One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












31-03-2015

01.04 Ich liebe dich








*KLIK*
Reinhard Mey Ich liebe Dich 1993
Openen in nieuw venster en klein maken




Ich liebe Dich
Ich brauche Dich
Ich vertraue auf Dich
Ich bau auf Dich
Wollte nicht leben ohne Dich
Ich liebe Dich


Manchmal sehe ich uns beide in Gedanken
Auf einem menschenleeren Bahnsteig stehen
Zwischen uns unsichtbares Schranken
Und einer bleibt, einer muss gehen
Lautsprecherstimmen und Türen schlagen
Und winken aus dem anfahrenden Zug
Ich will's immer und immer wieder sagen
Und sag es Dir doch nie genug:

Ich liebe Dich
Ich brauche Dich
Ich vertrau auf Dich
Ich bau auf Dich
Wollte nicht leben ohne Dich
Ich liebe Dich


Reinhard Mey


Mooi hé :-)

ik hou niet van de uitspraak van Duitse taal...
Maar er zijn een paar zangers van wie ik het wel hebben kan :-)
en een ervan is Reinhard Mey,
Dag webbies,
1 april....
op elke hoek ligt een grapje,
raap je het op?

xxx







24 opmerkingen:

  1. Altijd ben je de leukste thuis Dientje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoekje.. Shirel heeft vandaag al even geoefend met 1 april. Je moet tenminste goed voorbereid aan die dag beginnen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik ben benieuwd wat ze voor je in petto heeft Mario :-)

      Verwijderen
  3. C'est le ton qui fait la chanson oftewel Der Ton macht die Musik....en dan klinkt het aanvaardbaar.
    Ik denk, Klaproos, dat die Ton ten tijde van de foto met VW's anders klonk....en daar houd ik ook niet van.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ja Jan, kan ik me voorstellen, dat is voor mijn tijd, maar ik hoor mijn moeder er nóg over praten ...

      Verwijderen
  4. Een prachtig lied mooi gezongen.
    Wat betreft 1 april: meestal trap ik in alle grappen. Goed toch? Dan hebben de bedenkers lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. juist, 1 april vandaag.
    Niet de dag van liefde :-)
    Mooi die auto's in de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, vandaag weer naar kleindochter toe,
    Die is nog te klein om grappen te maken. Dat komt nog wel
    als ze wat ouder is. Leuke foto, wat de Duitse taal betreft,
    daar heb ik ook een hekel aan,ik vind die te hard en hij danst
    te weinig, Dat doen Frans en Italiaans wel.
    Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig Haba, veel plezier hé,
      maak er een fijne dag van samen

      Verwijderen
  7. Hoewel door het verleden met wat Duitsland ons toen heeft aangedaan nog akelig dichtbij ligt blijf ik de taal van Goethe mooie vinden,en dat is in de bovenstaande tekst niet anders! Je hebt er weer een mooi log van gemaakt lieve Klapper en voor vandaag:

    kluis alle deuren toe
    rolluik de vensters
    rol dekens rond me
    laat gordijnen het licht betasten
    ik kruip weg en zwijg
    cocoon mijn bunkers
    want ik ben bang voor vissen
    op 1 april
    © Yellow

    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met de 1 april grapjes, ze te doen/maken en te ondergaan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waar is de tijd! k dacht toch dat het langer geleden was dan 1993
    haha ja 1 april, ik ben te goedgelovig, k moet mezelf steeds inprenten welke datum het is
    maar de eerste grap van vandaag, die van 'deinzeonline' had ik toch snel door, hij was wel heeeeel goed: een stoeltjeslift als nieuwe toeristische trekpleister om de leie over te steken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben gek op de Duitse taal. Ik wil zelfs professionele Duitse les gaan volgen maar ja... of ik het dan nog vloeiend leer is maar de vraag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moet het maar zien hè, eerst de auto's en dan de boom! Wie ziet er overal hartjes, juist Klapperdeklappertje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In een verleden draaide toen mijn buurvrouw deze muziek van Reinhard Mey,.....grijs.......
    dus ik kon mee genieten......................
    1 April grap moet wel heel leuk zijn wil ik er in trappen..........
    fijne dag,Dien.....................................

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heee Klapperdiodiaatje...

    "Je veter is los!"


    hahaha.....

    Ik ga het liedje van Reinhardt later opzoeken.
    Heb jammergenoeg even geen tijd.
    Het lijkt me mooi. De tekst is in ieder geval prachtig...

    Heb nog een mooie zangeres voor je in de aanbieding met prachtig gezongen duits: Erika Pluhar.
    Was de lievelingszangeres van mijn zus Klara. Zoek maar eens op: "Frau, lauf weg"...
    Zo'n goeie tekst en mooie stem.....i!!

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn dochter is de beste grap :-) Met en om haar lach ik iedere dag.
    Wat een kanjer van een foto weer, Dien <3
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "Du bist alles ..." is er ook zo één die je heerlijk mee kunt blèren ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die heeft het goed te pakken...

    en dat in zijn beste Duits..

    wie zou mij nu beetgenomen hebben, vraag ik me af

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik heb eigenlijk nog maar weinig grapjes gehoord van gisteren, het lijkt wel aan het uitsterven... jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mossige hartjes , heel origineel en verrassend mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥