One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-03-2015

29.03. Vertel het maar









*KLIK*
Miss Montreal & Paskal Jakobsen - Ik Zoek Alleen Mezelf
Openen in nieuw venster en klein maken




De komende tijd,
gaat er een beetje afwisseling komen
in grote, en kleine foto's op mijn weblog
Groot is wat je nu ziet en klein




is dit :-)


Ace let op.....




Ga je mee voetballen:-)
Yeahhhhhh,

dat doet ie graag hé..




Kijk :-)

zo zie je wel waar ik het over heb natuurlijk:-)




de eerste behoefte voor bijen en hommels,
staat in bloei, de katjes

"natuurlijk" gaan er nu meer foto's gepikt worden.....


maar pas op!! :-)
ik stuur de hond op de dief af :-)




en wie niet horen wil.......:-)


Dag webbies,
Vertel me eens wat is het mooiste om te zien voor jullie?




41 opmerkingen:

  1. Bij jou is het mooiste om te zien, vaak wat hoort bij het gevoel dat het uitstraalt.
    Beeld en tekst kan je niet bij voorbaat kiezen, zelfs als ik je niet begrijp, past het bij elkaar.
    Daar kom ik eigenlijk voor, voor Klaproos....voor het gevoel. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Jan :-) Dát is een mooie gedachte om mee te nemen naar dromenland :-). Dank je wel

      Verwijderen
  2. Ha Dien ik vind alles mooi wat jij laat zien .........
    groot of klein hondjes bijtjes en al de andere diertjes
    planten bloemen... een mooi tekst...ik geniet!!
    Wens je voor morgen een mooie dag.......
    groetjes Christiene................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Christiene wat ben je toch altijd een trouwe lieverd.

      xxx

      Verwijderen
  3. Ace... bij Ace smelt ik weg. En jouw logjes Klapper.. Je hebt me in al die jaren al zo vaak stel gekregen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. meen je het serieus Mario, jij en stil.......
      ik heb het idee, dat jij altijd een woordje klaar hebt:-)

      ik vind het een bijzonder groot compliment
      :-)
      xxx

      Verwijderen
    2. Ja echt stil... niet verder vertellen he....
      Ach... ik denk dat er weinig mensen zijn die je geloven.

      Love As always
      Di Mario

      Verwijderen
  4. als ik Ace z'n snoet zie vind ik plots alles goed, behalve dat hij Tweety te lijf gaat :-)
    waarom zouden kleine foto's meer gestolen worden?
    alles is mooi Dien, het is hier altijd een warme verpozing

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. grote foto's worden meer gepikt an, omdat de resolutie dan hoger is.....

      dank je wel voor je lieve reactie,
      xxx

      Verwijderen
  5. Jij bent de baas over jouw blog, dus doen wat jouw goed lijkt...!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh Klappertje, mij mag je niet vragen tussen al die mooie foto's van jou te kiezen want welk onderwerp jij ook behandelt, imo is alles wat je hier toont meer dan de moeite waard. Ik laat me dus drijven op jouw keuze want het is elke dag weer genieten als ik je blog open! En ik hoop dat jij ook van de hele komende zondag genieten zal...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg altijd laat ze er maar gelukkig mee worden, als ze zelf geen foto's kunnen of willen maken en die zo nodig bij iemand anders te stelen.
    mooie serie die laatste is gaaf, hopelijk helpt het om de foto dieven buiten de deur te houden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) wie weet Bram :-)
      wat doe jij als je foto's van jezelf tegenkomt op het www??

      Verwijderen
  8. Wat staat het Ace -mannetje er weer schattig op! Die hond is om op te vreten en helaas zal de dief die jou foto's jat, al lang weten dat Ace een watje is! Nee die maak je er niet bang mee. Het is niet leuk dat je foto's gepikt worden, maar het betekent wel dat iemand ze prachtig vindt. Hopelijk troost je dat een beetje!
    Maak er een mooie dag van, ondanks het barre weer! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel Marjolein, maar toch...
      even vragen is toch veel beter.... voor alle betrokken...

      Verwijderen
  9. Hahaha... wat een leuke logje heb je geschreven Ace ziet heel mooi uit. Helaas is dief. Wat zonde van knuffel beestje.
    Wat een puinhoop heeft gemaakt. Ik vind je hond de leukste.
    Fijne zondag..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot is mooi. Ik wil ook grotere foto's gaan plaatsen, maar heb ff niet veel tijd om echt wat met mijn blogdesign te doen.
    Maar groot zie je meer en da's mooier, :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een gekke vraag...dat weet jij wel wat het mooist is....zelfde als wat er bij jou rondloopt..... :-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. niet wat ik graag zie...is van belang Dien..

    doe zo voort !

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Prachtig die uitkomende katjes.
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik geniet van veel! De natuur, de levende Disney-film die we hier dagelijks hebben als de honden met elkaar spelen, mijn lief, de kinderen.... van alles eigenlijk!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is er niet mooi om te zien bij je .... ?
    Fijne zondag...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het koppie van Ace is prachtig en de katjes zijn prachtig. Volgende keer maar een gepantserde voetbal nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik zie alles graag, afwisseling is wel goed... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik snap niet goed wat je bedoelt Dien?
    Alle anderen snappen het blijkbaar wel, maar ik vind al je foto's altijd even mooi en geniet er van!!
    Troosteloos weer vandaag he? De honden zitten drijfnat uit te druipen in de gang, want eruit gaan we, weer of geen weer! (We gingen wel een kort rondje hoor haha)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik zat me af te vragen welke maat foto's het mooiste is Petra:-)
      jawel nat en koud, wij zijn naar het bos geweest, en net vóór de ergste buien thuis, maar inderdaad gaan met die banaan, lekker toch:-)
      xxx

      Verwijderen
    2. Gisteren bekeek ik ze op de tablet, daar zie je bijna geen verschil in maat, maar als ik mag kiezen dan GROOT haha.

      Verwijderen
  19. Het maakt niet uit groot of klein, je foto's zijn altijd perfect Dien!
    Lelijke foto's zullen ze niet pikken :-)
    Ik heb gezien dat ace goed kan keepen, toch schattig he :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb je het gezien :-)
      ja leuk hé, ze gaan het nu samen leren :-)
      nóg leuker :-)

      Verwijderen
  20. Prachtig hoe jij de grote en kleine dingen "des levens" op je blog over en door elkaar heen laat vloeien met beelden, tekst en een grote rol voor je honden en die een vrolijke luchtige noot er aan toevoegen! Super!!!! Ben alweer een aantal jaren fan van je blog. Het verveelt nooit!
    En dit maal met mijn plaats-genote als zangeres erbij (sorry, tikkeltje trots kan ik niet verbergen) Zoo, zoo mooi en écht: Sanne !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je mag gerust trots zijn op haar,
      wat een mooi en lief liedje,
      Jawel me to, fan van jou, leuk Ina,

      dank je wel voor je compliment,
      knuffelke voor winner
      xxx

      Verwijderen
  21. Dat kan je niet vragen om te kiezen tussen deze mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het aller mooiste wat ik heb gezien zijn de foto's van Ace en zijn streken.
    Van Ace en Damian hun belevenissen smelt ik, maar je mooie foto's is ook genieten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. de katjes... ze zijn ongegeneerd mooi, en zo fragiel !
    zoals alles in de lente trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je weet hoe ik daarover denk :-)
    Alles wat jij neerzet in tekst en plaat is zo mooi op elkaar afgestemd.
    In alles vind ik een diepere betekenis en dat doet me veel :-)
    Dank je voor je altijd mooie blogjes en je schitterende teksten.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥