One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-06-2014

26.06. Prins Damian





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Hey jongens en meiden
Kom eens even hier,
zie wie daar is:-)

kom eens uit jullie tentje:-)



Tentje??
"oops"
húh, het is een kasteel,



en vanuit het kasteel komt mijn prins
op zijn witte paard



Volgende week bij ons wonen



Rufus en Ace zijn al helemaal op de hoogte gebracht,
van zijn komst,



ik heb goeie gesprekken met ze gehad,:-)
ze gaan hem welkom heten zeiden ze,
en met alle egards behandelen...
nouuuuuuuuu nouuuuu Damian :-)



hoor je dat :-)

wel nu ......... dan:-)



staat niets ons geluk nog in de weg,:-)



Het was fantastisch
om met deze kleine man vandaag te kunnen knuffelen ,
en te snuffelen, want ohhhhh hij ruikt zó lekker:-)
en om met zijn baasje kennis te maken,
wauw wat een ervaring:-)
geweldig,



Damian is een
*KLIK BRINDLE BORDERCOLLIE*
hier kun je er wat over lezen,
en dan lees je dat ze ze speciaal zijn,
wel,
Hij is nu al speciaal:-)



en als het net zo mooi als zijn moeder wordt:-)
dan hebben we hélemaal kat in 't bakkie,

Hij zal zich welkom bij ons voelen,
en geliefd,
Demi, plies huwwie huwwie,
we kent weejt to see joe egén :-)

Tot morgen webbies,
lekker het leven vieren zoals het komt hé,
mét héél veel zonneschijn,
liefde en geluk,

en dat kan al in kleine diertjes op 4 pootjes zitten: -)

xxx



68 opmerkingen:

  1. ha dien wat een schatje en een mooie naam heel veel geluk er mee maar dat zal wel lukken
    milo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom hem met alle liefde knuffelen!
    Evenals Ruuf en Ace :)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dien wat hartstikke leuk !!!!!
    En ook weer een smoeltje om op te vreten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha, jij met je kat in 't bakkie, weet jij dat ik dat vroeger wel verkocht hebt, Dat was een merk van een kattenbakvulling. Wacht ff.... ff google. Ja.. bestaat nog steeds. Wat een snoepie om te zien zeg. Het is gewoon een echte schat.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snotverpiellekes Klapper. En je hebt helemaal niet verteld dat je zwanger was. En nu opeens een kind .
    Geen wonder dak helemaal geflabbergasterebd ben.
    Meid das geweldig. Oh dat gaat Ace super vinden!
    Gefeliciteerd alvast. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige pups, zou ze allemaal wel willen hebben.
    Daar ga je best veel van genieten en houden. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees, ik kijk naar de foto's, ik ben jaloers, ik ben blij, ik vind dit zo super leuk voor je! Een doosje kleurpotloodjes heb jij nu echt niet meer nodig Klaprooske!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee geesje, mijn diertjes helpen wel kleuren :-)
      in alle kleuren van de regenboog:-)

      het is écht superleuk, ik heb er zin in joh :-)

      Verwijderen
  8. ooooh wat een snoes is dat!
    dat wordt feest huize Dien
    en straks wil Rufus ook een eigen vriendje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie wat is Damian een snoepie. Ik zit helemaal te smelten voor mijn scherm, zo schattig koppie. Dat wordt dikke concurrentie voor Ace, wie is straks de kampioen hartenbreker!!
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Klapperdeklappertje, dat wordt voor alle webbies genieten!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is zo, :-) ace pakt al iedereen in, maar zo'n klein droppie erbij, dat is vette pret :-)

      Verwijderen
  10. Oh, wat een schatjes zeg, lief hoor! Die vermaken zich wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk stel, klaproos, dat boefje van jou steelt helemaal de show.
    Daar gaan jullie - en wij zo nu en dan hopelijk ook - vast veel plezier aan beleven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk stel, klaproos, dat boefje van jou steelt helemaal de show.
    Daar gaan jullie - en wij zo nu en dan hopelijk ook - vast veel plezier aan beleven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding! Wat een schatje. Wat zullen jullie plezier beleven met deze deugniet. En wat treft hij het om bij jullie te mogen wonen. Een betere plek kan deze prins zich niet wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ehhh... ik weet dat ik alles voor ze zal doen wat in mijn macht ligt,
      ik vind dat elke dierenbezitter die morele plicht heeft

      Verwijderen
  14. Dat wordt feest in huize klapper..!
    Nog even geduld en veel voorpret en dan is het zover.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. amai amai, dat is inderdaad een mooie gezinsuitbreiding.
    Je kunt wellicht niet wachten om dit kleine ding mee naar huis te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooo wat is dit vertederend lieve Klapper, wat een schitterende puppy's en je hebt er waarschijnlijk de liefste en mooiste uit gekozen. Ik wed dat niet alleen jij maar ook je Ace er verzot op zal zijn, wat een heerlijk speelkameraadje er bij! Ik ben zo blij voor jullie, ook voor mij als ik een beetje egoïstisch mag zijn want op jouw blog zal ik nog veel van de mooie foto's die je van hem/haar zal nemen kunnen genieten! En geniet jij nu maar van de dag...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is helemaal goedgekomen gerda,
      druk maar voldaan:-)
      heerlijk vroeg naar bed vandaag :-) morgen weer druk:-)

      Verwijderen
  17. Goede morgen Roos, wat een schatten van hondjes zeg. En dat er eentje zomaar
    bij jullie komt wonen, dat zal genieten zijn. Ace helpt vast wel bij de opvoeding,
    dat zul je ook wel kunnen gebruiken denk ik, die hulp.

    ot. Wat de bloemenranden betreft, als burger kun je een plukbon kopen (10 of 15 euro)
    daarvoor mag je de hele tijd bossen bloemen plukken uit de plukranden. De akkerranden
    liggen anders vaan nutteloos braak, dus zo is het toch nog wat opbrengst voor de boer,
    voedsel vooor de bijtjes en de vlinders en voor ons is het een mooi gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik denk het wel haba, ik hoop dat hij me gaat helpen, en niet opnieuw weer mee gaat doen :-)

      Verwijderen
  18. Wat zal Ace blij zijn met zijn nieuwe vriend in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat un dotje ,die Demi,vast even lief als Ace, zo te zien.
    Op, toch niet zo'n jonge leeftijd, worden we weer moeder. . . .
    Jij tenminste. . . en ik mag 'n beetje meemoederen. . . . ook heel bijzonder. . .
    Die komt weer in 'n prima nestje terecht.
    Daar moet je wel voor vallen. . . voor zo'n schatje. . .

    Liefs Mmeke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies:-) ik ben blij dat jij het zo ziet:-)

      gezellig dat je mee mama gaat worden :-)
      xxx

      Verwijderen
  20. Wat een prachtig beestje. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wel wel wel.. :D
    Jullie krijgen er een zeer mooie en lieve huisgenoot bij :D
    Dat gaat wel een leuke bende bij elkaar worden zo :)
    Nog even geduld Dien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja john, hebben we, om alles klaar t e maken voor de komst van Damian

      Verwijderen
  22. wat een schatje Roos....

    en fotogeniek is hij ook..

    veel plezier er mee

    fine dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat leuk Dien! Dat wordt genieten als je hem thuis hebt! Het is een plaatje om te zien, de kleur is heel apart!
    Hij zal in rap tempo alles leren, veel van Ace, dat gebeurde hier ook toen nr. 2 kwam!
    Een week duurt nog wel lang haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het lijkt me heerlijk als hij nét zo wordt als Ace, daar kun je er wel 10 van hebben:-)

      Verwijderen
  24. Haaaaaaaaaaaaa!!!
    Hoeraaaaatjes!!!

    wat een heerlijk beesie.
    Oh... wat zul jij daar gelukkig mee zijn!!!
    Damian... mooie naam ook voor een mooi hondje...

    Zalig nieuws!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echte schatjes die je even uit het beeldscherm zou willen halen om te knuffelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van Harte gefeliciteerd Dien!! Een echte prins heeft je uitgekozen!!! Lekker genieten !

    Groetjes Carlette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super Klaproos, veel geluk samen met z'n viertjes.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jan, hoop dat jouw revalidatie naar wens verloopt,

      Verwijderen
  28. Van Harte dat wordt nog meer genieten in huize klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prins Damian krijgt jou zomaar als baasje...hij snapt niet hoeveel geluk hij heeft!
    En wij ook :D want wij mogen naar hartenlust alle foto's bewonderen.
    Kind en ik zijn NU al verliefd, wat moet er van ons terechtkomen??
    Er breken heerlijke tijden voor je aan!
    Veel geluk en gezondheid met elkaar <3 <3 <3
    Liefs en een klapzoen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahaha jongens nog aan toe, neem ook zo'n geweldige lieve schat in huis:-)

      dank je wel kakeltje
      xxx

      Verwijderen
  30. Wat een lieverdje. Van harte gefeliciteerd Dien met Damian.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Klaproosje.

    Woh, ik zit te smelten en van de warmte , maar nog meer van al die leuke snuitjes.
    Wat een prachtige hondjes.
    En Damian is prachtige.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een snoepie die kleine Damian maar zijn hele familie is ook al zo prachtig. Moeilijk om te kiezen denk ik zo of niet lieve Klaproos. wat zal je lekker kunnen knuffelen met dat kleine ding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. reken maar riet,
      ik kon hem woensdag al haast niet loslaten :-)

      Verwijderen
  33. Top..... zie je het al voor je Die twee door het huis, Rufus zal zijn handen uuuuh poten vol hebben om die twee dan in het gareel te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met dit moppie
    Wat een scheetje !
    Dus voortaan wordt je thuis verwelkomd door (het) AD :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) da's leuk gevonden:-) en rufus zwaait de scepter over die twee

      Verwijderen
  35. Hee Dien,
    wat een lieverd gaat je huis en hart bewonen.
    Gefeliciteerd met deze geweldige gezinsuitbreiding. Ik snap dat je helemaal in love bent en het is je zo gegund. En wat een leuke naam, Demi. Ook Floris en Loezepoes zijn blij voor je, maar ook voor Ace en Rufus. Het gaat een heerlijk gezinnetje worden en ik kom graag een keer op kraamvisite.
    Liefs van ons, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och dat zou ik leuk vinden:-)
      regel jij het met de baas:-)

      dikke knuffels retour van het harige trio hier:-)
      xxx

      Verwijderen
  36. Wat gezellig, zo'n klein moppie, ik kom hem zeker heel gauw eens knuffelen! Veel plezier en geluk met Demi!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. :-)))))))))))))))))))))))
    Wat leuk Rooske... gezinsuitbreiding... wat zal jij genieten!!!
    Lieve knufff groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Och.... wat een schatje om te zien. Ik word helemaal verliefd op puppy's. Je zult heel veel plezier hebben. Alvast gefeliciteerd met gezinsuitbreiding.
    Nog eventjes wachten dan komt je puppy. Echt genieten. Ace zult ook heel veel plezier hebben.
    Ik wens je volgende week heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.
    Geniet maar van!!! Geef maar knuffels aan je dieren.
    Gr. Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ow er komt nog een lieverd bij je wonen. Wat een geluk!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ha Dien dat had ik niet durven denken......
    Dien een tweede honden kind.
    zo lief gefeliciteerd met dit kleine wondertje
    en veel geluk ......
    Liefs groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......................
    Er komt er dus weer eentje bij!
    wat gaaf......................................
    Hoog tijd dat ik toch eens langskom bij je hihi...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥