One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-06-2014

28.06. En toen was hij 2





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Wat gaat de tijd toch snel:-)



van kleine ondeugende pup



die me hélemaal inpakte,



veranderde hij in een volwassen lieve knaap



die me nóg steeds inpakt:-)



acecoman, pietje, driekske, flappie ,willem,
drollie,hartje, lieffie, meneer pielemans, dolly dot,
frankenstein, en keekie,
en weet ik hoeveel meer:-)



of hóe ik hem ook noem,



geloof me als ik zeg,


ik zeg het vól liefde:-)



2jaar Ace,



Gossiemokke, wat een mooie jaren :-)



pak je bal maar man:-)



we gaan wat voetballen:-)
dag webbies,
wij vieren niet zómaar een beetje feest,
doe maar gerust mee hoor:-)


tot morgen, * pweeeeeep*

xxx


38 opmerkingen:

  1. Wat een mooie leeftijd, mogen we al twee jaar genieten van je Ace.
    Van harte gefeliciteerd Dien, met je schat.
    Je hebt een kanjer van een vriend. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van schattige puppy tot knappe kerel
    wat een lieverd is het maar daar heb jij ook aan geholpen Dien
    een warm nest doet wonderen
    en nu: feeeeesjeuuuu
    hiephiephoera voor Ace

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iets lievers dan een hond bestaat niet, en iets mooiers ook niet! Op naar nog vele momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, je nog vergeten te bedanken voor de informatie over de giftige planten, ook namens Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. heb een song voor je gedraaid in de show.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”.Hans

      Verwijderen
  5. De liefde van een hond is warm zo echt , en toch worden er zoveel verwaarloost en gedumpt. Die van mij is ook een asielhond ,maar zij wond al 11 bij ons .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's en wat een prachtige hond. Zoals ik zeg de laatste tijd; ... kilo liefde. Die kleine van mij dus 2enhalf kilo liefde. ik mail je nog hoor lieverd voordat ik wegga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We kunnen niet zonder he Dien...
    Geef de knapperd een dikke verjaardagsknuffel van mij en voor jouzelf ook!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op naar nog meer jaren samen..!!
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaat de tijd toch snel... zeg dat wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Roos, wat gaat de tijd toch snel voorbij.
    Ace al weer twee jaar, twee heel fijne jaren zo af te lezen
    aan alle foto's. Ik hoop dat hij nog heel lang bij je blijft en
    dat jullie samen nog heel veel gaan genieten. Straks is het
    dubbel plezier, met twee van die kerels om je heen.
    Ace gefeliciteerd met je verjaardag, je krijgt vast een extra
    dikke verjaardags knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee jaar, Klapper, vergis je je niet een paar jaar. Hij ziet er namelijk nog zo jong uit als twee jaar geleden, Als een lieve kleine pup. Maar als ik het gevoel heb hoe lang ik hem al ken, dan moet hij ondertussen al vier jaar zijn. Mmmmm, misschien moeten we dan toch maar het gemiddelde pakken hiervan.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende compilatie van twee jaar mega-vriendschap lieve Klapper! Natuurlijk is het een mooi model, maar de fotograaf weet precies hoe die knap op de foto te vangen!
    Fijne, feestelijke dag meid, en zet daar heel snel een verslag op je blog van, wil je?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met Ace Dien. Geef je hem namens mij een lekkere knuffel?!
    Dat je nog veel samen mag genieten van het leven, en straks met een nieuwe lieverd erbij :)
    Geniet ervan hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciflapstaart met de jarige Job!!
    Wat een schat van een pup was hij, en uitgegroeid tot een prachtige hond. Zo leuk he die vlek op zijn kop.
    Je noemt hem vast ook wel eens Vlek of Spikkel haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jemig ... Is Ace alweer twee jaar ... Waar blijft de tijd?
    Maak er een machtig mooie dag van samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Van Harte ,wat mooi is Ace toch.
    Een hondenmaatje kan zoveel vreugde geven.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jemig, dat gaat inderdaad snel Dien :-).... maar geniet ervan en proficiat en knuffels voor Ace :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte met je Ace en bedankt voor al de mooie Ace-momenten XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh is dat al twee jaar! Wat hebben we van deze jongen al mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met Ace.
    Wat is de tijd snel gegaan. En wat is het een mooie jonge geworden.
    Heb het fijn samen.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En een knappe vent is het geworden.
    Omdat ze geen vingertjes hebben, draaien ze ons om hun pootjes, maar je wilt niet meer zonder ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is ongewild wel (zou je haast zeggen)algemeen bezit geworden ook een beetje van ons allemaal hij hoort er gewoon bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. proficiat met de tweede verjaardag.
    Niet te doen hoe rap dat gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk....ik ben niet de enige die allemaal rare namen aan de geliefde huisgenootjes geeft. :-)
    Wat een zalige hond is het, hij kan je straks goed helpen bij de opvoeding van de pup. Of heb je alle opvoedingsboeken al weer uit de kast getrokken?
    Fijne feestavond nog Ace, Rufus en Klapperdeklappertje. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat geloof ik graag Dien, een prettige verjaardag samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. het gaat snel ..Dien ..

    geniet van je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja ja...kleine Aceesjes worden groot. Jeetje twee jaar al weer.
    Gefeliciteerd jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je foto's spreken boekdelen: Ace de man is niet alleen geliefd, maar ook een heel bijzonder dier <3 <3 <3
    Heb en houd elkaar nog heeeel lang vast, Diedelidini :D
    Van harte met je grote vent!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heeeeee.... Het kan nog net.... Nog geen middernacht, us hij is nog steeds jarig en oh

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn we heden blij. Op m'n iPad kan ik maar een kort zinnetje kwijt....
    Anyweeeez..... Lieve Ace.... Je boft met je baasje!! En zij met jou
    Doeiii....
    Dikke pakkerd van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat gaat de tijd snel. Gefeliciteerd met deze lieve kerel. Dat hij nog maar lang je maatje mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd Ace. Je hebt inmiddels al een dubbele ace geslagen in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Twee jaar alweer?! Twee jaren met pret en plezier voor 4 jaren volgens mij. :-)
    Dat jullie nog heeeeel lang van elkaar mogen genieten Klappertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zoals gewoonlijk ben ik weer eens spuit elf
    maar ook van mij nog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag Ace :-)
    Zeg maar tegen het vrouwtje dat ze een prachtige post heeft gemaakt ter ere van je verjaardag.
    Ik heb gewoon zitten zwijmelen :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Twee jaar al?
    Niet te geloven hoe snel die tijd vliegt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Alsnog Van Harte. Geef hem maar een dikke knuffel van mij en jezelf ook. Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥