One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-03-2015

10.03. All we Do








*KLIK*
Major Dreamin - All we do
Openen in nieuw venster en klein maken




Dat zegt íe mooi die Kadinsky hé :-)




wel webbies,
mijn ziel werd ook geraakt zaterdag




Toen ik hier voorbij kwam rijden
zag ik twee jonge spuitgasten




hun kunsten botvieren op een legale spuitplaats,
zo vertelde de jonge graffiti kunstenaar Gart me.




geweldig, wat ze creëren,laten zien,
en je ziel beroeren.




all we do is paint.....




Mooier kan haast niet,




en zei ik tegen hem,




vind je het dan niet jammer
als er andere gasten overheen spuiten?




want dat doen ze "gewoon"


Nou zegt íe het is tijdelijke kunst,
dat mag...

* vingertje wijs*

eh eh nee nee Gart,
na vandaag niet meer

alléz man...
gij zijt beroemd geworden op mijn blog * yeahhhhhhhh*
blijvend kunst,
dank je wel Gart.




over sommige kunst.... mag jij dan weer heen kleuren : -)



Met mooi Roooooood inkleur:-)
Fuck you,i won't do what you do
Hartelijk dank voor jullie spontane reacties,
op het blog van gisteren
"leuk" :-)





36 opmerkingen:

  1. Hier heb ik bewondering voor, echte kunstenaars!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé Joke, dat dacht ik nou ook, geen kliederaars:-) én niet onbelangrijk, het is hier toegestaan.

      Verwijderen
  2. Kunst in hoofdletters gewoon. Ik zou dat ook wel willen kunnen. Maar... ik zeg maar zo. Ik kan er wel mooi naar kijken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) wat zeg je dat toch weer ontzettend leuk Mario:-) ik kom naast je staan, en dan kijken we er samen mooi naar :-)
      xxx

      Verwijderen
  3. Dit is Kunst! Jaren geleden waren we een paar dagen in Gent en daar was een "parcours" van graffiti gemaakt.
    Ik herinner me nog duidelijk een gorilla, zó mooi! En met een spuitbus nog wel. Ik kan het niet eens met potloden...
    Liefs en een knuffel, Klapperig Rooske ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik ken die route kakeltje, mooi hé :-) ach laten we er samen maar naar kijken zoals mario zo mooi zegt, wij hebben weer andere kwaliteiten zullen we maar zeggen:-)

      Verwijderen
  4. Zo knap wat die gasten kunnen creëren. Echte kunst. En dat met een spuitbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3D met een spuitbus.... hoe doen ze 't?? Gestrekte arm....stapje achteruit....en het staat het er,
    zonder statief, ze hebben een eigen witbalans en tjonge, wat is die uitkomst soms gaaf.
    Ben het met je eens Klaproos, het zijn kunstenaars.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan je zegt het zo mooi,
      een keukentrapje en pofje hier, pufje daar geweldig wat ze maken,
      ik was trots op ze :)

      Verwijderen
  6. Zo zie ik graffiti graag, dit is absoluut een verrijking van dat viaduct.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mag graffiti kunst genoemd worden en helemaal met vrolijke kleuren....!!
    Mooie dag vandaag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos. Dit is echt graffiti kunst, prachtig om te zien.
    Jammer dat er toch overheen gekliederd zal worden. Al vindt de
    kunstenaar het wel goed omdat het vluchtige kunst is.
    Mooi om zo'n grijze betonplek zo opgefleurd te zien.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Haba dat dacht ik dus ook, maar hij maalde er niet om,
      gelukkig maar denk ik dan, ik zou er buikpijn van hebben, maar hey... nog een geluk dat ik dit niet kan hé ;-)
      of toch láng niet zo mooi:-)

      fijne dag haba,
      en dank je wel voor je bezoek
      xxx

      Verwijderen
  9. Schitterende graffiti is dit. Zoals we al in mei '68 zeiden, de kunst ligt op straat... En dat heb jij goed gezien in je knappe serie lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Dien, Kunst naar mijn hart. Wassily Kandinsky schilderde ook met prachtige kleuren , expressionist in hart en nieren. I love it!
    xx
    Dankjewel voor deze blog. Je weet het hè…. Kunst is een voorwaarde!
    Grady

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan dat weet je,
      ja ik ken je voorwaarde, :-) daarom dat we beste maatjes zijn:-)
      fijn dat je er was, en je genoten hebt.
      xx

      Verwijderen
  11. Ha die Klappert!
    Geweldig!
    Ik hou van het opfleuren van het straatbeeld en niet alleen door bleoetjes.
    Onder de viaducten is genoeg gratis ruimte voor tijdelijke kunst.
    We hebben er hier vlakbij ook een paar.
    Ik heb wel eens met één van de jongens staan kletsen, toen ik mijn straatschrijfsel blog nog had.
    Hij wou toen niet op de foto.
    Zijn schilderende hand mocht wel!!

    Gart boft maar!!
    En jij ook...

    Dagdag...
    heb het goed vandaag!!
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dat was dan op een illegale plek, van hem mocht ik er alles opzetten:-)
      omdat het een legale spuitplek is:-)
      tja zo midden op de dag met een doos vol spuitflessen:-)
      dat valt ook wel erg op hé:-)
      om het stiekem te doen bedoel ik :-)

      dag loutje, dank je wel en tot morgen maar weer

      xxx

      Verwijderen
  12. mooie kunstwerkjes Dien, prachtig hoe je deze hebt weten vast te leggen, ook leuk eens te zien een kunstwerk in wording
    meestal zie je alleen de eindproducten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sommige verdienen de K van Kunstenaar echt wel met hun tijdelijke Kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja dit is ook echte kunst. Ondergewaardeerd door velen. En kunst critici zien er meestal helemaal niets in maar dit is gewoon mooi.
    Dan je wel voor de foto's Dien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. woooow, prachtig werk!!
    gelukkig is het nu toch vereeuwigd door jou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zo,n kunst ontmoeting, het mag gezien worden
    alleen jammer als een ander daar weer over heen gaat met de spuit.
    Maar er zijn nog zat plekjes........
    Een een mooier plekje als hier bij jou Dien is er niet te vinden!!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het oog van de kunstenaar ziet dingen die wij niet zien.
    Graffiti kan heel mooi zijn, dan is het ook echte kunst. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. op die manier,zie ik het graag Dien..

    heel fraai werk..

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is knap om te zien wat deze jonge mensen creëren.
    Prachtig en mooie kunstwerken Dien
    die jij voor eeuwig hebt vastgelegd!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kan het ook echt niet lelijk vinden.
    Sommige graffiti zijn ook echte en mooie kunstwerken.
    Leuk dat je ze op je blog beroemd maakt Dien :-))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is genieten Roosje , onder die 'spuiters' zitten soms geniale beeldende kunstenaars
    Meer van dit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥