One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-05-2019

05.05. Vrijheid








*KLIK*
Matt Simons - Catch & Release
Openen in nieuw venster en klein maken




Vandaag vier ik "mijn vrijheid" tussen de bomen :-)

alleen en met m'n jongens

Als je jaren
in een soort van gevangenis hebt gezeten

weet je pas écht wat vrijheid is

en die pakt NIEMAND me óóit nog af

Ik hijs mijn vlag
vandaag op bevrijdingsdag.



En bedank met vlag én wimpel iedereen
die aan mijn vrijheid
meegewerkt heeft
door de jaren heen.


xxx





18 opmerkingen:

  1. Goede morgen Roos. Laten we beseffen dat wij het geluk hebben om in Nederland te leven, het land waar je vrij bent om te zijn wie je bent (binnen de grenzen van de wet natuurlijk) Laat niemand je die vrijheid af nemen.
    Ik wens je een heerlijke dag toe, samen met je jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrijheid is zo belangrijk en slechts een klein deel van de wereldbevolking weet wat het is. Ik voel me/ben vrij, alleen soms gevangen in mijn eigen hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrijheid is belangrijk voor iedereen. Toch is het niet vanzelfsprekend. We moeten alert blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We staan er meestal niet bij stil, wat een gelukkige mensen wij eigenlijk zijn, om in vrijheid te kunnen leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. t is alleszins al een prachtige foto van de natuur
    vrij zijn, fysiek en geestelijk, zo belangrijk
    geniet er ten volle van!!
    mijn vrijheid is even aan banden gelegd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet Rooske... geniet zo veel als je wilt...
    Lieve geniet groetjes, Anna ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je vrijheid! Wat een geluk dat het kan. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om vrij te kunnen en mogen zijn ,zo'n waardevol gevoel .Geniet ervan
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet dagelijks van de vrijheid Dien. een hele fijne bevrijdingsdag
    mooie foto van dat rijtje bomen en het lente groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto en geniet van alles.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geniet van mijn vrijheid door lekker achter de schuifpui in het zonnetje wat foto's van afgelopen week te bewerken. het is me te koud voor festiviteiten buitenshuis.
    Fijne dag verder, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk nog lang genieten van Je vrijheid !! dit wensen we Je toe Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Naast de vrijheid van een natie, werelddeel heb je ook nog je persoonlijke vrijheid. Die moet je ook ervaren en vieren.


    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helaas is vandaag de dag de vrijheid niet voor iedereen bestemd, en voor vele is het leven ook wel een gevangenis. En ook omdat er nog zoveel oorlog overal is. Wij vierden het vandaag ook thuis want de regen en de wind waaide enorm om ons huis en daarbij nog wat flinke hagel waar we mee werden verrast. En deze dag was ook voor ons met veel rust wat vandaag het beste bij ons had gepast. Wens je mooie nieuwe week en geniet van alles wat op je pad mag verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O geweldig Dien! Ja bij mij is er ook altijd een linkje in mijn hoofd naar die persoonlijke vrijheid... Fijn dat je dit nu zo kunt voelen en beschrijven.
    Ik wens je een vrije week :) Wat zeg ik: een vrij leven !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vrijheid zoveel waard Dien.

    Geniet een mooie week vol vrijheid en blijheid Dien!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat ook voor jou de vrijheid is gekomen. Ik wens je nog jarenlange vrede toe in je hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vrijheid, een kostbaar gegeven.
    Hopelijk kunnen we er nog lang van genieten,
    want met al dat opkomend geweld en oprukkend fascisme, zou die vrijheid wel eens in het gedrang komen te staan ...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥