One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-05-2019

06.05. m'n wonderjongen










*KLIK*
Historia de un Amor - Guadalupe Pineda - Málena - Monica Bellucci
Openen in nieuw venster en klein maken




Ace gaf me een knipoog,
en verzekerde me dat het allemaal wel goed zou komen




En dat heeft het ook gedaan




Deze 100% lieve schattige trouwe doerak




Wordt vandaag 5 jaar :-)




Nog eens erg lief kijken dan maar




Dan zet ik je in het zonnetje vandaag,
en morgen en overmorgen,
en voor de rest van mijn leven


We lof joe jarige bro


xxx









28 opmerkingen:

  1. Vijf jaar alweer, tjee wat vliegt de tijd. Hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat je een heerlijke traktatie zult krijgen en natuurlijk een hoop knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het Verhaal van een liefde begint zeker bij een huisdier, en honden zijn daar toch heel goed in.
    Foto's om ze te omhelzen en te knuffelen, Damian als 5 jaar van harte gefeliciteerd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. Je verzoekje ligt op de muzikale Bank voor de volgende show.
      De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze lieverd en een knuff voor jullie
    elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mocht je in de buurt zijn... ik heb wat lekker voor hem klaar liggen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Klapperdingetej!

    Ollmaaitie! Vijf jaar!!
    Vijf hele mooie hondejaren bij het fijnste baasje en het fijnste broertje ooit!
    Dat moet gevierd worden.
    Taaaaaart! Bubbels! Extra brokjes en een hele dikke vette aai!

    En een dikke pakkerd natuurlijk van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, een groot feest voor de grote lieverd!

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je grote knappe jongen......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, was het een leuk feestje voor Damian, het is natuurlijk bij jou iedere dag wel feest voor je jongens.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hieperdepiep. Gefeliciteerd met de jarige job Dien, ja verwen hem maar goed. Ik was er bij op het blog toen je 'm kreeg. De tijd vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Super zijn deze hondenmaatje van je.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onze hondje gedraagt zich opeens zo anders nu mijn man zo verdrietig is omdat zijn vader stervende is. Hij krijgt opeens alle aandacht van haar en ze gaat bij hem liggen ipv bij mij. De mooiste troost die je maar kan hebben zo een warm lijfje tegen je aan. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van deze mooie en lieve hond, gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh 5 al, wat is de tijd gevlogen
    dikke knuffel voor Damian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Dienny,
    Wat een prachtige hond en wat een lieve ogen.
    Daar kan je vast geen nee tegen zeggen.
    Gefeliciteerd met Damian hij is nu in de kracht van zijn leven.
    Hij ziet er prachtig uit ik zou hem zo willen hebben. :-)
    Hopelijk pakt hij mijn reactie nu wel, ik ben al
    sinds gisteren bezig maar de aanhouder wint.

    Groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaat dit toch zo snel hee Proficiat Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's weer van je jarige vriend.
    5 jaar alweer ... waar blijft de tijd ...?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Dien het is al lang geleden de drie musketiers,
    ik dacht Dien neemt nooit een honden meer..........
    wat gaat de tijd snel...
    nu deze prachtige hond alweer vijf jaar
    gefeliciteerd! en een warme knuffel voor Damian

    Lieve groet
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je lieverd! Dat Prins Damian net zo oud mag worden als hij graag hoog staat (-: Geef 'm een feestelijke poot van me. En Ace ook. En jezelf een dikke knuffel ♥ Ik krijg nooit genoeg van foto's van je harige vrienden, Dienelidino ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Achhh wat leuk !!...gefeliciteerd met Bro!.....liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach wat een scheetje was en is het toch! Ik kan het weten, ik heb hem laif gezien ;-)
    Dus voor de derde keer (feestboek en instagram) gefeliciteerd!
    Verwen hem maar met een lekkere kluif, het feestvarken!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er een echte lieve uit.
    Aai hem maar eens flink van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige foto's Roos.

    en een knuffel voor Damian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben niet origineel in mijn reactie, maar 5 jaar alweer!
    Van Harte Gefeliciteerd met je grote Vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd Ace, 5 jaar is al een hele leeftijd! Dat je nog vele gezonden jaren mee mag rennen :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd, en dat jullie nog maar heeeeeeel lang plezier van elkaar beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 't is een superlieve lobbes, dat zie je zo :-)
    Geef hem een dikke knuffel van mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥