One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-06-2014

11.06. Ga je mee,





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Hey Ace,
ga je mee



want ik weet ,
'n hele mooie klaproostuin



't is een vuurrode klaproostuin,



en hij is van iedereen



daarom gaan we er heen :-)



He ga je mee,
want ik weet een mooie wereld
Het is een wonderlijke wereld



En hij is voor iedereen,
daarom gaan we d'r heen



Tijd om te spelen en alles te delen Want niets is van jou of voor mij Hoe kom je er bij


Alles is vrij, alles is vrij,
alles is vrij, alles is vrij
Kom er toch bij,
waar blijf je,
hee waar blijf je

Elly en Rikkert


tot morgen webbies,
wij trekken er een dagje op uit:-)

xxx



37 opmerkingen:

  1. zo mooi Dien, zie Ace genieten van de bloemetjes
    de wereld is van iedereen en iedereen zou vrij moeten kunnen zijn
    geniet van je dagje dan ga ik dat ook doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoeeeeeee, lekker een dagje naar buiten. Dat wordt genieten.
    Ace kent toch geen stress... kan ik me niet voorstellen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee grote liefdes van je Dien, Ac en klaprozen, je dag kan niet meer stuk.
    Dan moet je je ook wel vrij voelen. Hans

    ot, We willen je bedanken voor je steun en reactie op het overlijden van Snuf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ace tussen de klappertjes....mooi...!!
    Fijne dag vandaag, trek er maar lekker op uit..!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, velden vol klaprozen, een hond met een brede smile
    en een vrouw met een fototoestel, kortom een heerlijke dag om van mee te genieten.
    Ik wens je voor vandaag een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roos er zat een fout in je pagina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk nu lukt het wel anoniem , nou ja. . .
    Ik tikte net: Een veld klaprozen, een hond met een smile
    een vrouw met een fototoestel, iets aangepaste tekst van
    Elly en Rikkert , een geweldige dag dus.
    Ik wens je voor vandaag ook zo'n fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat is deze foto's erg leuk geworden. Tekst vind ik mooi om te lezen Dien. Ace hebt zo plezier erin.
    Wat veel klaprozen daar. Dat past heel goed bij jou Dien.
    Ik wens jou fijne woensdag.
    Gr. Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OT Roos, ik kreeg de melding, fout op de pagina, toen ik mijn reactie wilde publiceren, eerst moest ik vernieuwen en dan weer proberen of het wel goed was. Dus wat er verder is gebeeurd weet ik ook niet. Misschien een tijdelijk storinkje of iets dergelijks, daarna deed hij het wel weer gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik meende te zien dat Ace die klaproostuin water geeft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha ja, een echtElly en Rikkert liedje. Mooie foto,s!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan het me goed indenken dat je Ace daar gelukkig was meid, nu heeft hij niet één maar honderden Klaprozen om zich heen! Maar zo mooi als die fotografe met dezelfde naam is, is er niet één!
    Veel plezier vandaag op je dagje er op uit lieverd, geniet er van en van de zon, die is al van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En Ace zei geen nee toen je vroeg 'ga je mee' :)
    En ik zou ook meegaan als je het vroeg als ik bij je was.
    Maar voor nu moeten we het met de foto's van de omgeving doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke foto's van Ace temidden van al die Klaprozen, Rooske!!
    Dit is super GENIETEN...
    Lieve knufff groetjes, Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Heerlijke, mooie, vrolijke foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie vrolijke foto's Roos..

    en echt een dagje om er op uit te trekken

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haaa Klappertje!!!

    Die gekke honden toch: gewoon erop piesen en wegwezen.
    Ik vind het een goed plan!
    ga ik ook doen, al is het maar virtueel... Hahaha!!!

    Heb het leuk en goed vandaag...

    Liefs van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owww allemaal Klapperdeklappertjes en Ace voelt zich helemaal thuis! Fijne dag XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne dag,
    lekker genieten samen met Ace.

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zalig al die klaproosjes samen... zo mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ace lijkt wel in een sprookjeswereld te lopen....zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waar blijf je??
    Ace tussen de klaprozen: is er iets mooiers? Bijna niet, Dien.
    En dan die tekst met die hondenwijsheid :D Dat vind ik wel iets: als het niet bevalt, erop pissen en je omdraaien...
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ace zit toch niet te plassen tegen die mooie klaprozen he?
    Prachtig veld Dien al die klaprozen, ik zou er denk ik in gaan liggen!
    Inmiddels ben je wel thuis denk ik, van je dagje uit.

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ace in zijn eigen klaproos veld .
    Mooier kan het niet Dien.
    Genieten tot in je tenen :-))
    Heerlijk :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zonder Ace is het al prachtig en met Ace helemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig zo: de mooie Ace tussen de klaprozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geniet van je daggie, Klappie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig toch, zo'n veld vol natuurpareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige serie een echte klaproos log, met je favoriete bloemetjes en je grote vriend

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk om in deze mooie tuin met klaprozen
    te kunnen en mogen zijn. En wat een gave serie met Ace ertussen.
    Werkelijk heel fraai vastgelegd !

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit is de perfecte combinatie, een heleboel klaproosjes en Ace.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. geniet met volle teugen,
    het is je van harte gegund.

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥