One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-03-2015

25.03 Jij bent het voor mij








*KLIK*
Frank Boeijen jij bent het voor mij
Openen in nieuw venster en klein maken




Jij bent het voor mij,




"absoluut"
geen mens te zien hier....




Jawel...
daar hoef ik niet eens over na te denken.




de peel.
Jij bent het voor mij




hasta la pasta




kat in het bakkie




In de nevel op stap




met m'n jongens




mooi hé.




het lucifer mos.




spinnenwebben,
die stilletjes hangen met de mooiste pareltjes




grassprieten met dauwdruppels




ik kijk steeds mijn ogen uit,




en vraag me wel eens af,
waarom....




lopen hier geen kunstenaars rond,
om inspiratie op te doen




overal waar je kijkt,
verwondering




en dan heb ik het niet eens over de paardjes aldaar
die me niet willen zien: -)




fotogenieke paardjes
sommige oogjes zie je niet eens




en andere heel goed.




ik ben gek op dit soort plaatjes




als ik voorbij kom, staan ze op:-)
hoeft niet hoor,
blijf maar liggen...




als wij het mooie gezien hebben vertrekken we weer,
zo zachtjes als we gekomen zijn.
dag webbies,
heb het goed,

xxx


xxx




44 opmerkingen:

  1. Hahahaha, klapper, jij bent een mooie. Je ziet het niet eens. Jij bent de kunstenaar die daar rondloopt.
    De rest zie je daar dan weer wel goed.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      ehhhm.... jawel Mario, ik zie het wel.. voor mij is dit gesneden koek waar ik als ik wil élke dag van mag genieten:-) en dat ook gráág doe :-)
      Dank je wel Mario.
      xxx

      Verwijderen
  2. Super, dat is wat ik kan zeggen, Klaproos, verder ben ik sprakeloos en ga op in de stilte van de Peel.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik dacht :-) :-) als jan komt kijken die ziet vast de stofjes op mijn lens:-)


      in stilte met je verderloop :-)

      Verwijderen
  3. Al is het nog zo mistig jij komt met de mooiste plaatjes
    en dat is een kunst op zich.......
    en de jongens waren ook weer blij lekker uit...
    mooi jou wandeling...... Dien!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Christiene,
      Misschien loop je een keertje met ons mee?
      je bent welkom.

      xxx

      Verwijderen
  4. Als het ochtendmist is is het goed, als het de hele dag zo blijft hangen, ach ja, dat moet dan maar voor een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaaaa, René, het mag gerust vaker zo zijn :-) het is er altijd zó mooi

      Verwijderen
  5. Een fantastische landstreek. Zeker gezien door jouw ogen en camera. Er zijn niet velen die zo kunnen betoveren met mooie plaatjes uit de plek die het helemaal voor jou is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och Hanny, dat durf ik niet te zeggen hoor, maar wel dat ik weet dat jij en Jan er héél graag eens heen gaan... jullie zijn nog steeds welkom:-)

      Verwijderen
  6. Jij had weer een heerlijk dagje in de mooie natuur...!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. altijd Marjolijn, als ik in de natuur ben, ben ik gelukkig :-)

      Verwijderen
  7. Goede morgen Roos, je hebt prachtige foto's gemaakt.
    Mario heeft gelijk, jij bent de kunstenaar die daar loopt.
    Een fijne wandeling met de jongens, bedankt dat we mee
    mochten genieten. Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Haba, graag gedaan dat weet je,
      hier is het nat buiten...
      lekker is anders....

      Verwijderen
  8. Gelukkig maar dat het daar niet vol van kunstenaars zit die er inspiratie komen opdoen lieve Klapper, zo heb jij het rijk alleen lieve Klapper en kan er de wondermooiste foto's maken! Bedankt om al dat fraais met ons te delen en maak van de woensdag een even mooie dag als je toen had!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) komt in orde Gerda,
      feest in de peel :-) als wij er zijn:-)

      Verwijderen
  9. Net als ik denk…. mooier kan niet, kom jij toch weer met plaatjes aan waar ik stil van word. Nog mooier, die spinnenwebben met pareltjes van dauw. Voor mij is de wereld dicht, met mist. Jij bewijst het tegendeel. Dank Dien voor deze mooie foto's.
    x Grady

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ach Grady, is het nou niet geweldig, dat we allemaal verschillende mensen zijn, en allemaal zo onze eigen kijk op dingen hebben:-)
      en elkaar hier of daar tegemoet komen....
      Graag gedaan hé, en als je komt dan breng ik je er weer heen met lolita:-)

      xxx

      Verwijderen
  10. Mogge klappernootje,

    haha... ik lees ook altijd even de reactie van ons Mario.
    Die heeft het dit keer ook zo raak!!

    Jij bent de kunstenaar!!
    Als je dat maar weet...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Loutje, ja ja , Dank je wel zegt de peut dan :-) dank je wel Loutje, dank je wel :-)
      als jij komt breng je camera maar mee, dan zie ik het eens door jouw ogen :-)

      xxx

      Verwijderen
  11. Ja, de mist.. De Peel.. Ik snap wel wat je zegt. Ik heb dat hier. De polders hierachter. De inlagen..
    Zo mooi, en ik ken elk plekje.
    Mooi, en mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp je John,
      mooi en zo heerlijk intiem met de wereld:-)
      ik hou er wel van achter elke boom en struik een nieuw beeld :-)

      Verwijderen
  12. Ja Dien, dit is nou een mooi blogje. Hier kan ik van genieten, wat een prachtig gebied hebben we toch binnen handbereik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zoooo dat ziet er weer uit als een paradijsje, met mist en al
    je foto's bewijzen het dat dit een wondermooie plaats is
    en ja vreemd dat daar niet meer bewonderaars rond lopen, ze weten niet wat ze missen
    leuke paarden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit zijn toch wel de mooiste momenten zo helemaal opgaan in de natuur.en je alleen maar verwonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De mist legt weer een heerlijk sfeertje over de Peel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is de Peel toch mooi in al zijn `verschillende gedaanten`
    Héél mooi mystiek sfeertje heb je hier vastgelegd en er liep echt wel een kunstenares rond.....haar voornaam begint met een D :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me je geluk indenken, daar ben je vrij en blij met je jongens en paartjes.
    Alles subtiel gevangen met de fotolens. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Mooi die mist en de druppels.
    Maar dat schattige witte paardje is zo snoezig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Awel, wat bloeit daar voor schoons tussen die konijnenkeutels? Dacht ik toen, ik de foto met rode stipjes zag.
    Gelukkig schreef je het eronder: het lucifer mos. Ik heb meteen ff gegoogeld. Weer wat geleerd :-))
    Oogstrelende plaatjes van de paardjes, Dien. Aai laf it!
    En zo mooi hoe je de sfeer van de Peel vangt in je foto's. Slechte foto's zouden ook geen reclame voor het natuurgebied zijn :-)
    Wis laf from Kakelino <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige mistfoto's van dit natuurgebied Roos..

    zat daar geen prins op dat witte paard ?

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is in stilte genieten he Klappertje ! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och Dien wat heb je mooie foto's gemaakt. Ik ben gek op paarden. Ik vind veulen zo schattig om te zien. Mooie vacht heeft deze veulen.
    Je heb heerlijk genoten. Mooie tekst heb je erbij geschreven.
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mist geeft alles een mysterieuze aanblik

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Genoeg moois om even flink op los te gaan 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow dat was een prachtige ochtendwandeling, de natuur laat ons zoveel wondermooie dingen zien.
    Schitterende foto's!!!
    Fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Als je je zegeningen telt Klapper, dan deze niet vergeten.... en wees blij dat daar de rust nog is zonder al die idiote mensen die de rust zoeken en daarmee de rust verdrijven ........

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als je je zegeningen telt vergeet deze niet !!! en wees blij dat je nog een plekje hebt gevonden waar al die idiote mensen afwezig zijn die op de rust zoekend de rust verstoren en verdrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat moet je je dan toch rijk voelen als je daar loopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥