trouw bent aan je vrienden en die dan ook koestert.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat je vriendin met haar verjaardag, nog vele jaartjes, en jij proficiat dat je zo'n vriendin bent tegen gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je zult maar zo'n vriendin hebben als Dien, Rina en als Rina, Dien!
    Mooi als mensen zo om elkaar geven.

    Gr. Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn hun gewicht in goud waard goede vrienden. Van harte wens ik Rina een fijne verjaardag
    Je foto's ondersteunen de tekst perfect. Wat een prachtig stel vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey leiverd,
    wat weer een mooie woorden. Woorden die je ook oprecht meent :-)
    Je spreuk is een geweldige die boven je blog staat, maar ook je hondenvriendjes zijn
    weer super om te zien :-)))))))))))))
    Gefeliciteerd met zo'n lieve vriendin

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat moet een goede vriendin zijn....
    En wat een schattige puppy op die foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is nog eens een mooie ode aan Rina.
    Een waardevolle vriendschap, moet je koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is zo'n geweldig hartverwarmend gevoel he, dat iemand echt blij is voor jou, of evt. verdrietig... Mooiiiii.....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥