One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-06-2014

24.06. Samen een straatje om





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





We hebben zo onze rituelen Ace en ik ,
jawel hé,



ze zijn er in geslopen,



en een ervan is,
dat als ik achter de pc zit



en een muziekje wil horen,



meneer dolblij op me af komt met z'n boksbal en dan wil boksen



je begrijpt dat er zo weinig van bloggen komt natuurlijk:-)



en, ook van vertellen
wat we zoals meegemaakt hebben



want zie nu toch eens wat we
ondertussen passeren :-)



zoveel moois.



en wie wil daar aan voorbij gaan



paardenogen, de mooiste om in te kijken
wie kan zo'n zo'n dier nu ooit pijn doen?



veel idioten op de wereld,
zieke geesten,



maar in de peel daar heerst nog rust:-)
de melkdrupjes zijn massaal ontpopt,
tot vriendelijke vlinderkes



de zanglijster flietert nog een deuntje voor ons



en ace,


ach als de man water ziet is hij verkocht,



en ik door zijn smachtende blik,
"baas, kijk dan, wauw wat een plek, hier gaan we wonen"



en het is moeilijk om aan zijn blik te weerstaan,
sterker nog,
ik kan het niet: -)
oké man nog even zwemmen en dan gaan we weer terug naar huis
morgen weer een mooie dag,
tot dan webbies,

xxx


30 opmerkingen:

  1. sublieme foto's maar Ace staalt de show Roos...

    groeten

    ps : ik heb er bij skynet de aandacht op gevestigd, maar of het iets zal uithalen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's Dien! Wat een prachtidee Ace.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er van Klapper, veel mooier kan het niet worden en de tijd gaat sneller dan ons lief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, katten houden wel van kort metten.
    Een stukje muziek achter de pc is wel gezellig, Benno komt nooit boven.
    Wel jammer nu kan ik niet zoveel mooie dingen met hem delen zoals Ace. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jamaar Ace we gaan wel een deal maken hé,
    jij mag alle dagen in het water én boksen als vrouwtje toch even tijd krijgt om dagelijks haar prachtige blogpostje te maken
    zoveel moois willen wij niet missen
    wat een super mooie foto van het oog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi verteld wat Ace denkt. En.. ik denk dat je gelijk hebt. Hij is een man van mijn hart.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ace moet dan toch nog wel leren dat hij jou niet mag storen als je achter de pc zit. Hij mag toch niet op zijn geweten hebben dat we jouw prachtige blogs moeten missen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moet er "oog" voor hebben :-) Knappe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He leven kan zo mooi zijn...... Dieren maken je er attent op! Zelfs als je achter (voor het scherm dus) de p.c. zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Af en toe even tijd voor jezelf is niet verkeerd en dat mag Ace ook weten en leren.
    Mooie foto's...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Roos, Ace heeft gelijk om daar te willen wonen.
    Maar ja sommige dingen zijn leuk juist omdat ze niet elke dag
    genoten kunnen worden.
    Mooie serie foto's weer, alleen ik vraag me nu af, wat doen die
    drie flessen daar, zo netjes naast elkaar. Heeft dat een bedoeling.
    zijn mensen ze vergeten, ze zijn niet zomaar weggegooid . Maar
    ik denk dat ik ze wel daar had weggehaald om in een glasbak
    of vuilnisbak te gooien, zodat ze niet als brandglas kunnen gaan werken
    en een natuurbrand in dit mooie gebied veroorzaken.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Paardenogen om in te verdrinken en ook de smachtende blik van je Ace mag er zijn! Maar als ik zou moeten kiezen tussen al deze mooie foto's, ik zou het niet kunnen, dit is weer een knappe reportage geworden! En wat lees ik bij mij? Krijgt je lieveling er een vriendje bij? Reuze benieuwd hoor... en maak er een heerlijke, weer zonnige dag van hé lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi zoals jij weg kunt zinken in een paardenoog, Dien. En zoals Ace met plezier de kop boven water houdt. Een hele blije hond trouwens die Ace: hij is al tevreden wanneer hij op een houtje kan bijten... :-)

    Gr. Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's heb je ons weer laten zien.
    Vooral de foto van dat paardenoog (net zo mooi als van een hert) Erg he, dat er zulke idioten rond lopen.
    En natuurlijk Ace, wat heeft hij toch een heerlijk leven.

    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Dien, Lekker genieten
    Dat is het leven.
    En dat weet Ace ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De foto's spreken van begin tot eind voor zich, klaproos, dit is duidelijk plezier voor twee.
    En dankzij jouw blog op internet genieten wij weer volop mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Klappernootje,

    ohoh... je smelt toch bij het zien van die lieve Ace...
    Zo gek op water...
    En hij mag er gewoon in. Hoppaaaa... springen maar!!

    Ik vind het een schat!
    En jou natuurlijk ook...

    Dagdag!!
    heb het goed vandaag en geniet van alles!!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig blogspot weer. Daar mag ace best een uitzondering voor maken. Dan kunnen wij ook even meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk......ontspannen logje

    BeantwoordenVerwijderen

  20. een heerlijke wandeling!
    En dat maakt er een heerlijke dag van... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Top, Klaproos, mooie foto's en tekst.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ace houdt je wel bezig en zegt nog eens van dat .... gelukkig heeft hij een baasje uit de duizend die heel graag naar hem luistert

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja je ziet heel wat als je een straatje om gaat ;-)
    Maar het is ook een kunst om het te ZIEN, want de meeste mensen gaan er aan voorbij. Ze weten niet wat ze missen Dien!
    Schitterende foto's!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die Ace die is zo gek nog niet.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja Ace is net zo erg als mijn vier katjes samen.
    Wat mot, dat mot meteen.whahahahahahahah.
    Dus meid...je gaat de ring in of je wilt of niet. Boksen zul je.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig puur de natuur laat je zien Dien
    en Ace is niets te gek en hij heeft er een neus voor.
    dit is weer echt genieten voor het vrouwtje en haar lieve dier.
    een groetje......

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik snap sowieso niet dat mensen dieren pijn kunnen doen. Nou ja, muggen :-)
    't Is je weer gelukt: Ace heeft opnieuw mijn hart gestolen dankzij je meesterlijke foto's.
    Geef 'm een aai over zijn bol en een groet voor Rikus. En jij een pakkerd!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De veelzijdigheid van het leven, de natuur !
    Geweldige foto's Dien .

    BeantwoordenVerwijderen
  29. doet mij altijd plezier om een hond zo lekker te zien zwemmen.
    Onze Vinyl doet dat ook zo graag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥