One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












29-06-2014

30.06. tja,'t is een feit





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Een Olifant op een piano,:-)



ach ja waarom ook niet:-)



we maken in het leven wel meer bijzondere dingen mee toch:-)



wil je het zien moet je wel even klikken :)



boven aan de pagina,
of *HIER *



en ondertussen......



heb je naar oranje gekeken toch:-)
wat een zinderende wedstrijd: -)

ik ken een dame met rammelende hartkleppen :-)
maar het is helemaal goed gekomen:-)



tot morgen webbies,
weer of geen weer,

wij gaan door,

xxx




34 opmerkingen:

  1. Ow schitterend zoals die olifant kan spelen en met de kop te knikken. Enne die andere die staat te wiebelen met z'n achterste. Geweldig filmpje!
    Ik heb geen last van een hartverknettering, want ik heb niet naar voetbal gekeken! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      ahhhh dat is mooi marjolein,
      ja genieten van een fantje olie zo hé:-)

      xxx

      Verwijderen
  2. Wat heb je iedere dag weer mooie blogjes. Sorry dat ik je niet teruggemaild heb. Ik neem je telefoonnummer mee in ieder geval en dan zien we wel okee? en anders spreken we een keer af. liefs. En echt ik wens je dat je net zoveel liefde en geluk zal voelen met je pup als wat ik voel voor Sofietje maar t zit wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is helemaal goed, ga maar lekker genieten, en wees vrij om te doen wat je wilt:-)
      en de pup... ach dat komt helemaal goed:-)
      xxx

      Verwijderen
  3. Shirel was mee in de kroeg. Ik heb haar helemaal fijn geknepen in de kroeg. Dat vond ze toch niet zo prettig. Gelukkig is de volgende wedstrijd voor haar om tien uur en dus te laat ;-) Ehhh, Klapper, kom jij bij mij kijken in de kroeg. Ik zal je beloven dat ik zachtjes knijp als we scoren.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaaaa:-) dat zou me héél bar gezellig lijken en mij mag je wel wat harder knijpen hoor:-)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  4. Hahaha super gewoon. Van genoten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De olifant speelt niet slecht, heeft ritme en swingt met zijn kop.
    Die meneer bakt er maar weinig van.
    Ja, zeker, heb gezellig mee gekeken.
    Maar in de tweede helft viel ik in slaap en heb een kwartier gemist. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ....eh...... nee, niet gekeken.... De wedstijd werd precies onder melktijd gespeeld. Maar ik ben helemaal bijgepraat door de bloggers die wel gekeken hebben. We hebben gewonnen en spelen de volgende keer tegen Costa Rica.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, super ze de oranje mannen hebben het weer geflikt...!!
    Dat is een goede start van de nieuwe week.
    En zaterdag de kwart finale...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ik heb vanaf het eind van de 1e helft gekeken.
    Het zweet stond in mijn handen op den duur, pfff, gelukkig is mijn hart
    in goede conditie. Costa Rica zal ook nog een hele kluif worden.
    Maar dat zien we dan wel weer. Ze zijn al een eind verder gekomen
    dan dat ik van deze jonge ploeg verwachtte.
    Wat die olifant betreft, die vind ik zielig, je kan aan zijn hals zien dat
    daar al heel lang een ketting om zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige olifant! Het zijn net mensen..;-)
    Aah en dat voetbal......?, dat zijn net mannen die ook een kunstje hebben geleerd.
    Ik weet nog niet waar ik liever naar kijk; naar die olifant of naar die mannen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben jij ook al door de oranjegekte gebeten lieve Klapper? Nu ja, als Nederlander ontkom je er niet aan hé, een beetje fier zijn op je land en je ploeg mag beslist.
    Heerlijk filmpje over de piano en de olifant, zo iets heb ik nog nooit gezien, dus bedankt voor mijn eerste lach van de dag!
    En ook hoop dat jij die ook lachen in zal gaan, geniet er van hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, gaaf die swingende olifant :-) en ook wij hebben zitten swingen gisteren :-). Wens je een hele mooie dag Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We mogen weer een ronde mee, spannend hoor. Altijd leuk die oranje gekte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha die Klappernootje,

    ik zag zomaar mijn reactie verdwijnen. Wel potjemetvet!
    En dat terwijl ik zo leuk over die olifant schreef...
    hahaha...
    En over de oranjegekte... hahaha...

    Nou ja... ennieweez... ik heb het filmpje gezien.
    En het voetballen ook: schorre keel!!

    Doeiiiii.... heb het goed vandaag...
    M.L.

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een muzikale olifant en Oranje een ronde verder....

    veel meer moet het niet zijn

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vlaggetjes tegen deze blauwe lucht en het is ze weer gelukt.
    Mooi gezicht die swingende en spelende olifant.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig filmpje .het hoort helemaal bij de sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dame met rammelende hartkleppen. Geeft dat geen geluidsoverlast
    als Nederland voetbalt?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig concert van die olifant.
    Prachtig om te zien hoe ze staan te swingen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bij mij staan ook de appeltjes van oranje in de spotlight :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ervan genoten van je olifantje en jij maar doorgaan. Ja nu hebben jullie een duik Robben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die olifanten is het leven overkomen in de vorm van de piano spelen. Top !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dacht waar is dan die olifant? Maar gevonden, mooi! En zaterdag weer voetbal kijken heh!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kijk gewoon niet Klapper. Das veel rustiger. Als ik wel kijk word ik zo gespannen.....echt niet te dien. Dus meid aks het te erg gaat rammelen....gewoon niet kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oranje heeft wel een grote portie geluk gehad, én een kadootje van de scheids...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Damien !!!! En Ace !!!! En Klaproosjes !!!!! En olifanten!!!!
    En vlaggetjes natuurlijk. Het is mooi ☼
    Liefs, gefeliciteerd en alles !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha Dien, mijn dag was al goed maar na het lezen van je blog he-le-maal :D
    Ik zou die dame met rammelende hartkleppen weleens willen ontmoeten, jij ook?
    En die olifant hè, die speelt beter op de piano dan ik :-)
    Ik kan nooit meer aan deze voetbalwedstrijd terugdenken zonder aan ons "commentaar" te denken.
    For evvur in maai memmorie!
    Amaai, wat hadden we toch een mazzel, maar als het je toevalt, moet je het ook nemen!
    Heel veel liefs van Kakelino, en een knuffel voor Ace, Rufus en de kleine hij-komt-bijna-rakker <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weet je Dien, het is óók een feit,
    dat een koe meer schijt,
    dan een vlo die aan de diarree lijdt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha kakeltje, ja hoor laat de koeien maar gaan:-) zolang ze maar in de wei mogen :-)

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥