One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












31-05-2019

01.06. Zachte liefste








*KLIK*
Ed Sheeran - Perfect
Openen in nieuw venster en klein maken




Dat m'n liefste handig is

met naald en draad dat wisten jullie al wel toch :-)




Maar....




Dat ze ook wens vlinders kan maken.....




Dát was ook voor mij nieuw hoor :-)




'T hoofd gebroken hoe hij op een stokkie kon
want hij moest wel kunnen fladderen :-)




eindelijk,
is het dan tóch gelukt :-)




het beestje fladdert vrolijk door de tuin
en kan nu wensen vervullen :-)




Roept U maar webbies :-)





Of zal ik beginnen :-)?

oké dan :-)





"ik wens" dat er iemand eens een serie mooie foto's van m'n liefste en mij kan maken

want zeg nou zelf....

Dit is toch huilen met de pet op :-)


Heb het fijn webbies,

geniet van het weekend


xxx












25 opmerkingen:

  1. Mooie foto van jullie tweeën.
    Heb een fijn weekend dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken nog een goede fotograaf in Leiden... ;-) Maar jullie zijn al zo mooi samen, daar kan geen foto tegenop.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de foto geweldig leuk hoor. Wie kan zoiets nu beter maken dan jullie zelf? :) Die vlinder is ook super leuk. Creatief en bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, als ik niet zo ver woonde... :-))) Fijn weekend@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurige vlinder!
    't Is dat de Peel zo ver van huis is voor mij, maar anders ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend creatief en mooi Dien. Ik vind de foto van jullie. hartstikke leuk hoor. Als het niet zover weg was, kwam ik een serie maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, nou zo voor de spiegel is toch een prima foto van jullie? Ik zou het niet beter kunnen hoor en een portretfoto wordt vaak zo 'opgeprikt' vind ik zelf.
    De 'sprookjeswol' zoals wij die gekleurde ongesponnen wol noemden, is zo prachtig verwerkt als vlinder.Heeft je geliefde iets met de antroposofie of de vrije school te maken? Daar ken ik nl deze wol van en ook veel toepassingen ermee, maar deze mooie vlinder had ik er nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'k Weet zeker !! Er kan niemand een betere "fladderfoto" van Jullie maken !! Blijven fladderen he !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Leuk jullie samen.
    Wat is dit leuk dat vlindertje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liefde is die mooie fladderaars maken en samen op een selfie. Hoe heerlijk is dat en geniet er samen van jij en zij daar gaat het om .Niks geen dure fotograaf maar gewoon lekker zelf doen want mooier kan niet toch ?
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch schitterend die vlinder met naald en draad. En daarna ook nog eens heel mooi in beeld gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel creatief bezig...

    en met die foto, is niets mis

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt die vlinder. Ook mooi jullie samen op de foto.
    Geniet van dit mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie vlinders en de stof van hartjes.
    Liefde is zo mooi. Hans
    Ot net bij Kassa over Humes was Tarkan te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Komt vast goed, die foto :-)… deze zijn in ieder geval al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke, lieve mensen zijn jullie!

    Ik hoop dat die wensvlinder veel wensen mag vervullen!

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Test via mobiel. Even het inloggen regelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukt. Nu ook Feedly op mobiel.
    Wat een prachtige vlinder. Jullie kunnen wel een handeltje beginnen. En hoe gaat het met deze vlinder in de regen? Leuk idee. Een reportage van jullie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Klappertje... een betere fotograaf is er niet.
    (Of het moet mijn liefste zijn...)
    Zo'n lieve foto van jullie twee.

    Als je een goeie fotograaf zoekt... dat ben je
    echt zelf!
    Dus hup! De zelfontspanner aan en klikken maar!

    Dagdag wensvlindertjes...
    Dikke pakkerd van Marlou


    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is echt, dat ik zover weg woon, maar anders... dan zou ik... een dag met jullie optrekken... wandelen met de honden, jullie je ding laten doen en dan zo af en toe een foto maken, in het dagelijks leven, met kusjes zo hier en daar..... ja.. dat zou ik dan doen!

    Met en zonder vlinders, en dan natuurlijk ook een aantal, ga maar zitten en we proberen wat ;-)

    Ennuh, heb geduld he KlapperRoos... de wens gaat uitkomen! Ik weet het zeker!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, ben je zelf keigoed in foto's maken en dan "struikel" je wanneer je een foto van jou en je lief samen wil maken. Ik heb dat probleem niet want ik ben slecht in fotograferen (-: (-: Ik wens je toe - blaas gelukslucht naar je toe - dat iemand jouw/jullie wens kan vervullen. Met heel mijn ♥, lieve KlapperdeKlapper. Die vlinder is ge-wel-dig! Ik ben fan! En wat danst ze mooi boven op het stokje.
    Dag liefies, houd elkaar goed vast ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zo creatief, heel mooi
    ook een creatieve selfie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alles wat je zelf doet, is meestal beter dan goed :-)
    Je kan ook gebruik maken van de timer functie op je camera
    en dan samen de creatieve toer opgaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥