One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-06-2014

06.06. On de Ketwok,





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Voilá, daar is ze,
Loes de poes,



Ik zeg je dit,
het zal je maar gebeuren



dat je de vraag krijgt of je een heuse fotoshoot wilt doen



van 'n poes,:-)



Dat was wel even slikken,



want ehh 't is niet zó maar 'n poes: -)



dit is Loezepoes,


het kostte wel wat moeite
om haar voor de lens te krijgen



en toen ze eenmaal door had



dat het eigenlijk geen kwaad kon
zo'n groot oog voor je toeter.



Liet mevrouw



zich strelen en aaien



kroelen aan aanhalen



alsof ze nooit anders gewoon is :-)


nu denk ik....



deze dame kennende:-)
dat haar katjes elke dag

de ketwok mogen bewandelen...
en mandenvol liefde mogen ontvangen




hé hé, je zou de moe van worden,
slaap maar lekker,

Dank je wel kattenvrouwke,
dat ik de eer mocht hebben:-)
je muzikale verzoekje mocht inwilligen,

en jou een groot plezier mocht doen:-)


xxx



55 opmerkingen:

  1. Levens lang voor een huisdier is geen straf.
    Loes de poes is een knappe meid.
    Foto 4 is een plaatje, schitterend. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker niet hans, ik wil daarmee zeggen dat je als goeie verzorger het leven lang van het diertje zorgt móet dragen.
      ik bedoel het positief hé:-)

      Verwijderen
  2. Het mooste poeske van de buurt een mooi model
    ze heeft er zeker wel iets voor terug gehad
    een lekker hapje poes doet dit niet voor niets.
    mooie plaatjes Dien.....
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel christiene,
      dat heb jij goed, lokken met snoepjes:-))

      Verwijderen
  3. Altijd leuk om huisdieren te fotograferen. Als de baasjes ook maar het geduld kunnen opbrengen.
    Vaak moet de hond of kat er gelijk staan, zitten of liggen en ook nog lachen of mooi kijken.
    Ik begrijp dat Loes zelf de regie in handen nam en aangaf wanneer zij er klaar voor was. Zo hoort het ook!
    Mooie serie Klaproos, dat zal Loezepoes met me eens zijn...hoop ik.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. verderop staat de reactie van het baasje jan:-)
      phewww, ja het is goed uitgepakt:-)

      Verwijderen
  4. Wat de hek Klapper, Dat is niet wan of a kind, maar wat een mooierd. En je hebt haar geweldig op de foto gezet.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Dien,
    Loezepoes loopt bijna naast haar pootjes van trots en zo ook het kattenvrouwke.
    Om je allerliefste meisje zo te zien schitteren op de ket-wok, een brok in mijn keel!
    Ze heeft het met poezegenoegen gedaan en wat ons betreft zijn dit de mooiste poesieplaatjes aller tijden!
    Dank je wel, je bent een geweldige fotograaf! We hebben ervan genoten.
    Loezepoes is nu niet meer alleen een ster in mijn hart, ze is de ster van de ket-wok!

    Dank je wel, Loezepoes en het kattenvrouwke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) * glunder*

      dat lees ik nou zo graag hé:-)
      ga ik voor Floris "extra" mijn best doen :-)

      met alle soorten van genoegen gedaan :-)
      xxx

      Verwijderen
  6. Ik heb dan meer met honden, maar deze poes mag er zeker ook zijn! Liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauiw jaui mijauw ! Wat een knap model ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loezepoes is dan ook echt wel een fotomodelletje..!
    Fijne dag en op naar een stralend weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig lieve poes is dit. Wat heb je aandoenlijk foto's gemaakt. Zo lief. De ene foto met spiegel staat verschillende foto's omheen. Prachtig speigel is dit.
    Echte fotomodelletje is het geworden.
    Fijne vrijdag.
    Gr. Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hé F&J dat zijn andere katjes van het kattenvrouwke
      die er helaas niet meer zijn.

      Verwijderen
    2. Het moest spiegel zijn. Pfff... Toch blijft het herinnering andere katjes voor kattenvrouwke. Heel mooi!

      Verwijderen
  10. Goede morgen Roos, wat een mooie reeks van Loezepoes, ach ja kattenkopjes zijn
    alleen met veel geduld op de foto te krijgen. Meestal draaien ze je zo hun staart toe
    en wandelen koninklijk weg van dat rare mens met dat geflieps en geklik. Of ze zijn
    zo nieuwsgierig dat ze aan de camera komen ruiken :)
    Fijne vrijdag gewenst , de zon schijnt weer volop, maak er goed gebruik van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat ga ik zeker doen haba,
      het zou zonde zijn om binnen te zitten hé:-)

      jij ook genieten hoor:-)

      Verwijderen
  11. Waw, wat een mooie fotoshoot... en iedereen weer dik tevreden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier gaat je hart toch van smelten? Wat een schitterende poezenportretten Klappertje, heerlijk om zien maar misschien nog heerlijker om te strelen: dit katje heeft beslist een hoge aaibaarheidsfactor! En staat daar nu het feetje bij die heel misschien een speciaal log over NY zal maken? Of is het één van de andere sprookjesmensen die jij kent?
    Fijne zonnige dag lieverd, geniet er van in goed gezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      wie weet Gerda, ik heb haar het voorstel gedaan, nu moet ze het nog zelf gaan doen ook, maar ik zal haar wel helpen daarmee:-)

      geniet jij ook van deze heerlijke aardbol:-)
      xxx

      Verwijderen
  13. Prachtige foto,s, maar wat wil je ook met zo,nmodel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig om dit op je blog te zien.
    En wat zal die kleine Loes trots zijn. . . en haar lieve baasje nog meer. .
    Lief gedaan van je en prachtig mooi gelukt.
    Liefs Mmeke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey:-)
      da's inderdaad zo :-) heb je het gelezen :-)
      nu jouw blogje over NY nog :-)

      xxx

      Verwijderen
  15. Wij hebben ook een poes gehad die Loes heette. Ze was bij ons 'gedumpt' in de vakantietijd. Ze is zeker een jaar of 12 bij ons geweest. Op dit ogenblik zitten er die van de zes huiskatten mee te computeren. Banjer, Kitty en Mauwritz. Ze brengen bij ons de gezelligheid in huis. Wij hebben geen kinderen...... Wij hebben katten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk boerinneke:-)

      wat ik minder leuk vind is je weblog bezoeken, mijn pc slaat vast al sik dat doe,
      het spijt me,
      ik zal hier dan reageren op jou:-)

      Verwijderen
  16. Wat een enorm leuke poes om te zien :D
    Nu ben ik toch helemaal weg van katten zoals je weet. Ja van honden ook :P
    JE hebt puik werk geleverd in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Dat heb je prachtig gedaan klaproosje.
    Wat een lieverd is Loes en je hebt er een hele mooie serie van gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke serie van knappe Loes!
    je ziet dat je heel wat ervaring hebt met beestjes op foto zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow.. wat een mooie fotoshoot..

    leuke titel heb je er bij gedacht Roos..

    geniet van de zon,..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige serie van Loezepoes, ze beleeft er duidelijk plezier aan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou daar kan Doutze wel inpakken, wat een smoeltje wat een figuurtje. Haha. Wat heb je dat toch weer prachtig weten te fotograferen. Ik geniet elke dag weer van je foto's/
    En was Wissant niet 15 km verderop? Ik ga t echt uitzoeken hoor want t leek wel heeeel ver weg. dikke knuffel en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik dacht het wel :-)
      maar ik kan me ook vergissen hoor:-)
      fijn dat je zo geniet:-)
      ben ik blij mee , gooi je pillen maar weg :-)

      Verwijderen
  22. Waarom ben 'k niet verbaasd ?? Bedoel van die prachtige "poezenreeks" Mooi die met het "baasje " Super Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dierenliefde is prachtig, maar de liefde van een dier ....... begin dat maar te beschrijven .....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig dier en heel mooie foto's Dien
    Fijn Weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een eer om z,on mooie lieve poes te mogen fotograferen en wat een show gaf ze weg. geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt een schoonheid, die Loezepoes.
    Aai woed bie verrie onnord toe walk in jor ketwak :D
    Amaai, Dien, je zal maar door jou vereeuwigd mogen worden. Een mooier compliment is er niet!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) wat let je, :-) ik zou zeggen .... kom maar op:-)

      weer een uitdaging:-)
      dank je wel voor jouw prachtige compliment kakeltje,
      joe meek mie heppie:-)

      xxx

      Verwijderen
  27. Loes is echt een snoezepoes! Een plaatje!
    En met karakter, dat maakt het nog leuker.
    Onze Pip is ook zo'n apekop. We gieren het vaak uit om alles wat ze doet;-)
    Topfoto's Dien, in huis fotograferen is toch best moeilijk vind ik.
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ja Petra, dat is het,
      zonder flits gaat het haast niet, maar flits is zó akelig, hé,
      ik heb veel foto's niet kunnen gebruiken,

      :-) poezen zijn eigensoortige dieren, heerlijk,
      ze doen wat hun past het zijn geen meelopers hé:-)

      dank je wel Petra,
      xxx

      Verwijderen
  28. Vooruitlopend op het aankomende warme weer, ben ik al gesmolten! Wat een fantastische shoot van het poezen madameke. Ik lig in een deuk om die 'lachfoto' van der.
    Heerlijke foto's Klapperdeklappertje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze photoshoot is prachtig gewoorden dus de volgende keer niet slikken en volmondig doe ik zeggen.

    ot. reacties Jan en Ank: jan weidewants Ank:Adelphocoris_lineolatus.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Soooo heeeee................... jij bent dus ook van alle markten thuis!
    Deze fotoshoot van loezepoes is werkelijk fenomenaal!
    Je straalt kennelijk ook vele rust uit want de pozes die loezepoes aanneemt is
    niet alleen zeer proffesioneel maar ook gewoon natuurlijk :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach wat een schoonheid! En mooi in beeld gebracht, ook de aanzet tot de fotoshoot. Ja je moet soms geduld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥