One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-06-2014

02.06. Gemist





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





gemist

ik mis
jij mist
hij mist
wij missen
jullie missen
zij missen



ik heb gemist
jij hebt gemist
hij heeft gemist
wij hebben gemist
jullie hebben gemist
zij hebben gemist



ik miste
jij miste
hij miste
wij misten
jullie misten
zij misten



ik had gemist
jij had gemist
hij had gemist
wij hadden gemist
jullie hadden gemist
zij hadden gemist



ik zal missen
jij zult missen
hij zal missen
wij zullen missen
jullie zullen missen
zij zullen missen



ik zal gemist hebben
jij zult gemist hebben
hij zal gemist hebben
wij zullen gemist hebben
jullie zullen gemist hebben
zij zullen gemist hebben



ik zou missen
jij zou missen
hij zou missen
wij zouden missen
jullie zouden missen
zij zouden missen



ik zou gemist hebben
jij zou gemist hebben
hij zou gemist hebben
wij zouden gemist hebben
jullie zouden gemist hebben
zij zouden gemist hebben





30 opmerkingen:

  1. Dat is wel veel missen, zo bij elkaar.
    Mooie maandag, zonder mist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis wat :-) geloof ik , erg leuk gedaan, en mij mis je vandaag niet want ik ben al geweest op je Blog,
    fijne week
    Groeten, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij het je gevoel van gemis in een wel heel mooi kleedje gestoken mijn lieve Klapper. Ik hoop alleen dat de scherpe kantjes van dat gevoel wat slijten zodat jij een mooie week tegemoet kan gaan... En bedankt voor je steeds weer fijne reacties meid, je bent een lichtpuntje op het internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het missen in een mooi jasje gestoken Roos, je foto's lijken wel aquarellen.
    Maar ik wens je ondanks het missen een fijne, zonnige week toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! het zijn net schilderijen. Missen doen we allemaal wel iemand..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar je foto's zijn helemaal raak, Klaprooos..!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik mis weinig :) Gelukkig maar, want met al dat missen, mis je misschien net dat wat op je pad komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Teveel missen daar word je treurig van en dan zie je niet meer wat er passeert. Fijne dag Roosje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh, Klapper toch.. ik ben weer terug hooor....

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou, ik heb hier niets gemist..

    een origineel uitgewerkt thema Roos..

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij, wij, zij, iedereen mist
    een aai over je hart
    zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jij, wij, iedereen mist
    een aai over je hart, heel zeker x
    zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie abstracte kunstwerkjes.
    Over alle gemis denk ik maar liever niet teveel na, want daar wordt een mens niet vrolijker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat de mis-t inmiddels is opgetrokken; dan zijn de plaatjes misschien minder mis-tig om te bekijken......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klaproos,

    Het blijft voor mij toch wel een beetje een mysterie -;)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klaproos,

      Even een reactie op jouw reactie op mijn blog.
      De haiku van de maand is een terugkerend iets ieder jaar opnieuw er is er voor elke maand een. Eerdere reacties blijven staan, nieuwe maar ook eerdere bezoekers kunnen desgewenst een reactie achterlaten. Mijn nieuwe logjes staan eronder vermeld.

      Groetjes,

      jeer

      Verwijderen
  16. Veel missen bij elkaar. Ik mis ook... herkenbaar dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een 10 voor taal Klapperdeklappertje, een beetje mistig, blog dat weer wel! :-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die komt binnen ja..... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je zult maar Nederlands moeten leren. Ik ben blij dat ik met "de mist" ben geboren.
    Een originele serie in beeld en woord.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze publicatie was raak, Dien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mis-schien moet je de boel op de autofocus zetten. Knipoog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderbaarlijk blog met een onderliggende
    diepere betekenis ;-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is echt vreselijk veel gemis!
    Teveel voor één persoon...
    Laf joe toe, Dienelidino <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥