One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-03-2015

24.03. Ik mis je








*KLIK*
Celine Dion - Fly
Openen in nieuw venster en klein maken




Je leeft nu in de voorbije toekomst.

Je zult er altijd nog zijn.
Je bent voor mij nooit
al lang geleden.
Je hoort er nog altijd bij.

Je bent in mijn onvervulde verwachtingen.
Je bent in mijn slapeloze dromen.
Je naam vervaagt niet in mijn herinneren.
Je bent present als je er niet bent.
Je bent waar je bij had kunnen zijn.
Je bent niet van voorbij, niet van gisteren.

Je bent van gisteren,
van vandaag
en morgen:
voorbije toekomst.


Marinus van de Berg


Mama. 08.08.1920 - 24.03.1994

Dag lieve moeder van me,
Vandaag gedenken we je met ons viertjes.

xxx





25 opmerkingen:

  1. Sterkte morgen met je gedachten.....
    Weer prachtig verwoord Dien. We kunnen onze moeders echt niet missen.
    Ze leven alle dagen bij ons voort.... Jammer, dat we dat niet ff tegen hun kunnen zeggen hé?
    Sta jij, voor de kijker, links van je moeder? Liefs van mij, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ach Minke je kent me toch:-)
      Nee we kunnen ze niet missen maar dat is geen vraag hé, als je ze even terug zou kunnen laten komen voor een knuffel,
      zou ze nooit meer vrij zijn...
      het is goed zo ...

      Verwijderen
  2. Wat mooi verwoord....
    Sterkte morgen en een warme omhelzing.Het blijft een enorm gemis, maar voor altijd in je hart.

    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker frederique graag gedaan,
      wij webbies helpen elkaar waar nodig :)
      ook voor jou breken er weer betere tijden aan, dat geloof ik graag
      xxx

      Verwijderen
  3. Goede morgen Roos, je moeder is veel te jong gestorven.
    Maar al was ze honderd geworden, een moeder blijf je missen.
    Ik wens je een fijne gedenkdag toe met zijn vieren, denk
    vooral aan haar fijne kanten en lach samen bij de herinnering.
    Haal verhalen van vroeger op en breng een dronk uit op
    jullie moeder.
    Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het wordt een dag met een lach en een traan vandaag,
      maar ik ben blij dat ik 'm met mijn zussen delen mag,
      we weten precies waar we het over hebben

      Verwijderen
  4. Sterkte lieve Klapper om deze moeilijke dag samen met je al even lieve familie wat door te komen... Hopelijk zullen de mooie herinneringen die jullie van haar op zullen halen het leed wat minder pijnlijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja gerda, dank je wel , we gaan haar in liefde herdenken en anekdotes vertellen:-)
      komt goed.

      Verwijderen
  5. Je moeder blijft áltijd je moeder. En dat voelt ze, Dienelidino <3
    Vandaag is de geboortedag van mijn oma. De liefste oma die ooit heeft geleefd...
    Sterkte Dien en een knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé kakeltje dat denk ik ook :-)
      even een hand uit de hemel. een aai over je bol, een schouderklopje... en een dikke knuffel,
      ze had het allemaal... :-)ze was gek op de kids, een echte moederkloek.
      jouw oma vast ook:-)

      dag kakeltje
      dikke knuffel.
      xxx

      Verwijderen
  6. Moeder blijft je altijd in je hart. Ik wens een fijne gedenkdag.
    En vooral heel sterkte dien. Knuffel voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogguh Dien,
    Wat een super leuke foto van jullie 5jes.
    Mooi om vandaag met zijn vieren te zijn.
    Ik denk even met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dank je wel john, 100 jaar geleden hé:-) en wat ouder gemaakt,
      lijkt het nog zo :-)
      alleen mam is er niet meer....
      dag john, dank je wel
      xxx

      Verwijderen
  8. Ach lieve schat,

    ik heb gewoon tranen in de ogen en een brok in mijn keel van die lieve blog...
    Fijn, dat de zussen vandaag bij elkaar komen.
    Dat wordt een lach en een traan...

    Dagdag...
    Goed dat jullie dit doen...

    Geef ze allemaal een knuf van mij en ook eentje voor jou!
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey loutje,
      niet doen.... daar kan ik niet tegen :-)
      het was een fijne dag,
      ik heb lekker gekookt voor de meissies, en we hebben een fijne dag gehad,
      xxx

      Verwijderen
  9. mama's zijn onmogelijk te vergeten
    ze blijft jullie volgen
    en zal goedkeurend glimlachen als ze de zussen vandaag (of eender welke dag) bijeen ziet
    mooie foto en aangrijpende tekst
    dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel an, toen waren we nog maar snotterkes:-)
      30 jaar geleden :-) wisten we toen veel.... pffff

      Verwijderen
  10. Ik hoop dat er gisteren een vlindertje op jullie schouder heeft gezeten Roosje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een dag om te gedenken Dien...

    goed dat je dit doet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dikke knuffel lieve Klaproos <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Klapper.
    Je mag aan haar denken. Altijd.

    Love As alwyas
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De dag is alweer voorbij Klaproos, maar ik vind het een mooi blog.
    Het zijn dagen die duidelijker laten weten, dat zij waar je van hield er echt niet meer zijn,
    de andere dagen zijn ze niet weg, ze zijn er gewoon nog.....op 'n andere manier.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo gaat dat in het leven hé... elk gaat naar die andere wereld als het zijn of haar tijd is.
    en de overblijvers, die moeten gaan verder met een gemis... zo zal het altijd blijven zijn
    groetjes van Dirk

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥