One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-06-2014

22.06 New York 2





*KLIKAlicia Keys - Empire State *
Openen in nieuw venster en klein maken


Na het indrukwekkende *KLIK eerste*
deel van New York Gisteren,
vandaag tweede en laatste deel,

































































* Stillekes en onder de indruk blog verlaat*

Marïette dank je wel,
voor deze prachtige beleving,

Tot morgen webbies,
dan gaat het "gewone leven"
weer z'n gangetje hier,

xxx



46 opmerkingen:

  1. Prachtig verslag Dien... net zo prachtig als het 'gewone' leven :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) nou Helena, zo gewoon zou ik dit leven hier niet willen noemen, er gebeuren spectaculaire dingen:-)

      Verwijderen
  2. Grandioos!!
    Net zo grandioos als het "gewone leven" is, tenminste zolang men van "gewoon" spreekt.
    Gewoon is voor mij al zo bijzonder geworden.
    Ja Roos, ik geniet weer helemaal mee met ... noem het maar "gewoon" ..... bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja attie, bijzonder voor wie het zien wil,
      ik begrijp je, je zult, B, wel énorm missen...
      dan mis je het "gewone" van alle dag hé.

      Lieve groet,


      Verwijderen
  3. Geweldige mooie foto's, zo heb ik het ook gezien, alleen de foto's.....nee niet zo professioneel, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor de duidelijkheid...mijn foto's dan hé...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een mooi reisje van je vriendinneke...!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jullie dit met ons delen..... Kunnen we ook eens zien hoe het leven er aan de andere kant van de oceaan uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's van die grote stad. Gelukkig ligt hij wel aan het water,
    zodat je even de ruimte hebt. Ik denk dat ik er claustrofobisch zou worden.

    Roos ik wens je een fijne zondag toe, hier is het net als gister weer een
    stralende dag, ik ga er van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wat een leuk verslag Klapper, ik heb er van genoten. Wat een stad he. Voor mij veels te druk denk ik zo. Maar wel gaaf of zo eens te zien.

    Love AsAlways
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top of the Rock geeft inderdaad zo'n prachtig uitzicht en het was duidelijk een heel heldere dag.
    De eerste twee foto's staan een beetje scheef.
    Die eerste in Battery Park vind ik leuk. Toen ik er was, anderhalf jaar geleden, werkte deze fontein niet meer. Ze waren nog alles aan het herstellen na de natuurramp. Zelfs het metrostation Battery Park was dan nog onder gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat het bij deze twee logjes blijft, ik heb er zo van genoten want zoals je weet staat NY in mijn top drie van mooiste steden. En dat wist Mariëtte heel goed in deze serie uit te beelden!
    Fijne zondag lieve Klapper, ze doet haar naam eer aan vandaag, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi verslag.
    Nu weet ik zeker dat ik daar eens heen ga.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie foto's en verslag van deze overweldigende boeiende stad
    maar k vrees toch dat het niks voor mij zou zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Interessant om het allemaal nog eens terug te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het ziet er allemaal heel indrukwekkend uit wat goed van je dat je dit gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel "amerikaans" Mooie reis onvergetelijk voor de makers ! Wij hebben mee genoten Onze zoon is daar vroeger verschillende malen (werk) geweest en zo hebben we foto's gezien .Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toen die fransen een kadootje moesten verzinnen voor de onafhankelijk geworden Amerikanen, pakten ze wel uit hè! Sodeju.....
    Mooie reportage met goede foto's, dan kom je er wel in, in die sfeer. Wat leuk om met je neef te gaan! Mijn zus heeft jarenlang toegeleefd naar een mooie reis met haar petekind, nichtje, maar uiteindelijk leek het die toch te lang en véél tante om zich heen. Is mijn zus gewoon alleen gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heerlijk verslag van deze prachtige stad, Rooske!
    Lieve groetjes van Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk klaproosje dat je via je vriendin ons zo lekker mee laat genieten.
    Bedank haar maar.
    Mooi gedaan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook van dit tweede verslag plus foto's daar heb ik weer heerlijk van genoten.
    Jammer dat dit het laatste verslag was.

    Nog een fijne zondag en lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk verslag en een wedstrijd in het Yankee stadion is natuurlijk helemaal geweldig. Wat hebben ze genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige serie weer. Een droomreis, en dat zal het ook wel altijd blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. New York New York.... ik hoor de muziek al.....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Marïette, je kan prachtige foto's maken, tijd voor een eigen blog???? Leuk dat we mee konden kijken hoe je genoten hebt van de reis. Lief van je Klapperdeklappertje dat vriendinneke alle ruimte van je heeft gekregen! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Genoten van deze geweldig mooie rondgang in 2 delen van Mariette.
    Indrukwekkend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je tekst over de foto is wel erg mooi.
    Alles is ook groot en indrukwekkend.
    Prachtig verslag. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben je naar NY geweest? Een mooi verslag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie foto's en wat een mooie reis!
    Wat zou ik graag gaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige reis met schitterende foto's. Leuk om bekende bouwwerken nu eens vanaf een andere manier te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Aha....... daar was je dus :-)))))))))))))
    Wat een mooie reportage en wat een platen zeg.
    Echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooie foto's! Heeft Marietta toevallig jouw fototoestel meegenomen :-)
    Lady Liberty staat er geweldig op. Met de mensen onderaan zie je ook pas hoe groot het beeld is!
    Leuk om alles nu eens niet op tv maar op foto's te zien.
    Liefs en tot gauw,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt vandaag een prachtige homerun geslagen Dien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooi verslag van deze indrukwekkende city Dien .
    Prachtige foto 's.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  33. pwaaaaaah ik ken haar:-((( is dat die control freak uit asten, mariette van deursen?? die is nóg magerder geworden dan ze al was... wat een lelijk mens is het geworden..
    heeft ze nóg steeds zo'n hoge dunk van zichzelf? en die man die naast haar staat, is dat nu der vriend? vreemd mens hoor:-(... bah ik ben een beetje misselijk geworden, er komt weer vanalles naar boven :-(( bweeeeeeeeh

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,
      Nou nou nou..... dat is nou niet zó heel vriendelijk wat ik hier van je lees? en waarom zet je je naam er niet bij?
      'N mens is zoals hij/zij is, en Marïette heeft inderdaad háár dingen, maar daar hoef je niet zo vijandig om te reageren.
      ben jij perfect dan?
      Ik weet niet waarom je zo boos bent... want ik kan alleen maar voor mezelf praten, maar als een relatie niet werkt... ligt dat meestal aan 2 mensen.
      Spijtig voor jou dat het niet gelukt is, net als voor mij, ik kan niet voldoen aan haar wensen, en jij waarschijnlijk ook niet, maar daarom mag je haar wel "geluk" wensen, en de vrouw die met haar te maken krijgt ook.

      Verwijderen
  34. nice statement of my city,
    love it

    Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een aardig verslagover New York , alleen jammer dat het zo oppervlakkig geschreven is, ik ben in New York geweest vorige maand en het is zo'n bruisende stad, er is zóveel te zien en te beleven, dat herken ik niet in dit stuk, maar oké, schrijven is niet iedereen gegeven, Mooi blog heb je verder klaproos, je foto's zijn geweldig mooi, en ik kan wel zien dat je leeft vanuit het puntje van je tenen, mooi om te zien, ik ga je volgen, Marïette bedankt.
    Groetjes Erna,

    BeantwoordenVerwijderen
  36. it is what is is, slutcity new york, all whores down there

    BeantwoordenVerwijderen
  37. New York is zóveel meer als wat je hier laat zien Klaproos,
    spijtig dat je niet de mensen laat zien, en qua informatie mis ik hier ook best veel eigenlijk.
    Nóg maar een keer terug dan...... dat zou mooi zijn voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  38. BULLSHIT .. get real.... NY is fucking hard times,
    not "this" ugly fuckers.... no more no less, both of them,

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wow Dien.... da's toevallig,we gaan naar New York en zijn een beetje aan het rondbrowsen kom ik dit tegen,
    mannnnnnn Dien... ik hoop dat het nu goed met je gaat, wat een rare gans is dat toch...
    Is je hart weer geheeld...ik hoop van wel, jij bent zo'n heerlijke posie josie, je verdiend een lieverd,
    Kom na New York bij ons eten ja.. ik bel je... weet eigenlijk niet of je deze boodschap krijgt? gohhh dat ik jou nou hier vind..... te gek joh :-) love you T&M xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) toeval kan niet groter zijn,wat gaaf voor jullie, was er wél heel erg druk en overweldigend zei M.
      en ja... het is gek gelopen maar het moest zo gaan... sommige liefdes, zijn niet geboren om bij elkaar te zijn...
      Ik hou van haar, maar het kan niet zijn.ik wil meer dan ze me geven kan..en dat kan ze niet, dus blijft het hierbij, ik zou anders sterven van de kou.. 't is goed zo...ze is lief, of beter, ze kan heel lief zijn... ik heb gehoopt, en gesmeekt... maar ze kan het niet...niet permanent, alleen maar als ze iets wil hebben, ik kan het niet meer aan... jááá bel me, gezellig en leuk jullie weer te zien, en geniet van New York, zoek wat leuke dingen uit hé :-) heerlijk verheug me op jullie verhalen, xxx

      Verwijderen
  40. Hey Dinn Dinn Dinn.... hoes't met je ex....alweer terug naar haar vorige ex?? dat lijkt wel een ritueel * proest*
    Jij wel bij de les blijven hé, en de deur dicht houden hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hey vrommeske,inmiddels hebben we bijgebuurt, ah ja... ze is wie ze is..
    kan ze niks aan doen, ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥