One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-03-2015

15.03. Onderweg








*KLIK*
Willem Vermandere - Onderweg
Openen in nieuw venster en klein maken




Wij zijn altijd onderweg,
op zoek naar




avontuur, en speel plezier




Maar... echt veel hebben we niet nodig




Water.....




als dat er is,
kan ik wel gaan : -)




gaaf hé die mannen



het lijkt soms alsof ze elkaar te lijf gaan



maar dat is nooit echt.




Ace laat zich alles afpakken
de goedzak




Damian is snel:-)




supersnel



en ach ik geniet er zo van



mooier tv is er toch niet




en het mooie is,




Ik mag ze altijd naar huis brengen

deze filmsterren:-)

xxx




29 opmerkingen:

  1. Klapper... wat een schitterende actiefoto's. Delen die filmsterren van jou ook handtekeningen uit?

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie vriendschap heeft met dieren heeft geen andere vriendschap nodig zei eens iemand.
    Nu ga ik graag met mensen om, maar vriendschap met beesten is wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn sterren zonder twijfel al ben ik in het gedacht: De regisseur heeft er toch ook een aandeel in Vindt U, in alle bescheidenheid, ook niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Klaproos, met die jongens heb je niets aan een driepootstatief, behalve........als je het filmt !!
    Wat een schitterende serie, mijn complimenten hoor !! De 'vonken' spatten er vanaf !!
    Gr Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig hoe ze kunne genieten van water, ik zie dat ook vaak aan zee, koud of niet ze rennen er spontaan in.
    prachtige serie en actie foto's Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, lekker bewegen, rennen en draven, is goed voor honden, kunnen ze even de energie kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh.. geniet er maar van!! Dit is geluk hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Dit is genieten, puur genieten.
    Prachtige foto's.
    En wat een plezier hebben ze met de stok en het gespetter in het water.
    Mooi ook de reflectie in het water.

    Echt een super serie.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige foto's!
    t is genieten om deze jongens te zien crossen vol overgave

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier word ik helemaal blij van.
    Wat een heerlijk gezicht om de jongens zo te zien spelen.
    Echt hele mooie foto's
    Fijne zondag
    lieve groet Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die leven zich ten volle uit Dien..

    fraaie actiefoto's

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. T valt me nu pas op dat Damian bijna net zo groot als Ace is! Wat een kanjers heb je toch! Het crossen in het water is puur genieten, voor jou als fotografe en voor ons als kijkers!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je honden lekker dollen in de water. Damian is net bijna groot als Ace.
    Wat gaat toch tijd erg hard. Weet je nog Damian was nog puppy.
    Deze honden zijn is gek op water. Zo mooi gezicht allemaal.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het moet wel elke dag feest zijn om op zo'n waterrijk plekje wat te dollen met dat olijke tweetal.
    Je hebt er weer een prachtige serie van gemaakt met die rondvliegende spetters. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig ... hier kan je toch enkel maar van genieten .... !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soms wil ik ook wel eens een hond zijn... als je deze prachtige en superlevendige foto's ziet, man man man toch !
    Die beestjes hebben een beter leven dan heel wat mensen op onze wereldbol...
    enfin, niet sjikaneren... 'k geniet van je honden foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En na zo'n rondje gespetter in water en blubber, mag je ze ook nog lekker in bad doen, dubbel plezier toch....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk om naar te kijken, hier wordt men alleen maar vrolijk van :-)
    Prachtige actiebeelden van deze twee filmsterren :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dien ik heb je mooie foto's wel gemist de afgelopen week, maar het is hier ook zo druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij genieten nu net zo veel met je mee Dien ! PRACHTIG, wat genieten!! De honden, jij wij... Dank je wel voor het delen. Woonden we dichter bij namen Winner en ik effen een kijkje bij je... groetjes fijne week !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Douze points, Dien :-D Het zijn zulke lekker hondendingen die kerels van je <3 <3 <3
    Je zal maar jou als baasje hebben...vergeet dat niet!
    Liefs Kakelino

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waaaauw wat heb ik weer veel mooie logjes gemist... Het is hier ook een beetje handen vol, hoofd vol Dien. Maar toch moeten we onszelf daar uittrekken hè, moest ik aan denken toen ik las over je gesprekje met die voorbijgangster die je zag liggen fotograferen. Het is meestal de moeite meer dan waard, het herstellen van normale contacten ook al ben je er even moe van geweest... Afijn; je prachtige bloempjes en plantjes, je overwegingen èn je aktiefoto's zijn allemaal even mooi ! De geest van het voorjaar zit er in - maar dan ook echt, intens.
    Wat de honden betreft denk ik ook wel, dat ze geluk hebben!

    Die tekst van Robert Long, ja dat vind ik ook wel één van zijn mooiste.

    Dankje voor je bezoekje , ook. Ja joh die maan is geweldig maar ff lekker in een (niet al te helder) zonnetje met een boek.... Zo leuk hè die elfjes en heksjes van mij, je kunt er alles in projekteren :)

    Liefs en ☼ , en een goede week!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha, daarom stond hier gisteren nog een nieuw log toen ik voorbij kwam, je was druk bezig deze schitterende serie van je al even schitterende lievelingen vorm te geven... Bedankt voor deze weer spetterende bijdrage lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het is een vriendschap om jaloers op te worden... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn zeker fimsterren lieve Dien,
    want wat vind ik ze toch geweldig.
    ik ken ze alleen van foto's maar het is ent of ik ze "persoonlijk" ken.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend twee van die speelse hondstrouwe honden. Je bent een gelukkig mens om ze bij jou te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie, prachtige foto's. Maar vooral ook de honden, uiteraard.
    zo'n foto's moet ik ook nog eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zijn net twee blije kinderen. Heerlijk Roosje! Daar heb ik op het strand ook zo van genoten, al die wandelaars met hun tennisballetjes en woef woef de golven in ... nee niet de wandelaars zelf natuurlijk ;) :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥