One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-03-2015

09.03. Jubellog








*KLIK*
The Fray- How to save a life
Openen in nieuw venster en klein maken




Op zoek naar de
*TAUROS KLIK*
Jawel hé,




Ik wilde niet opgeven dat snap je,
en al is het absoluut géén straf




om door mijn geliefde Belgie te crossen.
Het zou tóch wel leuk zijn om te zien waarvoor we kwamen:-)




Het is hier "altijd"mooi
Mooie paadjes om te wandelen,




Met m'n eigen wolven:-) spannend he dat ze in Nederland zijn,
ik zou ze graag ontmoeten :-)




ik sla in gedachte een kruisje bij het pruusekruis...
zal wel iets uit de oorlog zijn,






Geniet van de dooierzwam,
wat zijn dat toch prachtige kleuren hé,




en dan jongskes en meiskes,
tadáám daar zullen we ze hebben..




"WOWWWWWW"
wat een dieren zeg: -)
pwooooo man, daar ga je niet mee lachen hé, :-)




En er ligt een kalf in de wei,
helemaal uitkijken nu,




je wilt niet de toorn van de heerser van de wei wekken,
dus Ace en Damian zaten veilig in de auto,
wel zo handig, en zéker als er een kalf in de wei ligt,
het natuurlijke instinct van de koe is beschermen,
en met twee van die wolflookalikes :-)
is het een optelsommetje,
drama, plus drama,
is niet te overzien drama,:-)




Heftig spul die oerossen:-)
maken erg veel indruk,
en als ik me omkeer: -)




Wil er een met me dansen :-)
whoopeeeeeee




Ik vraag 'm beleefd

of ik een fotoke,




Van zijn mooie koppeke mag trekken:-)




en hij doet alsof het een volleerd fotomodel is,
zie je die oogjes ook glimmen,




man man man wat een stoere vent...
denk ik,
maar dan begint íe wat onrustig te worden,
en heeft genoeg gehad,




Je hebt gelijk macho man,
é nuf is é nuf




Kijk ze lachen,
die jongens van me,
die weten dat ik twee vliegen in een klap heb geslagen,
een heerlijke ontmoeting met het oerrund,
én belangrijker nog een jubellog,
en ik hoop van harte dat ik
* Jou KLIK*
daarmee een groot plezier heb gedaan:-)


tot slot,
wil ik graag een video met jullie delen die ik van een vriendinneke,
via Facebook heb gekregen,

*KLIK*

Luiz Antonio legt het je uit,
waarom je geen vlees moet eten:-)
zó lief...
Dank je wel Grady,


Bay bay webbies,
Morgen gaan we.......... "kliederen"...
of misschien tóch niet :-)

xxx







56 opmerkingen:

  1. Ja, die runderen maken indruk......maar jouw jongens ook !
    Super, gedaan Klaproos....die opvoeding !!
    Gr JanW

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) fijn hé Jan een opgevoede hond is een plezier voor het leven,
      even een paar maanden goed eraan gaan staan, en je hebt voor de rest van zijn/haar hondenleven het genoegen:-)

      Verwijderen
  2. Prachtige dieren waar je op z'n Belgisch een fotoke van hebt 'getrokken'.
    Ik dacht dat men in NL foto's maakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai dat zijn ook nog eens runderen zeg!
    mooie foto ook van de 2 honden in de koffer. Ziet er ook een heel handige auto uit om honden in te vervoeren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker, een oudwijvenbakkie zoals iemand dat eens heel oneerbiedig noemde, maar het is een geweldig wagentje, :-)

      Verwijderen
  4. Je hebt er niet alleen Kakeltje maar ook ons een groot plezier mee gedaan lieve Klapper. Niet alleen plaatste je hier kanjers van ossen en die heerlijke troeteldieren van jou, je hebt dat nog allemaal ook nog in een schitterende serie gegoten! Heerlijk om met zo iets we week te mogen beginnen, week die hopelijk mooi voor jou zal ogen als het je tenminste lukt te bukken om het geluk effectief te plukken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gerda, ik doe er alles aan geloof me, en het gaat steeds beter,
      elke dag wat beter, is ook goed aan het eind van de week toch:-)

      xxx

      Verwijderen
  5. Geweldig Roos, wat een prachtfoto's van die oerrunderen.
    Trouwens je jongens zitten ook lachend in de auto zie ik.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad haba, mijn mannen hebben veel plezier, en volgen elke stap van me :-)
      jij ook een heerlijke maandag hé/
      xxx

      Verwijderen
  6. Klapper.. je tekst bovenin is geweldig. Je foto's schitterend en de tekst erbij Klapperachtig. Ik heb weer genoten van je log.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig je ontmoeting met deze oer runderen! Maar ook mooi je honden wachtend in de auto. Wat zijn ook die toch verschrikkelijk mooi en lief!! Sorry hoor, ik hou ook een beetje van je hondjes Enne houden van runderen, hoe dan ook, deed ik natuurlijk al... groetjes en een hele fijne mooie week !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel Ina dat wist ik natuurlijk :-)
      als boerin hou je wel van runderen :-)
      en winner, ach zo'n schat daar moet je ook van houden toch:-)
      dank je wel dat je weer eens bij me kwam kijken :-)
      xxx

      Verwijderen
  8. Je moet wel eventueel hard kunnen lopen met die runderen.......
    En twee knappe kerels in de achterbak van je...
    Ze blijven ook mooi zitten ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk niet dat je dat redden gaat :-)
      de wei is drassig en die koeien dansen erdoorheen :-)
      wij niet:-)
      nee, ik blijf veilig op afstand hoor :-)

      Verwijderen
  9. Indrukwekkende oerbeesten Dien. Fantastisch dat je ze zo mooi hebt kunnen fotograferen. Die gigantische nekpartij, zijn horens … jemig ik word dar een beetje nederig van.
    En die twee schatjes in de auto houden jou goed in de gaten.
    Mooie dag Dien.
    xx Grady

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ja hé, ze letten op me, waken over me, zo voelt dat ook,
      gezellig dat je er weer eens was:-)
      jij ook genieten van dat kleine tere wonderke hé.
      xxx

      Verwijderen
  10. HeY Klappernootje,

    gelukkig...
    Dat klinkt Jubel!
    En het ziet er ook Jubel uit!
    Gossiemeine, wat een runderen...

    Ik ben blij, dat je ze op enige afstand hebt gehouden!
    Vooral met een kalf in de wei... daar heb ik ook heilig ontzag voor.

    En die twee kanjers van je... wat een heerlijke jongs.
    Ze zien er zo alert en lief en wollig en moppies uit.

    Dag lieffie...
    geniet maar lekker van het mooie weer.
    Ik ga er ook gauw op uit.

    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lekker genoten louleboule, en morgen weer zo'n dag, dat maakt me blij, elke dag een stukkie beter..
      dan kom ik er wel toch:-)

      mijn jongens zijn heerlijke schatten dát heb je goed gezien :-)
      xxx

      Verwijderen
  11. Ja die optelsom had je goed gemaakt roosje :-)
    prachtige beelden van deze zwaargewichten,
    Nog veel plezier bij het kliederen :-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alléz Dominic.....
      het wordt stilaan weer eens tijd om af te spreken hé man :-)

      Verwijderen
  12. Opgeven zit niet in de mens Dien. EN ook niet in jou. Gelukkig.
    En kijk waar je beland als je er op uit trekt. Dit is toch een geweldige plek.
    En je doet ons er ook een groot plezier mee je foto's te laten zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel John,
      nee opgeven is geen optie, al was ik soms wel dichtbij,
      ik ben blij dat ik een zwieper de andere kant op heb gekregen:-)

      Verwijderen
  13. zooooo, dat straalt kracht uit en tegelijkertijd ook zachtheid door de krullekes
    prachtige dieren en dat zijn ook je foto's!!
    Ace en Damian stelen ook wel de show, zo flink ze daar zitten te wachten tot vrouwke klaar is met foto's nemen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze zijn lief an, ze zijn geduldig, ze zijn toppers:-)
      dank je wel voor je compliment
      xxx

      Verwijderen
  14. Wat een prachtige dieren, maar wel uitkijken inderdaad!
    Wat een ontroerend filmpje van dat jongetje! Onze jongste eet ook jaren geen vlees of vis, terwijl hij vroeger dol was op b.v. suddervlees. Maar hij heeft gekozen en blijft bij zijn standpunt! Nu al meer dan 10 jaar.
    Fijne week Dien, ga maar lekker kliederen, wat dat ook mag zijn ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. knap van je zoon, top,
      het jongetje zegt het zo lief hé.

      ik snap hem wel..
      ik eet steeds minder vlees, en dat voelt goed.
      xxx

      Verwijderen
  15. Wat een prachtige foto's van de runderen.
    Als je naar die mooie kop kijkt, daar moet je wel respect voor hebben.
    De jongens gedragen zich ook keurig, en zitten mooi te wachten tot dat jij klaar bent met je plaatjes schieten.
    Lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. absoluut lia, daar ga je niet mee sollen hé:-)
      lieve groet
      xxx

      Verwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Wah, wat een top blog.
    Super foto's heb je gemaakt.
    Wat een enorme mooie dieren zijn het.
    Wat lief Ace en Damian zo in de auto, ik denk dat ze goed luisteren.
    En de wolf, nou ik knijp hem wel als ik naar de paarden ga en hem/haar zou zien.
    Misschien heel in de verte, maar wat ik zag was deze nogal tam.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat begrijp ik Patricia, als je de beelden ziet, 't is toch wat, eerst zitten we te wachten op de komst,
      dan is hij er, en staat half nederland op z'n kop:-)

      Verwijderen
  17. wat een geweldig mooie dieren dat is een toertje zeker waard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Binnenkort weer :-) als het mooie weer verschijnt wil ik er weer bij zijn bas:-)

      Verwijderen
  18. Het start met het plukken van het geluk en dat een ontmoeting met oerrunderen, wist niet dat we die nog in ons bezit hadden! Wat een dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh Joke lief Belgie is véél rijker dan je wel denkt,
      het heeft jou:-)
      daar kunnen wij naar fluiten:-)

      Verwijderen
  19. Yiehaaaa! Dienlala, wát een Jubelblog! Aai laf iet! Senk joe ferrie ferrie mutchj <3
    Heb je goed naar Ace gekeken in de eerste foto dat ze in de auto zitten? Zijn ogen zeggen: Baasje, doe je voorzichtig?!
    Die stoere macho met die krulharen, wat heeft-ie kleine oortjes :-) :-) Ik heb bijna een keer ruzie met zo'n snoodaard gehad. Ik stond te trillen op mijn voeten. Er hing slechts alleen een dunne draadje tussen ons in. Weet je wat? Speciaal voor jou ga ik 'm uit mijn oude doos op mijn blog gooien. For joe maai dier <3
    Ontroerend filmpje! Simpeler en duidelijker kan het niet gezegd worden... Zelfs zijn moeder was ontroerd. Dat ventje gaat het nog ver schoppen. Wordt vast "directeur" van Wakker Dier.
    Dankje voor je mooie blog, Dien. Je bent een kanjer.
    Baai baai sunsjaain. Hef u naais dee <3 <3 <3
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha kakelino, dat is leuk, wil ik graag lezen:-)
      gelukkig kun je het navertellen, ja er zijn mensen die zo'n dier voor de lol gaan uitdagen, "leuk zijn heet dat"
      en dan als er doden vallen, moet het dier worden afgeschoten:-(
      ik kijk uit naar je blog, en ik ben blij dat je genoten hebt, mon cherie:-)
      als je dat nou beter maakt, maak ik élke dag een blog voor je.
      Acekonijntje kijkt zo bangig omdat hij denkt,
      blijf niet té lang weg aai woffelt joe :-)

      dat denk ik dat hij denkt:-)
      zó nu mag ik wl eeen slaapmutsje pakken denk ik :-)
      dag kakeltje, fijn dat je er weer was,
      xxx

      Verwijderen
  20. Je zoektocht heeft uiteindelijk dus toch geloond. Wat heb je een mooi foto's van die stoere knapen kunnen maken, vooral de close-ups vind ik geweldig. Zo zie je maar weer: de aanhouder wint. :-)
    Het filmpje van Luiz was trouwens ook ontroerend mooi. Ik zie en hoor bijna één van onze kleinzoons zo redeneren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. grappig jan, dat waarom van je mannen is leuk hé, ze blijven vragen, en gelijk hebben ze,
      jawel doorzoeken tot je iets vind, da's mooi man .

      Verwijderen
  21. Waaaauw....wat een enorme beesten
    De macht en kracht zie en voel je ook al kijk ik alleen via de pc...poeh
    En jij durft zo dichtbij te fotograferen....stoer hoor
    Proficiat met deze `overwinning`

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ach kijk die brave jongens zitten in de auto. Om op te vreten! En die runderen hebben ontzagwekkende horens ...een mooie serie klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. slim van je om die jongens maar in de wagen te laten.
    Het had misschien wel slecht kunnen aflopen met hen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. machtige dieren Dien..

    een lust voor het oog..

    en je mannen hielden ze wel gedeisd..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel stoer dat je naar die enorme dieren gaat Dien!
    Jouw mannen heb je goed afgericht die wachten geduldig :-)
    Wat een lievers
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je iets heel graag wilt Aly, dan doe je het, dan krijg je moed van het universum denk ik zo:-)
      en komt het vanzelf goed:-)
      Ja mijn jongens zijn lief,
      ik hoop dat jij en frank een keer deze kant opkomen, en dan kun j e ze ontmoeten, lijkt me erg leuk,
      xxx

      Verwijderen
  26. Soms moet je bukken om het geluk te kunnen plukken. Wat een mooie spreuk, mag ik die voorlezen in de show?
    Heerlijk om zo met je jongens op pad te zijn, pas maar goed op ze en boze moeder kan gekke sprongen maken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och Hans, alsjeblieft, neem maar mee, dat is fijn als ik jou er een plezier mee kan doen,
      ja hoor, ga je gang.
      ja hé, die moeders zijn tot alles in staat als het om hun kinderen gaat ik weet het:-)
      dank je wel voor je bezoek hans

      Verwijderen
  27. Wat een schattige krullen. Even door die krullen kroelen zat er zeker niet in. Imposante koppen en dito nekken.
    Heel verstandig om de beide jongens in de auto te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super dat je die heel indrukwekkende runderen gevonden hebt. Schitterende dieren. De kapper heeft vast veel werk gehad om die prachtige golfjes in het haar te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. toch wel een beetje eng als dit zo op je afkomt. je weet maar nooit wat er in zo'n beest z'n hoofd omgaat, en deze zijn best wel sterk zo te zien.
    Maar jij houd het hoofd koel en begint gewoon te fotograferen, dapper hoor ik was allang weggeweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Werkelijk een topblog lieve Dien.
    Alle respect voor je opvoedkunde van je eigen wolfjes, want dat ze zo mooi in de geopende auto blijven
    bij het zien van deze prachtige runderen (hoorns zien er ook echt akelig stekelig uit) is een prestatie.
    Ik heb genoten en had graag even mee gewandeld in die prachtige omgeving met je wolfjes :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥