One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-03-2015

05.03. Jouw naam in een boom








*KLIK*
Adele - Someone Like You
Openen in nieuw venster en klein maken












Mooi hé,
Dat las ik en dacht,
hmm tja, nóg zo'n hopeloze romanticus,
die zal de deksel ook nog weleens flink op z'n toeter krijgen




Maar ehh..
even zo goed, kan die meer geluk hebben,
en waarom ook niet,




De liefde
hoeft niet voor iedereen waardeloos te zijn afgelopen toch:-)
er zijn nét zo veel gelukkige
als ongelukkige mensen
zeg ik dan maar tegen mezelf..

willen de héél erg gelukkige mensen
hier dan hun statement doen vandaag alsjeblieft
om ons ongelukkigen
een hart onder de riem te steken:-)

xxx



39 opmerkingen:

  1. When you feel lonely,
    take two cups of coffee,
    put them on the table
    ande look at the moon.
    I can see the same moon.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van tevoren ga je ervan uit dat het eeuwige voorwaardelijke liefde is. Als je daar niet vanuit gaat dan hoef je er ook niet aan te beginnen. Dan kerf je inderdaad die naam in iedere boom. Maar dan neem het leven haar loop en dan blijkt dat vele bomen met die naam worden omgehakt.
    Alle gelukkigen zijn ook wel eens ongelukkig.
    Alle ongelukkigen zijn ook wel een gelukkig.
    Hierbij steek ik jou een hart onder de riem, lieve Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jetske,
      da's een lief hartje, zo ken ik je :-)

      xxx

      Verwijderen
  3. en zelfs zonder die ene grote liefde kan je gelukkig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het allerbelangrijkste is dat je gelukkig met jezelf bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geluk bestaat niet alleen uit liefde, maar uit zoveel meer.
    Liefde laat zich niet dwingen, en wacht de tijd af om te komen.
    Net als de nieuwe blaadjes aan de bomen, de bloemen in het veld.
    Geluk met jezelf is het allerbelangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carpe Diem ;-) Misschien 'afgezaagd' maar wel waar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij hebt in elk geval veel liefde van je viervoetige vrienden!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kerf 'Dien' in iedere boom in je hart..............;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos, geluk kan uit veel dingen bestaan
    Het is niet alleen geluk samen in de liefde. Want ook dat
    gaat eens voorbij. Ik ben alleen nu maar niet meer ongelukkig.
    Al ben ik nog wel verdrietig zo nu en dan. Ik zoek geluk nu
    in andere dingen want het leven is mooi en dat moet je blijven zien.
    Beter te hebben liefgehad en verloren, dan nooit te hebben liefgehad.
    Ik weet niet meer van wie dat citaat is, maar het klopt wel.
    Fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja lieve haba, ik herken de tekst,
      weet even niet van wie,
      rowen heze:-)
      xxx

      Verwijderen
  10. Goh lieve Klapper, ik vrees dat iedereen niet onverdeeld gelukkig is, er scheelt wel altijd wat... Is het niet met de liefde, dan wel met andere problemen. Mààr we moeten elkaar daar in steunen dus ik steek heel graag een riem onder je hart of een hart onder je riem al naar gelang je het bekijkt.
    Het gezegde luidt oorspronkelijk iemand een (of het) hart onder de riem (of de gordel) steken (of binden). In deze uitdrukking moet hart worden opgevat in de overdrachtelijke betekenis 'zetel van de moed', net als in de uitdrukkingen en zegswijzen een hart in 't lijf hebben, een groot hart hebben ('moedig zijn'), het hart hebben ('iets durven of wagen'), het hart zonk hem in de schoenen ('hij verloor alle moed').
    En dat laatste lieverd mag je nooit ofte nimmer doen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor gerda, dat staat met zulke kleine lettertjes in mijn balboekje geschreven dat ik het niet kan lezen :-)
      xxx

      Verwijderen
  11. Vandaag doe ik aan; blogbewustzijn. ;-) En wat dat laatste betreft, ik behoor tot de zeer gelukkigen, als wel tot de zeer ongelukkigen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liefde is als een medaile.. het heeft twee kanten.
    Liefde is niet blijvend, het komt en gaat, de vraag is enkel hoe lang blijft het......met een beetje mazzel bijna een leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Klappert,

    ik weet het even niet... wat kan ik tegen je zeggen, als je je schaart onder de "ongelukkigen".
    Ik zou zeggen: wegwezen daar!
    Daar hoor je helemaal niet bij, toch!!

    En eerlijk gezegd: wat een belasting als iemand een heel bos in d'r lijf zet en je initialen in elke boom kerft.
    Ik zou echt gillend gek worden.
    Net als dat lied: "I can't live is living is without you..." of "Without you, I'm nothing.." of "You're nobody till somebody cares"
    Daar moeten we helemaal niet naar toe! Dat zijn allemaal valkuilen!

    We moeten, ja echt, dat is een plicht! van onszelf houden. Dat eerst en vooral.
    En dan een hele tijd later...
    Dan pas komt (misschien) die ander.

    Nou schatje... ga d'r maar eens aan staan.

    Maar wél met een dikke pakkerd van mij natuurlijk!
    X, Marlou
    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp je louleboule :-), nee ik schaar me niet permanent onder de ongelukkigen hoor:-)
      god zij dank niet,
      en na gisteren toen ik zóveel bekende dingen hoorde, is mijn twijfel grotendeels weggenomen... ik heb niet gefaald..
      en dat voelt goed, ik ben een gelukkig mens, met de vrienden en de diertjes om me heen,
      en een partner moet een aanvulling zijn, geen invulling, weet je wel :-)
      vrijheid blijheid,
      maar toen ik dat gedichtje las, herkende ik mezelf er even in... té veel houden van, kan ook verkeerd uitpakken hé...
      dag loutje,

      "ich liebe dich" :-)))))
      bis bald.
      xxx

      Verwijderen
  14. Gelukkig zijn wil iedereen,als ik hier kom lezen lees ik zo veel dingen
    lief voor mensen en dieren en oog voor de natuur alles zien en met ons delen
    en ook jou stille hoop gaat misschien wel in vervulling.
    Je bent een schat met een gouden hart en laat dat even gezegd zijn.
    Dien ik wens je een fijne zonnige dag.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel christiene, je hart is aangekomen:-)
      het was een méér dan zalige dag, met een fijne afloop,
      ik heb me er een wijntje op ingeschonken :-)
      xxx

      Verwijderen
  15. Liefde is een bitch. Nee een BITCH
    Ik denk dat iedereen in z'n leven wel ervaart om ongelukkig te zijn.
    En geluk, geluk zit in kleine dingen.
    Zoals dat ik je hier virtueel een steuntje in de rug kom geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel john,
      twee van die sterke armen:-)
      dat ehhhh, moet wel goedkomen toch :-)

      Verwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Liefde is een arm om je heen als je het even niet meer ziet zitten, een paar lieve woorden een kaartje in de bus etc.
    Een ontmoeting zomaar onverwachts als je op pad bent.
    Klaproosje ik geef jou nu dus een paar lieve woorden.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel patricia, ze zijn aangekomen,
      en ook voor hen die ze nodig hebben hoop ik,
      xxx

      Verwijderen
  17. Weet je lieverd,
    geluk bestaat niet alleen uit het met het hebben van een relatie met iemand maar ook
    uit de dingen die je wel hebt. Je lieverds van 4-voeters bv, maar ook uit ene mooie wandeling.
    Natuurlijk zijn deze dingen nog mooier al je dat met een partner kan beleven maar zolang
    die er nog niet is geniet je van de heerlijke dingen om je heen en..... in jezelf xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zit wel snor lieve helma,
      er zijn nog wat losse eindjes weg te werken, en dan gaan we helemaal opnieuw erin hangen:-)
      xxx

      Verwijderen
  18. Op het pad van de ongelukkigen komen we elkaar altijd wel ergens tegen, gelukkig maar, dan zijn we niet alleen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op zich is dat wel weer een gezellige ontmoeting denk ik jan :-)

      Verwijderen
  19. geluk moet men niet gaan zoeken, je moet er wel open voor staan Dien..

    en ook voor degenen zonder een "grote" liefde ,geldt dit

    fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ja willy, dat geluk vind ik elke dag in de kleinste dingen :-)

      Verwijderen
  20. De liefde zit in jou...kijk eens wat voor mooie foto`s en gevoelige tekst jij kan produceren.
    Toppertje ben je, net als de toppen van deze berk(en)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor het compliment marjolein, juist vandaag kreeg ik te horen dat ik moet leren te ontvangen,:-)
      ik zeg DANK JE WEL ;-)

      Verwijderen
  21. Voor ieder is er wel iets !! den 'k Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's zeker willy,
      bedankt hé man voor je bezoek elke keer weer,
      BIG hug

      Verwijderen
  22. Je bent en blijft een TOPPER, Dien en daar kan niemand iets aan veranderen. Niemand!
    Soms krijg je van de liefde op je kop en soms zit het je levenslang mee.
    Elke dag als mijn Lief thuis komt van zijn werk ben ik weer blij.
    Wat ik geleerd heb van een "oude" relatie: je kunt beter gelukkig alleen zijn dan ongelukkig met zijn tweeen <3 <3 <3
    Liefs en een knuffel onder je hart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ha, een lieke van Adele.
    De natuur is toch mooi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Er zal altijd een zon, en bloemen bloeien overal ;-)
    Dit vrolijk liedje zing ik hier voor je , hoor je het begeleidend getokkel op mijn gitaar ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige foto's heb je gemaakt van lucht en bomen, schitterende serie Dien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥