One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-03-2015

20.03. Awake my soul








*KLIK*
Mumford and Sons-Awake My Soul
Openen in nieuw venster en klein maken




Mayawijsheid

Vandaag is de laatste grote schoonmaak
voor de zonsverduistering van vandaag op Witte Wereldoverbrugger toon 12.
Vandaag is het Rode Slang toon 11:
Geef al het gif dat nog in je lichaam zit opgeslagen vrij.
Het is oud, het dient je niet meer,
hecht er niet aan,
het is echt de hoogste tijd dat je het loslaat.


De maan schuift voor de zon
en verbreekt de verbinding met alle oude patriarchale patronen,
zodat we alle ruimte krijgen om opnieuw geboren te worden,
los van alles wat ons jaren, eeuwen,
levenslang heeft gebonden.
Vandaag is de dag dat we geboorte geven aan een nieuw Zelf.
Zo creëren we met elkaar de nieuwe wereld
waarnaar we zo lang hebben uitgekeken.


Ik ben het begin en het einde
Ik leg de verbinding op de grens tussen twee werelden
Zo krijg ik overzicht en inzicht en vind ik nieuw evenwicht
Ik laat me leiden door zelfreflectie en helder (in)zicht


Mooi hé.
het spreekt me erg aan,
en ik heb een prachtig kunstwerk op het WWW gevonden
om mijn gevoel te vertolken,
't is mooi geweest,
we gaan er weer eens "lekker"inhangen, in het leven...

weg met het oude,
vooruit met het nieuwe.

* mouwen oprol*
* in handen spuug *

Haai faaif : -)

xxx







36 opmerkingen:

  1. Auw.. Klapper, de volgende keer Haai je maar met Yaron, die Faaift ook altijd zo hard.
    Morgen een nieuwe dag met nieuwe mogelijkheden. Je moet er van genieten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. keigoeie groep!
    Zonder de banjo's klinken ze ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie afbeelding in de boomschors, de zonsverduistering zal ook weer indrukwekkend zijn.
    Men verwacht dat je het kunt zien.
    dieren zijn gevoelig voor een zonsverduistering, ze zoeken bewust een rustige plek op. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwe maan èn zonsverduistering....er komt nieuwe energie binnen, las ik vandaag, dus die klopt zeker Dien! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo Dien, that's the spirit!
    Morgenochtend rond half 11, hup de tuin in en laat je alles van je af glijden .....
    Prachtig kunstwerk trouwens.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi...!
    Geniet van de zonsverduistering als het zichtbaar is en de mist opgetrokken.
    Op naar een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogguh Roos, haai faaif goed zo meis zet um op.
    Ik ben zelf even niet op het www dus je zult me even
    missen. Geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een knappe bewerking lieve Klapper, hier kan je blijven naar kijken en er steeds weer iets anders in ontdekken!
    Hopelijk kan jij straks ook naar de eclips kijken en is er geen blijvende mist zoals hier het geval is. Maak je er dan een mooie reportage van?
    Je hebt hier een mooi, opbeurende log geplaatst, hopelijk zal jij inderdaad van de dag kunnen genieten en van morgen en van overmorgen... ga zo maar door!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Wat een opwekkende tekst. Geeft me een stoot energie. Dank je wel daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Maya's wisten het wel. Gif in je lichaam zorgt voor vele mankementen dus beter dit er uit te gooien.
    Inderdaad mooi :D Zeker vandaag. Het is lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig geschreven Dien. Je foto is heel apart om te zien. Bij ons is bewolking. Zonsverduistering is heel bijzonder om te zien.
    Fijn weekend Dien. Geniet maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit prachtig gezegd en ga het zo nog eens extra lezen en dan kan ik `het` misschien....loslaten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het zou ieder z'n wijsheid moeten zijn
    je hebt daar een prachtig werk gevonden ook
    ga jij maar lekker hangen nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Mooie wijsheid.
    Mooie afbeelding.

    Groettie van Patricia.,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haai Faaif kurlie!

    Ik ben helemaal geïnspireerd door jouw SPIRIT!

    Houwen zo!!

    Probeer naar Mumford &son te luisteren, maar ineens geen geluid op mn computer. Brrrr!
    Zal zo de i-Pad even proberen...

    Heb het goed dit weekein de, dag indiaantje...
    Liefs, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier verduisterde de wolken de zon, helaas pindakaas! Ik zou zeggen, hup Klapperdeklappertje opruimen meid!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kunstwerk met mooie wijsheid Klaproos.
    Geniet van alles wat op je pad komt.
    Fijn weekend
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haai faaif Roos

    en wat een prachtige prent

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zet je parasolletje maar vast buiten Roosje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. niet alle oude dingen zomaar weggooien hé Dientje
    Er zit ook veel goeds tussen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een formidabele foto. Ik vind het ongelofelijk mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe je hout of de schors ook bekijkt er blijft leven in zitten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En het is ook nog nieuwe maan! De foto vind ik heel mooi, maar de tekst nog mooier.
    Zulke oude wijsheid. Wat weten wij dan eigenlijk maar weinig met onze techniek...
    Kom, dan gaan we naar Paaseiland en daarna naar Stonehenge :-))
    Yea, laten we morgen overnieuw beginnen. En overmorgen. En de dag na overmorgen...
    Waardevol blog, Dien <3
    Baai baai sjerrie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhhhhhhhhhhhhhhhh dat lijkt me gaaf,\paaseiland, maar ik las wel pas ergens dat je niet mee héél dicht bij de stenen kunt komen,
      :-) zouden ze bang zijn dat ze meegenomen worden :-)
      Kakeltje, als jij beter bent, dan rijdt ik je de hele wereld over, met Ace en Damian achterin :-)
      aai pwomis joe.
      xxx

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥